Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Dank je wel Anja, ik vind haar ook erg mooi en heb best lang op haar gewacht, maar ben ook blij dat ik haar nu binnenkort kan verwelkomen hier  ;)

Hoi Ann,
dank je, alles gaat goed hier

Hoi Caroline,
Ja ik heb gebeld naar Gendika... wil je zeker wel weten wat Sari voor geslacht is hé.....  :P :P
Ik weet het al!!

Rob had gelijk.... tis een popje  ;D Maar toch ga ik een getekende man voor haar zoeken dus streep me nog maar niet door op je lijstje  :D

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi , ik ben ook wel nieuwsgierig hoor ! Grtjs Ann



♥Debby♥

Citaat
Hoi Caroline,
Ja ik heb gebeld naar Gendika... wil je zeker wel weten wat Sari voor geslacht is hé.....  :P :P
Ik weet het al!!
Rob had gelijk.... tis een popje  ;D Maar toch ga ik een getekende man voor haar zoeken dus streep me nog maar niet door op je lijstje  :D


Wat gaaf zeg.. een popje!! ze is echt heel erg mooi..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

gefeliciteerd hoor. fijn dat zij toch een popje is! :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Wat een schitterende foto's van Tarah Tynn zeg.. WAUW!!!

echt een schitterend valkje!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Citaat van: *Manon* op 20 september 2008, 00:07:55
Hoi Caroline,
Ja ik heb gebeld naar Gendika... wil je zeker wel weten wat Sari voor geslacht is hé.....  :P :P
Ik weet het al!!

Rob had gelijk.... tis een popje  ;D Maar toch ga ik een getekende man voor haar zoeken dus streep me nog maar niet door op je lijstje  :D


Dus toch!!!!

Een reversed crossover. Een reversed crossover is wanneer er van hetzelfde chromosoom een mutatie verdwijnt. In dit geval het cinnamon was is verdwenen.

En ik laat je op de lijst .... zal alleen het geslacht veranderen.  :P Je staat er voor een popje.  ;)

Ik hou je op de hoogte.  :D

Fijn weekend.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob S

Citaat van: *Manon* op 20 september 2008, 00:07:55
Dank je wel Anja, ik vind haar ook erg mooi en heb best lang op haar gewacht, maar ben ook blij dat ik haar nu binnenkort kan verwelkomen hier  ;)

Hoi Ann,
dank je, alles gaat goed hier

Hoi Caroline,
Ja ik heb gebeld naar Gendika... wil je zeker wel weten wat Sari voor geslacht is hé.....  :P :P
Ik weet het al!!

Rob had gelijk.... tis een popje  ;D Maar toch ga ik een getekende man voor haar zoeken dus streep me nog maar niet door op je lijstje  :D


He Manon,

Dus dan had ik het toch goed gezien ;D Maar als ik dat goed lees, komt er toch een derde koppel straks? ;D

*Manon*

Hoi hoi,

Inderdaad komt er een derde koppel.
Ik krijg de kooi van mijn moeder terug dus dan is er de ruimte er ook voor, omdat ze dus wel apart moeten hé, anders gaan ze hun eigen vriendje uitzoeken.... en dat doen we niet  :-X

Sari is echt een schatje, ze is er veel uit en komt graag bij ons zitten... heerlijk!
Qua karakter zou ze zo bij Tibeau kunnen, zo liefjes allebei, hopelijk krijgt Tibeau ook een lief popje  ;)
Voor Sascha mag er dus een wat feller popje komen, en ik ben dus wéér op zoek voor een popje voor Sascha...

Vind het wel moeilijk, misschien hebben jullie nog ideetjes wat er leuk bij zou kunnen.
Sascha is dus: bont cinnamon split witmasker en fallow, alhoewel dat fallow niet helemaal zeker is wélke fallow!
Dus inderdaad Caroline  ;) is het dan niet verstandig om daarop door te gaan.
Het liefst wil ik van alle drie andere jongen kweken en dat moet ook mogelijk zijn.
Ik zit zelf te denken aan een bonte (cinnamon) geparelde witmasker pop voor Sascha, komen leuke cinnamonnetjes uit en toch weer een andere mutatie als van Tibeau en Tarah!
Maar bont kan er ook goed bij... alleen loopt het kweekseizoen af nu bij velen en wordt het zoeken naar een popje wel moeilijker  :-\
Wil eigenlijk ook niet té lang meer wachten dan voor een popje voor Sascha, maar wil ook geen tweede keus popje omdat ik de gewenste mutatie evt niet meer zou kunnen krijgen op korte termijn!

