Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest, hieronder de link om in mijn andere dagboekje te lezen hoe het geweest is, anders ga ik wel heel erg off topic  ;)

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,23100.255.html

Groetjes Manon

*Manon*

Hoi hoi,

Vanmorgen eerst gewerkt, toen naar huis en wat gegeten.
Daarna zijn we naar mijn vader gegaan want die is jarig vandaag. Dus we hebben een gezellige dag gehad.

Tibeau Tinco vond het ook heel gezellig alllemaal, die zat lekker op de schommel in de woonkamer.
Hans is voetballen aan het kijken en werd lichtelijk gestoord van Tibeau Tinco....  :-X
Als de scheidsrechter floot, floot Tibeau Tinco nog harder.... dus nu zit Tibeau Tinco weer in zijn voliere een beetje te hameren op de tralies...  ::) Hij is er duidelijk niet mee eens...
Misschien kan hij solliciteren bij de voetbalbond om ook eens een wedstrijdje te mogen fluiten  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Sjet

wie  weet  Manon  wordt hij nog aangenomen ook   :) :) :)
ik zou hem eens aanmelden  . ja hoe meer lawaai in huis  ,hoe meer de vogeltjes er boven uit willen schreeuwen .



Groetjes  Georgette

Yvette

11 juni 2008, 21:51:47 #18 Last Edit: 11 juni 2008, 21:53:40 by Yvette
Citaat van: *Manon* op 11 juni 2008, 21:09:20


Tibeau Tinco vond het ook heel gezellig alllemaal, die zat lekker op de schommel in de woonkamer.
Hans is voetballen aan het kijken en werd lichtelijk gestoord van Tibeau Tinco....  :-X
Als de scheidsrechter floot, floot Tibeau Tinco nog harder.... dus nu zit Tibeau Tinco weer in zijn voliere een beetje te hameren op de tralies...  ::) Hij is er duidelijk niet mee eens...
Misschien kan hij solliciteren bij de voetbalbond om ook eens een wedstrijdje te mogen fluiten  ;D ;D ;D

Groetjes Manon



;D ;D ;D ;D Wie weet wie weet

Caroline

 ;D ;D ;D Gekke Tibeau Tinco!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Hoi Manon, ;D

TT is echt al een mooi ventje aan het worden.  :D Hij heeft zelfs al een wit masker, wat gaat dat snel.

Wat het harde fluiten betreft tijdens de voetbal...........misschien was hij het wel niet met de scheidsrechter eens.
Ik heb hier ook 3 van die mannen rond lopen die dan tekeer gaan. ::) :P

Groetjes Marlies ;)

Anja

Hoi Manon,

Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je vader.

Die TT er boven uit willen komen. Ik ken het. Yunah en Yingo kunnen het ook hoor. Ook Yobi en Yelo doen er niet voor onder.

Geef hem maar een dikke knuffel van me.

Groetejs Anja

Sally

Hallo Manon,

Ik kom het boekje van Tibeau Tinco ook terug volgen. Of toch proberen te volgen.
Wat is het toch een knapperd he, en hij begint precies ook al een wit maskertje te krijgen.

Mist hij zijn vriendjes eigenlijk?
Toch fijn dat je voor je andere valkjes zo snel een goed huisje hebt gevonden he.

Leuke streken heeft TT. Echt geweldig om dat zo te lezen. :P

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Haha...die Tibeau Tinco he ! Hij wil natuurlijk liever zelf scheidsrechter spelen he ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Manon,
Hi hi die TT streken heeft hij genoeg he :)
Geniet maar lekker van hem.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Manon,
Ik was je dagboekje aan het zoeken en zie nu dat je een nieuw boekje hebt geopend over TT. Leuk, ik ga zeker de avonturen van TT volgen. Wat is hij mooi geworden, hij krijgt al een mooi wit kopje. Dat gaat inderdaad snel bij hem. Ik moest wel lachen toen ik las dat TT zo mee aan het fluiten was tijdens voetbal  ;D , een echt mannetje he  :D .
Ik ga zo nog even in je ander dagboekje lezen hoe het bij de gynaecoloog is gegaan.

Groetjes Danielle

*Manon*

hoi hoi allemaal,

Even snel een updeet, want ik ga zo naar de kapper, even lekker weer kortwieken  ;D ;D

Alles gaat zijn gangetje hier, Tibeau Tinco is aanhaliger dan ooit, alleen mag ik m niet kroelen, want dat vind ie niet goed.
Alleen gisteravond, zat ie bij mij en zat ie te kauwen aan mijn rits en als ik dan mijn neus op zijn koppie kom, dan snapt ie het even niet meer en dan vind ie het wel goed dat ik me effe met mijn neus aai  ::) ::)

Trouwens, morgenavond komt Sascha weer thuis wonen  :)
Sascha voelt zich helemaal op zijn plek bij mijn moeder, maar Kiki, haar grasparkietpopje gaat zich helemaal afsluiten.
Koko, de grasparkietman is ook zo dominant en daar kan Kiki al niet zo goed tegenop dus die gaat ze uit de weg als het nodig is, maar nu Sascha er bij is en die ook nog zo overheerst, heeft die arme Kiki helemaal niks meer te vertellen.
En dat is toch ook niet de bedoeling van een valkje opvangen.
Dus nu komt Sascha weer terug.
Ik denk dat Tibeau Tinco dat ook wel weer gezellig vind, alhoewel hij wel een stukje aandacht weer moet inleveren  ;)
Ben wel blij dat Tibeau Tinco nu zo tam is en zo lekker bij mij blijft zitten, hopelijk steekt hij Sascha ook daarmee aan en heb ik twee tamme mannen, krijg ik met Hans niet voor elkaar  8) 8) 8) ;D ;D

Verder zijn we weer druk aan het klussen, ben een kamertje aan het maken die straks functioneert als nagelsalonnetje.
Ik heb vorige week een cursus acrylnagels gedaan en het was heel leuk. Op deze manier kan ik straks thuis werken en hoef ik de deur daar niet meer voor uit en kan ik de werktijden zelf invullen en ben ik ook thuis als Jael thuis komt. Is wel zo fijn vind ik zelf.

Nou, voor zover is dit het nieuws wat ik had te vertellen, even opruimen hier en dan ga ik zo naar de kapper  ;D ;D

Groetjes Manon

danielle

Hoi Manon,
Dus Sascha komt weer terug  :) , jammer dat het niet goed ging met de grasparkietjes. Maar ik denk toch ook wel dat het voor TT leuker is om een vriendje erbij te hebben. Met z'n tweeetjes is toch altijd wat gezelliger.
En ze zal wel weer snel gewend zijn, want ze zal het nog wel herkennen allemaal  :D .
En is je kapsel leuk geworden?

Groetjes Danielle

Anke

Hoi Manon,
Verstandige keus om Sacha weer terug naar jou te doen.
Voor TT ook wel gezellig :)
Wat leuk dat je een nagelsallonnetje gaat beginnen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Manon , het is een goede beslissing dat je Sascha weer bij jou gaat nemen , ook voor de grasjes en zeker ook voor Tibeau Tinco , want anders zit ie alleen als je eens weg moet he , en nu zit hij toch samen met Sascha dan he !
Lekker gezellig , en Tibeau Tinco zal wel lekker aanhankelijk blijven toch ! O , leuk , een nagelsallon.    Grtjs Ann