Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Saar

Heb ik de hele avond nagedacht over de andere namen... Kies je gauw een andere uit >:( :P ;)
Het is wel een mooie naam hoor :D
Vanmorgen nog even met haar staan knuffelen.... Het is echt een scheetje :-*
Groetjes Saar :-*

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Saar,
;D ;D ;D ;D Stond deze niet op het lijstje  :P
Welke naam had jij dan gekozen... ben nu toch wel nieuwschierig... misschien verander ik nog van gedachten.
Blij dat je deze naam ook leuk vind  ;)
Fijn dat het zo'n scheetje is... maarre... wordt het dan niet eens tijd voor nieuwe foto's  :P :P :P :P

Hoi Kim,
Dank je, mooie valkjes moeten mooie namen hebben hé... valt soms niet mee om er eentje uit te zoeken  ;)

Groetjes Manon

Saar

Als ik eerlijk moet zijn.. Vond ik die 3 namen niet zo super :-[
Maar als ik had moeten kiezen dan was t waarschijnlijk Tori geworden....

En foto's... Ja dan zal je toch even geduld moeten hebben.... Ik weet niet wanneer ik de voliere ga uitvegen ;D kan vanavond zijn... Morgen... Of misschien zondag pas....
Ligt eventjes aan Chiel ::)....  Dit weekend krijg je in ieder geval nieuwe....
Groetjes Saar :-*

Anja

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ze is prachtig en heeft een prachtige naam.

Liefs Anja

Bello

Hoi Manon en Jael,

Leuk jullie te mogen ontmoeten en we hebben nog wat fotootjes waar jullie opstaan, maar die staan volgens mij al in het boekje van NOP.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

zoooooooooo had een pagina of 30 te gaan maar dan heb je ook wel wat te doen!  ;D

Ik had echt heeeeeeeeeel veeeeeeeel gemist maar ben weer helemaal bij!

nog gefeliciteerd met je verjaardag, met de nieuwe aanwinsten; Norris, Sari en Tarah Tynn natuurlijk!

en fijn dat sascha weer thuis woont.. nu snel hopen dat hij weer wat liever wordt! zou zonde zijn als hij door z'n gedrag geen lief popje krijgt..

Fijn dat je van je beestjes af bent en tja.. verder.. hopen dat Tarah snel uitvliegt!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

lynette

WAUW

Wat een prachtnaam echt  ;D en indd past heel goed bij Tibeautje.

Groetjes Lynette 

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Manon*

Hoi hoi,

Dank jullie wel voor jullie berichtjes  ;D

Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden, alleen dat ik het gevoel heb nog steeds koud te zijn vanaf zaterdag  :P :P :P
Maar ondanks de regen (later was het droog) hebben we toch een ontzettend gezellige dag gehad!
Gisteravond wou ik de foto's op de pc zetten... en dit is nu al de tweede keer dat me dit gebeurd.....  >:( >:( >:(
Alle foto's weg  :'(
Waar het aan ligt.... mijn naam is haas en ik weet het niet, maar één ding weet ik wel... op mijn pc staan ze niet en op de camera zijn ze automatisch mee gewist  :-\
Nou ja, niet getreurd, er zijn zoveel foto's gemaakt en zoveel mooie foto's ook dat we daar van kunnen genieten  ;)

Sari wordt steeds tammer weer gelukkig.... Maarre Rob... Weet je zeker dat Sari een vrouwtje is?
Het is een gevoel hoor, maar Sari gaat steeds meer fluiten en ze probeert me na te fluiten... het bouwvakkersdeuntje probeert ze me na te doen  ???
Ohhh als Sari nu ook nog een man blijkt te zijn.... vreet ik een bezemsteel op  ::)
Ik weet het niet hoor, maar even afwachten, tis een gevoel meer nog niet...  ;)
Met Sascha en Tibeau Tinco gaat het goed, ze zingen het hoogste lied. Met Sascha was ik een liedje aan het leren, maar bij het eerste zinnetje houdt het op en komt hij niet verder... nu al weken aan het oefenen en als ik begin te fluiten, fluit ie direct mee... tot het einde van het eerste zinnetje en dan houdt ie op... dan snapt ie het blijkbaar effe niet meer...
Of Sascha al wat aardiger wordt... nou kan het nog niet echt zeggen, maar hoe dan ook, tis een lekker mannetje net zoals Tibeau Tinco.

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon , leuk dat het zo goed gaat met Sasha en Tibeau Tinco hoor ! Fijn dat je ook zo hebt genoten in het NOP !!
Grtjs Ann

Caroline

??? :o :P Sari was toch getest??  ::) ;)

Mijn Lou Lou is een cross-over of haar vader, Armani heeft een split extra door cross-over erbij gekregen .... beide zijn nichtje en oom van Sari.  :-X
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Volgens mij niet Caroline, dat was toch die andere valk die Rob zelf gehouden heeft??
Volgens mij zat Sari kippetje en toen wist Rob dat het een popje was... nou ja... misschien een popje die heel mooi kan fluiten... wie zal het zeggen  ???

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Ik hoop dat ik verkeerd heb gekeken en niet Rob ......  ::)

Ik dacht namelijk dat dit de ouders waren, als dit zo is betekend het dat Sari een man is .... ze kan alleen een pop zijn als het een Reserved cross-over is, dan zijn de parels afgevallen. Maar volgens onderstaande berekening (van TRob zelf) zijn alle bonte, mannetjes en alle bont geparelde, popjes.  :-X

Getekende man x Getekende cinnamon witmasker pop

Jongen:

Man afkomst:
bont split witmasker, opaline en cinnamon
bont cinnamon split witmasker

Pop afkomst:
bont opaline split witmasker
bont cinnamon split witmasker

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi manon,

nou dat zou ook wat zijn als sari een mannetje is. een bezemsteel opeten ;D  ;D
ik hoop voor jou dat het wel een popje is hoor.
fijn dat het verder goed gaat meis.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010