Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Yvette

Ik ben heel erg benieuwd en ik kan haast niet erop wachten ;D op je foto's
Maar wat is dat ontzettend jammer dat Boyke de kleintjes uit het blok gooit  :'(

Maar ik ben heel erg blij voor je dat je ontzettend genoten hebt op de boot al was het helaas zo winderig

Saar

*schaam me dïep* :-[ :-[
Ik heb nog geen veertjes kunnen trekken :-[
Na lang denken heb ik besloten om Teuntje ook te testen.
Dus ik ga zaterdag met Chiel even de volliere in en dan gaan we samen veertjes trekken...
Groetjes Saar :-[ :-[ :-[

*Manon*

Hoi Saar,

Jij weet de spanning wel op te voeren hoor ;)
Maar ik wacht geduldig af... nou ja.. geduldig is niet het precieze woord :-\, maar 't komt allemaal vast wel in orde ;) ;D

caro

Hoi Manon,

Ik heb je weer gevonden  ;D

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Manon*

10 juli 2008, 15:44:14 #124 Last Edit: 10 juli 2008, 15:47:11 by *Manon*
Hoi hoi,

Zoals beloofd zou ik nog even wat foto's plaatsen van wat ik in een dierenwinkel in Sneek gezien heb... ik heb mijn ogen uitgekeken en daar moest natuurlijk een foto van gemaakt worden  ;D

Midden in de dierenwinkel stond deze grote bak met allemaal speeltjes en klimrekjes voor de vogels, alle vogels zaten door elkaar en zelfs papagaaien.
De vogels waren allemaal gekortwiekt en tam.
Super toch dat ze zo kunnen spelen en het gezellig hebben met elkaar, ondanks dat het misschien niet het ideaalste is om vogels te kortwieken, vind ik het toch een super mooie oplossing want als ze zielig in een kooitje zitten.... hebben ze hun vlieguurtjes ook niet...

Er werd heel goed voor de vogels gezorgd, grote zakken met zaagsel werden aangerukt en er waren twee meisjes bezig om de boel te verzorgen... super dat het ook zo kan!

O nee hé, komt ons vrouwtje weer aan Tibeau  ???

Mmmmm heerlijk genieten is dit zeg  ;D ;D

Tibeau wat ben jij nou aan het doen  ??? :o

Ik ben me aan het wassen, voel je dat niet gesproei??

Nou mij niet gezien hoor, ik vind dit niet leuk  >:( >:(

Wat genieten zeg.....  :D

wat heerlijk....  :D

Wat kan een douche toch lekker zijn...  ;D ;D

Ja... daar ook nog een beetje....  ;)

Ohhh... ja onder mijn oksel ook.....  ;)

Sjee, wat kan ik hier van genieten zeg!!

Nou, ik vind dat je raar doet Tibeau, je wordt er kletsnat van  ??? ??? ???

Dafrinja

hahahaha wat een leuk verhaaltje Manon! Super foto's ook hoor.

Groetjes!!! Dafrinja

Sjet

wat  prachtig  zo'n   speel paradijs  daar in  Sneek . leuk hoor dat ze daar zo met de dieren omgaan  dat zie je niet in elke dierenwinkel.
en wat hebje weer mooie  foto's gemaakt van je eigen valkjes  Tibeau  vind dat douchen wel heel lekker zeg .
en... het verslag er bij  Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

groetjes    Georgette

Yvette

Wat geweldig zo'n dierenwinkel en het is de moeite waard om daar eens te gaan kijken
En je hebt ook hele leuke fotoverslag gemaakt

Rob S

Ha Manon,

Mooie foto's heb je gemaakt! Maar ik lees dat je Boyke en Ruffle verkocht hebt, hoe komt dat zo? Ik heb dat blijkbaar gemist, ben ook niet apart veel online geweest op dit forum :-[

Groetjes

Dierenfreackske

Hoi Manon , ach , wat zijn het mooie foto's , en wat zijn ze aan 't genieten ook weer van die lekker frisse douche he !

Leuk om te zien als ze zo genieten he!

Grtjs Ann

Kimm

hoi manon,

wat een leuke mooie foto's! genieten hoor. en wat goed hoor dat ze in sneek het zo voor elkaar hebben voor de vogels. dat heb ik nog nooit gezien ergens. top!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Prachtig beeldverhaal. Zelfs onder de oksels wordt niet vergeten! Deed mijn 'vliegtuig' dat nou ook maar eens..... :(

irma

Hoi Manon,

ik kom ook even in jou dagboekje kijken en ik val gelijk met mijn neus in de boter wat een leuke foto's.
Heb jij een sproeisysteem in je voliere?

groetjes Irma

Gloria en Lujo

*Manon*

Dank je wel  Dafrinja,
Leuk je weer te zien in mijn dagboekje  ;D

Hoi hoi moedertje,
Tibeau Tinco vond het heerlijk, Sascha moet er nog eventjes aan wennen, misschien gaat hij het ook nog eens heerlijk vinden  ::)

Hoi Yvette,
Ja prachtig hé in zo'n dierenwinkel, keek mijn ogen echt uit  :o

Hoi Rob,
Ik heb je ge-emailt en je bent op de hoogte over het hoe en waarom.
Nogmaals bedankt voor je begrip :)

Hoi Ann,
Eentje genoot van de douche, de ander schudde alsmaar met zijn koppie, die vond het niet fijn :-\

Hoi Kim,
Ik had inderdaad ook nog nooit gezien dat de vogels zo werden gehouden in een dierenwinkel. Meestal zitten ze zielig alleen in een kooitje met nog geen speeltje om zich te vermaken.. :'(

Hoi Hermien,
Doet jouw vliegtuig zich niet wassen onder de oksels :o
Bah wat een viespeuter, misschien moet je 'm dat eens voordoen  :P :P :P

Hoi Irma,
Welkom in mijn dagboekje en bedankt voor je complimentje over de foto's  ;D altijd leuk om te horen hé!
Enne... dat sproeissysteem heet.... a'llametdehanddoormanon
Super handig ;D
Soms neem ik ze mee onder de douche, maar dit vinden ze ook heerlijk... Tibeau Tinco dan hé ;)

irma

Hi Manon,

Aha jij gebruikt de plantenspuit bij mij vliegen ze dan hard weg  ::)
Ik heb wel een open stukje in mijn voliere waar ze van de regen kunnen genieten.

groetjes Irma :)

Gloria en Lujo