Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Sjet

Hoi Manon

als ik toch zo deze foto's bekijk  dan   ben ik  zo blijjjjjjjjjjjjjjjjjj  dat  Sascha  weer terug is bij  Tibeau   dit  gebeurde hier dus echt niet bij mijn  grasjes hoor  die waren alleen maar met elkaar bezig  en  Sascha  stond er bij en keek er naar .   dus   we  hebben een goede beslissing genomen hoor .  jeetje  wat  prachtig  meis .

Groetjes   Van  mij                       Georgette

Mara

Hoi Manon

Had ik al gezegd dat ik je foto's prachtig vindt? Zo ja, hihi, dan weet je het nu helemaal zeker.

Groetjes

Mara

danielle

HOi Manon,
Echt super mooie foto's. Leuk dat je er echt een verhaaltje van hebt gemaakt, dat maakt het nog extra leuk.
Wat lief hoe Sascha een kroeltje van TT probeert te krijgen. Op deze manier knuffelen ze elkaar eigenlijk ook al  ;D .
En wat super leuk van Lizzy en Boyke en dat jij een kleintje van hun mag uit kiezen. Dat is wel bijzonder.
En dat vroege opstaan heeft nog een voordeel, namelijk dat wij mooie foto's kunnen kijken  ;D .

Groetjes Danielle

Sharon

Hoi Manon

wat heb je toch weer een prachtige foto's geplaatst meid! Echt ontzettend mooi en lief. Ik heb er echt heel erg van genoten.

Leuk dat je een jonkie uit het nestje van Lizzy en Boyke mag kiezen zeg! Ik hoop voor je dat alles voorspoedig verloopt. Wat een heerlijk vooruitzicht zeg. En wat goed van Ruffle dat hij wel goed broedt.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Manon , hoe is het daar met de twee kanjers ? Grtjs Ann

*Manon*

hoi hoi allemaal,

Dank jullie berichtjes  :-*

Hier gaat alles goed, en ik geniet enorm van Tibeau Tinco en Sascha.
Hoe ze doen en hoe ze zijn... zo tam als ze nu zijn, zijn ze nog nooit geweest, eigenlijk geen enkel valkje.
Als ik nu de deur van de kooi opendoe, vliegen ze er allebei uit en komen direct bij me op de schouder zitten.
Sascha vliegt direct op mijn oorbellen af en wordt boos als ik ze uit doe, gisteravond heeft hij me keihard in mijn oor gebeten toen hij de oorbel niet meer kon vinden >:( >:(
Hij is nu 6 maand en volgens mij heeft hij last van de puberteit, kan dat nu al, of begint dat later?
Ik weet nog van Boyke, dat hij ook ineens agressiever was dan anders.
Tibeau op zijn beurt heeft er geen last van, die is altijd vriendelijk, maar goed, kan nog veranderen hé, maar hoop het niet  ;)

Vandaag druk met het pakken en wassen van de kleding, want morgen gaan we met vrienden een weekend op de boot in Lemmer en daar rondvaren op de Friese wateren :D :D
Zij hadden ons gevraagd of we een weekend meegingen, zijzelf gaan een week.
Nu weet ik alleen niet wanneer we teruggaan.... eerst was het de bedoeling maandag, maar kan ook dinsdag worden.
In ieder geval zien jullie mij wel weer hier verschijnen en ik zal er vandaag ook nog tussen alle bedrijven door wel effe zijn  ;D ;D ;D

Het zonnetje schijnt alweer dus de was kan weer naar buiten :D

Saar

Nog steeds geen zakjes >:(
Ik heb ze nog maar een keer besteld ::)
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Hoi Saar,

Nou moe  >:( >:( >:( das nie mooi :-\
En ik ben al zo benieuwd.....
Hopelijk komen ze snel binnen  ;D

Maar wat lees ik nu in jouw boekkie, een kleine herrieschopper is het dus  :D
Kan ie hier mooi de boel wakker schudden dus, zal wel ergens van geschrokken zijn natuurlijk ;)

komt vast goed ;)

Groetjes Manon

Yvette

Mara

Hoi Manon

Een heel fijn weekeinde gewenst!!

Groetjes

mara

Kaatje

Hoi Manon,

Wat een leuke foto's heb je geplaatst en eerlijk gezegd valt het me nu pas op, hoe jouw volière eruit ziet ! Wat een lekkere grote ruimte hebben jouw valkjes gekregen, ze hebben het in ieder geval prima naar hun zin als ik zo naar de foto's kijk  :D

Leuk ook dat je ze zo lekker tam hebt gekregen, fijn gevoel is dat hè !? Als ik het goed begrijp komen er fijn 2 popjes voor de boys, gezellig hoor  :D

Fijn weekend !

Groetjes, Karin

Saar

Hoi Manon,
Ik hoop dat je een leuk weekend hebt :D
De zakjes zijn gisteren binnengekomen... Dus dat wordt na het eten veertjes trekken...
Groetjes Saar :-*

Kimm

hey manon,

wat leuk de fotó's.
maar ik begrijp dat je weer valkjes erbij krijgt? ik heb nl niet alles gelezen.
en lekker hoor een weekend weg. ik hoop dat je veel plezier hebt.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

En hoe was jou boottocht over de friese meren van afgelopen weekend
Je hebt vast en zeker heel erg veel van genoten

*Manon*

Hoi hoi

Wij zijn terug!!
Heerlijk genoten, maar toch niet zo'n mooi weer gehad, twas een beetje koud en winderig maar we hebben het erg gezellig gehad!
Toch ben ik blij dat ik weer vaste grond onder mijn voeten had en dat we weer lekker naar huis konden, tja.. zo'n boot is mooi, prachtig zelfs, maar als je geen lekker weer heb, voel je je erg gevangen :-\

Ik heb nog een hele leuke foto gemaakt in een dierenwinkel in Sneek, wil zo even boodschappen doen, maar vanavond zet ik m in mijn dagboekje...
Zijn jullie al benieuwd  :P :P :P :P

Gisteren vond ik nog een berichtje van Saskia en Ed in mijn postvak en de de donsjes van Lizzy en Boyke gaan niet zo als het moet  :-\
Zo jammer, Lizzy blijkt een goede moeder te zijn, maar Boyke trekt de jongen uit hun blok weg en gooit ze op de grond!! >:( >:(
Terwijl Ruffle, de evenoude broer van Boyke een supergoede vader is....
Jammer hé dat het zo gaat, maar goed!

Nou, heb weer veel bij te lezen hier, maar dat doe ik vanavond even, ga nu eerst even boodschappen doen..