Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Creatura

Hey Manon,

Wat leuk dat Nikki bij jou komt wonen :D Gefeliciteerd met haar!!

Enne, super hoor dat je vogies nu in de volière zitten. Kan me voorstellen dat dat effe raar is om te zien ;) Maar wel leuk hè :D

Je kakariki's zijn echt droppies om te zien :-*

liefs, Renske

amazingleeuwtje

Lieve Manon ik heb genoten van jou foto's, schitterende volière heb je , wat zullen ze het daar naar hun zinnetje hebben..

Liefs Syl

Kimm

jee meid, wat is dit prachtig geworden :D  :D
oh wat mooi!
en jouw foto's vind ik ook geweldig. ik moest wel lachen met de foto's van kiwi en kerrie.

ik zou het denk ik ook erg raar vinden, om nu je vogels buiten te zien zitten  ;D
dat is inderdaad heel erg wennen, maar ze hebben een waar paradijsje gekregen zeg.
en dan heerlijk met mooi weer, met een kopje koffie bij de volière zitten. dat heb jij altijd gewild en nu kan het eindelijk :D
ik zou zeggen, geniet er enorm van manon ;) ik geniet al van de foto's!

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

ha manon

leuk dat je er een vogeltrje bij krijgt!!! hoe doen je vogels het in de regen? ;)

groeten christa

Hermien

Tjonge, je volière is schitterend! En zoveel mooie vogies d'r in... ;D  ;D  ;D  ;D

Sally

Hoi Manon,

Ik kom hier ook nogis effe kijken...
Wat n prachtige voliere heb je zeg! Ik kijk werkelijk mn ogen uit!  :o
ben jaloers...  :-[  :P

En je 2 nieuwe aanwinsten zijn ook erg leuk!
Leuke foto's allemaal.

En proficiat met je nieuwe aanwinst Nikki! Wat n schatje zeg!

Groetjes Sally

willianne

Hé Manon,

Tara komt jou even gedag zeggen:

Fijne avond! :-*

*Manon*

Hoi hoi,

Het gaat goed hier, de valkjes vermaken zich prima buiten in de voliere.... voor mij alleen nog de vraag hoe ik de valkjes in het binnenhok krijg als het donker wordt... ze gaan niet vanzelf naar binnen namelijk.

Ik heb nu de lamp aan in de blokhut, dus nu wordt het buiten donker en nu hoop ik dat ze naar binnen gaan en op het licht afkomen... en anders moet ik ze weer vangen....  :-\

Zazcha en Zaura staan gezellig bij ons in de huiskamer, van het valkjes kamertje maken we nu gedeeltelijk douche en Hans heeft het plavond er al voor een deel uit en dat stoft als een gek, dus de valkjes konden daar nie blijven... nu zie ik ze dus steeds wipwappen, in het blok en uit het blok en ik denk dat ik het eerste eitje al snel kan verwachten als ik naar het buikje van zaura kijk..  ;)

Billie en Noortje staan in de keuken.... billie zingt het hoogste lied, nu maar hopen dat het snel klikt met Noortje  :D

Tja en verder gaat het allemaal lekker z'n gangetje!!
Ik heb voor mijzelf ook weer wat rust, heb wat keuzes en beslissingen genomen en dat voelt goed..... maar alles rustig aan en vooral niet meer te snel en te veel willen dan komt het allemaal wel goed!

Fijne avond  :-*

Anke

Hoi,
Allemaal goede berichten hier :)
Ik hoop dat je valkjes zelf naar binnen gaan vanavond :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

willianne

Fijn dat het allemaal weer wat beter met je gaat!
Spannend bij Zaura,weer een mooi  &  lief nestje op komst :D :D
Je voillere ziet er super uit,maar een heel werk nog s'avonds alle valkjes binnen zetten. Nu maar genieten als het mooi weer is en dan is het heerlijk vertoeven bij jullie buiten :D :D

Groetjes,

Willianne

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

*Manon*

Pffffff..... De voliere in het valkjeskamertje is afgebroken vorige week.... volgens mij was Hans veel te bang dat er weer valkjes in kwamen  :D :D :D
Nu is de muur dus weggebroken, het hele huis zit onder de witte stof, de douche wordt uitgebouwd, maar jemig wat een rotzooi krijg je er van!!

zo net heeft Zaura haar eerste eitje gelegd.... Ik kijk erg naar hun jongen uit... hun vorige nestje en tevens hun 1e nestje hebben ze van de 5 eitjes maar 2 jongen gehad.... het eerste eitje viel kapot in de voliere, ze hadden een eitje met een dikke barst erin die dus niet bevrucht was, en het laatste eitje kwam het jong er niet uit.... ik hoop dat ze dit keer een vol nestje krijgen... het zijn in ieder geval erg goede ouders, zazcha zit nu al op het eitje te broeden.... ze zijn zo leuk samen.... echt een koppeltje wat ook echt alles samen doet!

Er kunnen bonte cinnamon jongen uitkomen (zelfde als zazcha) en bonte cinnamon witmaskers allemaal split bronze fallow en gepareld en de cinnamonnetjes zijn er split witmasker bij.. erg leuke jongen dus met errug leuke splitten  :D :D

patty_dordtse valkjes

spannend hoor ennuh thnx voor je berichtje  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

wat gaaf het 1e eitje weer bij hun  :D
ik ben benieuwd hoeveel zij er gaat leggen.
spannend weer voor je meid.  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010