Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Rob S

Hoi Manon,

Ik heb je even terugge-imt. En het klopt inderdaad dat ik haar kippetje heb zien zitten. Zowiezo voor haar eigen vader, die er even later ook bovenop zat. En het was absoluut niet het bedelen zoals een valkje normaal doet.

Sari is inderdaad niet getest. Maar als Manon Sari nu niet meer wil houden, wat goed te begrijpen is, kan ze haar terugbrengen en krijgt ze gewoon haar geld terug.

*Manon*

Hoi Rob,

Dank je voor je IM-metje.
Terug doen naar jou, terwijl ik nu eigenlijk niet zeker weet of het een man of een pop is.... nee dat gaan we niet doen!

Ik ga haar testen... tis ook niet zo dat ze echt mannelijk gedrag vertoont, roffelen met de snavel of wijd lopen enzo, maar het is meer dat fluiten en mijn gevoel.

Ik heb dit ook eens meegemaakt met Sascha, toen had ik ook zo'n gevoel dat Sascha een man was, maar dit fluiten van Sari viel me gewoon op.
Ik ga mijn zakjes van Gendika even opzoeken en dan stuur ik de veertjes... dan heb ik het zwart op wit wat voor geslacht Sari is... om nu eerder conclusies te trekken lijkt me ook niet verstandig  ;) ;D ;D

Groetjes Manon

Anke

Hoi Manon,
Je hebt een prachtig valkje gereserveerd bij Saar!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi hoi,

Voel me vandaag net een vaatdoek  :-X
Vannacht slecht geslapen, gedroomd over valkjes en hele scenario's gingen in mijn droom voorbij  :-\
Dat merk ik vaker, als ik intensief bezig ben met ze, of zoeken naar een valkje of wat ik erbij kan zetten en wat niet, dan droom ik er 's nachts over.
Maar ja...
Eén ding staat vast... Sari terug doen omdat ze een man zou blijken te zijn is geen optie voor mij.
Eén keer heb ik mijn valkjes weggedaan, heb er onwijs veel spijt van gehad, zoals velen van jullie wel weten... doe ik niet nog eens... dus ook niet met één valkje!
In die korte tijd dat Sari hier is, ben ik me toch heel erg aan haar gaan hechten, we hebben samen de beestjes overwonnen, we zitten gezellig samen op de bank en het tammaken gaat ook goed...  ;D
Als ze echt een man blijkt te zijn, ga ik op zoek naar een popje voor haar..

Gisteravond heb ik de veertjes getrokken en die gaan straks op de post, zullen ze de veertjes morgen ontvangen... zou te vroeg zijn om vrijdag al te bellen voor de uitslag denk ik...  :-\ Ik ben nu toch wel erg nieuwschierig  ::)

Toch maar even afwachten....  :D

Groetjes Manon

Caroline

Spannend!!  :D

Ik heb van Binky de veertjes ook woensdag naar Gendika gestuurd .... vrijdagmorgen gebeld rond half 12, toen kreeg ik de uitslag, 's middags mailde ze me de uitslag en zaterdag kreeg ik via de post het certificaat .... je zou het dus vrijdag kunnen proberen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Hoi manon,
Heb je mijn foto's gisteren ontvangen?
Groetjes Saar :-*

Rob S

Hoi Manon,

Heb je mijn im nog gehad over het opaline popje?

Valerie

Citaat van: *Manon* op 11 september 2008, 21:54:21
Hoi hoi allemaal,

Nou, ik zal jullie niet langer in spanning houden... of hebben jullie al stiekem naar beneden gescrold  ??? ??? ??? 8)

Wat denk jij wel niet van ons?  ;D ;D
Zo ver dacht ik nog niet eens.  :P

Mooie naam en yes!! een popje!
Ik kan me heel goed indenken dat je spijt hebt van je eerdere valkjes. Heb ik ook wel eens van Kyla.
Maar ik weet dat hij goed zit. :)

Foto's van NOP kwijt?
Heb je je hele PC doorgezocht? Wat nog wel eens kan gebeuren (zegt Han me net) dat ze ergens anders staan dan waar jij verwacht dat ze staan. Ik zou dus de pc maar even afzoeken voor de zekerheid. ;) Ik hoop dat je ze nog vindt. :)

*Manon*

Foto tijd.......................

Gisteren wat foto's gekregen van Saar van Tarah Tynn en kijk eens waar ze de weg naar toe heeft gevonden......

.... naar haar voerbakje  ;D ;D ;D

Even poetsen...

.... en weer verder eten!!

Wat een schatje hé  :-*

Dank je wel Saar voor de foto's  ;D

Sjet

dat is  prachtig zeg !  al  helemaal zelf eten   wat een  scheetje is  ze  mooi hoor,  een mooi meisje .

Groetjes   Georgette

*Manon*

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie berichtjes  :-*
Ik zal de pc eens even doorspitten Valerie, vond het ook al zo raar de foto's gewoon weg waren, maar ga zoeken, dank je wel voor de tip  ;)

Hans is gisteren een aap uit de kont gevlogen  :-X ;D
Hij heeft Sari meegenomen onder de douche  :D
Eigenlijk heeft hij niks met de valkjes, hij vind ze wel leuk, maar als ze hem smorgens wakker fluiten, dan zijn het: die rotvogels  :o maar ondertussen vind ie ze stiekem toch wel leuk.... echt dat stoere mannengedrag hé  8)
Sari vond het heerlijk en heeft er echt van genoten!
Als een verzopen katje zat ie later weer op zijn stok, of is het nu haar stok  :P :P :P

Ik ga zo even naar de stad, een nieuwe spijkerbroek kopen!
Vanmiddag even poetsen in mijn huis, vanavond naar de yoga en dan bijna weekend!

Groetjes Manon

Saar

Hi Manon,
Graag gedaan hoor!
Je hebt echt mazzel gehad dat ik jou als eerste de foto's heb gestuurd... Mijn modem is kapot, dus ik kan thuis niet meer op internet totdat we een nieuwe hebben :-\ Die is onderweg....
Groetjes Saar :-*

Dierenfreackske

Mooie foto's heb je hoor ! Ik hoop dat alles goed daar ook maar dat zal wel he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Manon,

Wat een mooie foto's zeg. Ze is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi.

Ben je geslaagd in de stad?

Liefs Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.