Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Ze is er al Kimm  :D
Ze was al zelfstandig dus ik mocht haar direct ophalen.
Ze zit nu in de kooi en heeft het voerbakje er al af gegooid, zodat ze lekker onderin de kooi scharrelt en haar voer opeet...  :D
Water drinkt ze ook al dus het is helemaal in orde.

Groetjes Manon

Kimm

dikke stinkerd!!!!!!!!! ze is er al! ;D  ;D  ;D

haha geweldig! ik vind het super voor je hoor, gauw foto's maken he!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Saar

♪ Marlies

Dierenfreackske

Hoi Manon , gefeliciteerd met Sari hoor !
Ik ben ook al benieuwd naar foto's van ze hoor !
Hoe is 't met T.Ten Sascha ondertussen ? Hebben ze al kennis gemaakt  ? Grtjs Ann

*Manon*

Wat is ze mooi hé, ik vind haar ook een beauty  ;D ;D

Nee Ann, ze hebben nog geen kennis gemaakt en dat mogen ze ook nog niet.
Sascha komt, als Sari tam is, voor eventjes bij haar in de kooi en Tibeau Tinco mag haar helemaal nog niet zien...
Het gaat me niet zo als toen met Lizzy en Ruffle en Boyke... Boyke en Lizzy zagen elkaar en *pats* verliefd waren ze....  :-\ Terwijl ik Lizzy liever zag met Ruffle.
Dus dat gaan we nu anders aanpakken  ;) ;)

Groetjes Manon

Sjet

Ohhhhhhhhhhhhhhhh  Manon 
Gefeliciteerd hoor met je nieuwe  huisgenootje .
en maar mondje dicht houden hè  wat er in  jouw bolletje omging . het is een  echte   Beauty Lady . Kooitje kwam  dus weer goed van pas  :P :P :P.  heel veel succes er mee hoor  hopelijk  wordt Sascha snel verliefd op haar .

Groetjes  je Ma

Anke

Hoi Manon,
Sari is prachtig hoor!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi hoi, ik wist zelf ook nog van niks sinds gisteren...

Sjet

dus dat was puur toeval 
Leuke  Naam  trouwens  Sari 

Groetjes   Georgette

*Petra*

Mooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiii  :o ;D.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Rob S

He Manon ;D!

Je hebt een mooie naam uitgezocht voor je nieuwe valkje. Ik ben stiekem toch wel een beetje benieuwd naar foto's van Sari in haar nieuwe kooi ;) :D

*Manon*

Hoi Rob,

Ja ik wil wel een foto maken, maar ze moet nog wel echt wennen hoor, ze zit de hele dag onderin de kooi, dus hopelijk is ze morgen wat actiever... nou ja.. ze rent continu de kooi door, ze vind 'm duidelijk te klein... hahahaha... ze is de grote voliere bij jou gewend natuurlijk  ;)

Verder eet ze goed en ze drinkt ook goed en ze klimt al over mijn hand en soms stapt ze op.
Gaat helemaal goed komen, weet ik zeker.

Vanmiddag ben ik bij de gynaecoloog geweest voor een gesprek over de kijkoperatie die ik eind juni heb gehad.
Alles was goed en er was geen vleesboom te zien  ???
Wel vaag, maar ben er wel blij mee.
Het boek is nu gesloten... althans het boek van de gynaecoloog, omdat ik niet verder wil met IVF e.d. en het gewoon laat komen of niet...

Vanavond een informatie avond gehad bij Jael op school...
Wel leuk, maar nu heb ik hoofdpijn.... ga zo lekker douchen en dan vroeg onder de wol... uh... dekbed  :P

Nou, Sari zit op haar schommel lekker te dutten op één pootje... YES YES!!!
Ik ben helemaal blij, het is zo'n schatje  :-* :-*

Groetjes Manon

Kimm

hoi manon,

wat fijn dat het met sari zo goed gaat. lekker hoor!
in ieder geval weet je nu wel dat er  geen vleesboom zat. sterkte nog hoor hiermee.
meid slaap lekker en morgen weer zonder hoofdpijn weer op en een dikke knuffel voor je valkjes.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010