Dus als jullie nog een idee hebben....  graag  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Saar

22 september 2008, 09:09:02 #474 Last Edit: 22 september 2008, 09:30:37 by Saar
Hoi manon,
Ik heb eventueel nog een cinnamon bonte pop (volgens de berekening is niet bang dus misschien nog tam te krijgen) en een bonte opaline cinnamon witmasker ( zus van Tara uit de eerste ronde, deze is niet geschikt om tam te maken) over...
Ik hoor het wel :)

Met het andere mutsie gaat het ook goed hoor ;)
Zodra ze mij ziet begint te bleren om eten :o Of ik op wil schieten...  ;D
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Hoi hoi allemaal,

Ik ben in het weekend heel erg druk geweest.
Sla graag spijkers met koppen en heb het graag rond, hoelang ik dan moet wachten maakt me niet zoveel uit, maar dan heb ik rust in mijn hoofd en hoef ik niet meer te zoeken, te bedenken welke mutaties ik wil koppelen e.d.

Omdat het niet helemaal zeker is of Sascha wel bronze fallow is, heb ik besloten om daarin niet verder te gaan.
Maar het oog wil ook wat dus ik zocht natuurlijk ook een mutatie die ik zelf mooi vind om naar te kijken...  ;)
Beetje gaan kijken op het forum, puzzelen met de mutatie calculator, wou toch graag van de drie koppeltjes dan ook verschillende jongen en ik denk dat het me nu goed gelukt is....  ;D ;D

Ik heb een heel lief valkje ontmoet.... in Mierlo... zo lief dat ik haar direct mocht meenemen ook nog!
Ze is een beetje geplukt, maar de veertjes komen er al weer goed door!
Ze is een bonte geparelde cinnamon witmasker pop  ;D
Dus kan ik straks allemaal bontjes kweken met Sascha en haar.
Ik heb nu mijn moeder haar kooi weer opgehaald en daar zit ze nu in. Gisteren hebben we takken uit het bos gehaald en ze vind het heel erg fijn hier. Ze is tam, als ik haar kroel dan maakt ze van die piepgeluidjes, ze is nog wel heel jong, 7 weken als ik het goed heb, maar zo'n schatje!!
Zij wordt dus de partner van Sascha dus dat werd een naam bedenken met een S en Sari moet veranderd worden in een naam met een M.
Sascha zit nog gezellig bij Tibeau Tinco in de kooi en dat laat ik ook even zo totdat de veertjes bij de nieuwe aanwinst weer aangegroeid zijn... ik weet niet hoe valkjes op elkaar reageren, maar Sascha is al zo'n fanatiekeling in valkjes pesten, dat ik het nog niet aandurf.

Zal zo even een fotootje plaatsen.....

Groetjes Manon



♥Debby♥

GEFELICITEERD!!! een nieuwe aanwinst wat gaaf!

Je zou van Sari ook Mari kunnen maken..

Ik ben heel benieuwd naar de foto's!

en ga je dan dit popje Sari noemen? dat zou eventueel ook nog kunnen want het klinkt wel heel leuk... Sascha en Sari.. 


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Hoi Debby,
Ja die namen.... ik ben er nog niet uit... Sascha kan ook met een Z geschreven worden natuurlijk, dat ik dat verander en Sari gewoon haar naam laat houden...
Sari betekent in het turks namelijk Geel en dat is natuurlijk wel leuk om dat zo te houden...

De namen moet ik nog even bedenken... ga vanavond daarvoor even het internet op denk ik...
Maar in ieder geval is dit de foto van haar... ik ben enorm blij, want ik vind haar supermooi.
Binnenkort zal ik even wat nieuwe foto's maken, deze is van haar kweekster  ;)




♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Rob S

Ik weet waarom je voor haar gevallen bent, ze is chocoladebruin ;D. Een erg mooi valkje hoor! Maar was dit nou hetzelfde popje als je bij Saar gereserveerd had? Ik dacht dat die veel lichter was.