Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Citaat van: Rob S op 10 juni 2010, 22:31:51
He Manon,

Wat vervelend, dat je witmasker jong het toch niet gered heeft. Mocht je weer in zulke problemen raken kun je me altijd een berichtje doen, is tenslotte heel wat dichterbij dan flevoland ;)

Groetjes


Helemaal waar Rob  :D
Ik heb in alle paniek en boosheid en machteloosheid ook niet eens aan jou gedacht, maar je hebt gewoon helemaal gelijk!!
Hopelijk komt het goed met hem en wordt het een mooie stoere valk... bedankt voor je aanbod, ga het nu zeker onthouden hoor  ;)

Caroline, bedankt voor je duimen.... ik duim met je mee  ;D

carco

Citaat van: *Manon* op 10 juni 2010, 22:35:21
Citaat van: Rob S op 10 juni 2010, 22:31:51
He Manon,

Wat vervelend, dat je witmasker jong het toch niet gered heeft. Mocht je weer in zulke problemen raken kun je me altijd een berichtje doen, is tenslotte heel wat dichterbij dan flevoland ;)

Groetjes


Helemaal waar Rob  :D
Ik heb in alle paniek en boosheid en machteloosheid ook niet eens aan jou gedacht, maar je hebt gewoon helemaal gelijk!!
Hopelijk komt het goed met hem en wordt het een mooie stoere valk... bedankt voor je aanbod, ga het nu zeker onthouden hoor  ;)

Caroline, bedankt voor je duimen.... ik duim met je mee  ;D



Dit donsje en ei is niet naar de Esther in Flevoland gegaan hoor Rob  ;) Deze is naar de Esther gegaan uit Wierden die vorig jaar een bonte opaline man bij jou gehaald heeft. Die is trouwens vader geworden  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

Hey Manon,

Wat leuk dat het eitje is uitgekomen toch? Wel wat laat je zei twee dagen...en ik maar bellen met vriend is er al wat???
Ben donderdag op en neer gereden en hoorde het volop piepen du sheb ik met Caroline overlegd waar het het beste tussen gelegd kon worden..en dat is helemaal goed gegaan ( een welbereisd pluisje is het nu  ;)

Is de rust weer een beetje weder gekeerd?

gr Esther

Caroline

Ach, wat leuk, Manon, toch een beetje gefeliciteerd.   ;)

Een fijn weekend.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Manon wist het al hoor  ;)
Maar er is inderdaad een albino uit het ei gekropen uit het eitje van haar bleekmasker koppel en het lijkt het tot nu toe prima te doen  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kimm

hoi manon,

ja ik had je verhaal al gehoord.
hoe gaat het nu? alles weer een beetje rustig daar?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

ManjaV

Hey Manon,

Weer even bijgelezen bij je. Wat fijn dat het donsje een goed huisje heeft gevonden bij Esther :D Goed dat je zo snel hebt kunnen handelen!
Enne...gefeliciteerd :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Creatura

Hey Manon,

Tjongejonge wat een ellende heb je gehad zeg! >:(
Echt erg, en ik kan me voorstellen dat je je er heel rot over voelt  :-\
Wel goed dat je het donsje en het eitje bij iemand anders kon onderbrengen. Helaas heeft het donsje het niet gered, maar je hebt gedaan wat je kon he :)
Benieuwd hoe het met het albinootje verloopt  :)

groetjes, Renske

*Manon*

Hoi hoi,

Het gaat goed met de valkjes!
Gisteren heb ik op vaderdag weliswaar, ben dan wel geen papa, een supermooi cadeautje gehad...
Gebbe kwam bij mij op de schouder zitten voor een kroelbeurtje  ;D ;D ;D

Voor degenen die het niet weten.... Gebbe is een opvangvalkje die ik van kennissen heb gekregen, de naam Gebbe betekent dan ook: Gekregen en het is zo'n lief valkje, alleen was hij teveel op mensen gericht... De andere valkjes waarbij hij binnen in de voliere kwam te zitten, nam hij voor lief, maar hij vond ze eigenlijk niks aan.
Met als gevolg dat hij mij als partner begon te zien en de hele dag door lekker ging schreeuwen.
Met heel veel geduld heb ik de schreeuwmomenten tot enkele tijden per dag terug kunnen brengen, maar hij had direct besloten dat ik van hem was!!

Hij floot mooi naar mij, maar ik mocht niet aan hem komen... tot hij in de gaten kreeg dat kroelen wel heel lekker was en ik mocht hem dan ook met mijn neus kroelen... tot hij zo aan mij gewend was dat ik hem gewoon heerlijk met mijn vingers kon kroelen.

Maar toen gingen de valkjes naar buiten in de voliere en alle valkjes veranderden plotsklaps... ze wouden niks meer van mij weten, nu weet ik dat dat even tijd moest hebben en merendeel van de valkjes komen alweer gezellig bij mij keuvelen en zijn niet meer zo schrikkerig  ;D Gebbe bleef schreeuwen, maar wou niet meer bij mij komen.

Ik zag dat hij onze momenten mistte, want hij zat altijd tegen de tralies als ik buiten was, was ik in de voliere, dan floot ie wel maar durfde niet te komen, ging ik de voliere weer uit, dan vloog ie me achterna en hing weer in de tralies... best zielig vond ik eigenlijk, maar nu gisteren..... hij was weer aan het fluiten en ineens sprong hij op mijn arm en rende naar mijn schouder waar ik hem weer met mijn neus mocht kroelen en fluiten dat ie deed... zo lief!
Ik moet weer opnieuw beginnen om zijn vertrouwen te winnen, maar dit vond ik gisteren al zo super dat mijn dag niet meer stuk kon!

patty_dordtse valkjes

Hoi manon,

Heel leuk om te lezen dat je ook een klein cadeaut'je kreeg van Gebbe

Heerlijk dat je weer een stukje kan kroelen met hem...

;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Paula

Wat een fijn gevoel is dat he, dat valkjes je zo vertrouwen dat je ze mag kroelen.
Veel succes met alle valkjes en extra met Gebbe!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

hilde

wat fijn voor je manon dat je gebbe mocht kroelen

groetjesssssss

carco



Hallo, ik kom hier even gedag zeggen  ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Manon*

Aaaahh wat een lieverdje Caroline  :-* :-* :-*

Fijn dat ie het zo goed doet, nog eventjes en hij krijgt pennetjes.. jammer dat je al weet welke kleur de pennetjes worden he, vind dat zelf altijd zo spannend om te zien welke mutatie eruit komt.... hebben jullie al leuke plannen met deze knapzak?

Groetjes Manon

Sally

HOi Manon,

Wat n leuk nieuws dat je Gebbe mocht kroelen.
Leuk "vaderschaps" cadautje toch. ;D

Fijn dat alles daar goed gaat!



Groetjes!