Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Anke,
Dank je wel  ;D ;D

Heej Saar,
Wat ik wil koppelen aan wildkleur dat weet ik eigenlijk nog niet.
Ligt ook of het een mannetje of een popje is  ;) Ik heb me er nog niet erg in verdiept.
Het is eigenlijk meer zo gekomen, dat ik wildkleurtjes steeds leuker begon te vinden, de mannetjes met hun mooie gele kop en de popjes die zo liefjes zijn om hun grijze smoeltje.
Dus eigenlijk denk ik, dat ik straks nog een wildkleur erbij wil, maar dan van het andere geslacht  ;) misschien met een split geelwang erin, maar als het een popje is die de split geelwang of geelwang is, dan krijg je niet zulke jongen hé, dan zijn de jongen daar weer split voor, nou ook leuk toch!!
Ik laat het op me af komen, moet eerst weten of dit een man of een pop is en dan kunnen we de plannen verder uitbreiden  ;) ;D ;D

Liefs Manon

Romy

Hoi Manon

Ik vind dat je supertoffe namen hebt gekozen! Ook wel goed dat ze een beetje op elkaar lijken. Mocht het nog moeten veranderen, dan is het geen te grote ommezwaai.

De gewichten van je valkjes zijn héél erg netjes  :)

Groetjes
Romy

mila

hoi Manon

ik hoop dat je heel veel plezier met je wildkleurtje ik hoop stiekum dat het een billie the kit wordt haha

groetjes

*Manon*

Hoi Romy,
Misschien noem ik het vrouwtje wel Bibi.. als dit een mannetje is, dat moet namelijk ook met een B beginnen hé  ;)
We zien het wel als het zover is, dat ik het geslacht weet... momenteel is Zazcha weer mooi aan het zingen en dat is wel gezellig, misschien krijgt hij wel een vriendje die ook zo moo kan zingen.. wie weet..
tibeau zingt niet  :-\

Hoi Mila,
Waarom hoop jij dat dit een Billie the Kit wordt???  ;D ;D ;D

Gerdy

wat een poepie om te zien zeg..heerlijk smoeltje

de namen die je hebt gekozen vind ik ook helemaal super..heerlijk hé om weer zo'n jong frummeltje in huis te krijgen.

gr gerdy

sabine

Citaat van: *Manon* op 22 februari 2009, 00:03:49

Hee ja pendelen Caroline... doe je ook als je zwanger bent... lachen is dat.. kan het eens proberen...  ;) ;)

Hoi, mijn pendel geeft echt een man aan  ;) ;D

Groetjes Sabine

*Manon*

22 februari 2009, 23:53:20 #1221 Last Edit: 23 februari 2009, 00:34:09 by *Manon*
Hoi Gerdy,
Ja heerlijk zo'n kleintje er weer bij, kan me er zo op verheugen  ;D

Hey Sabine, wat leuk dat jij pendelt, ik doe het ook wel eens, zoals toen ik zwanger was, maar vind het wel een beetje eng... hoe heb jij gependeld op Billie?

Ivy

Hoi!
Ik kom toch even bij jou spieken, je hebt wel veel voorpret zo :)
Ik weet niet of het een Bibi of Billie is - met Sammy als papa weet je nooit. Nu hij het met de niet geparelde popje heeft gedaan moeten de geparelde kleintjes wel meisjes zijn, maar die andere twee - joost mag het weten.

Ik ben dus erg benieuwd of pendelen uitkomt...

Groetjes,
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Manon*

Hai Ivana,

Sjeeee wat een superkanjer is ie zeg!!  :o :o
Al heel anders dan vorige week op de foto bij jou in het boekje....
En wat kijkt ie eigenwijs de wereld in  :D :D
Nou ja... Bibi of Billie.... het maakt mij niks uit... ik ben helemaal verliefd op deze mooierd!

Heel erg bedankt voor de mooie foto, superleuk  ;D ;D ;D

Liefs Manon

christa

Anke

Hoi Manon,
Wat een schatje is B... ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Manon,

Nou, wildkleurtjes zijn zeker prachtig...het is voor mij nog steeds DE kleurslag...gewoon lekker wildkleur ;D
Zo prachtig die gele kop bij de mannen en de popjes zien er altijd gewoon heel gezellig uit. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Alvast gefeliciteerd met je B'tje !!  ;D
Geniet nog even van de voorpret.  ;) :D
Dat vind ik ook altijd wel iets heerlijks hebben.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >