Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Ja, ik ben ook wel weer blij dat Sascha naar huis komt en inderdaad voor Tibeau Tinco wel zo gezellig.
Ja hoe het dan gaat weet ik niet en of ze elkaar weer herkennen... weet ik ook niet.
Eigenlijk hoop ik het niet, en ik hoop dat Tibeau Tinco zich niet meer zo het kaas van het brood laat eten door Sascha.
Ze zitten nu in de voliere binnen en die heeft Sascha nog nooit van binnen gezien en Tibeau Tinco woont er nu al wat weekjes alleen, dus misschien een extra hindernis voor Sascha en een extra stimulans voor Tibeau Tinco dat ie 'zijn' huisje verdedigt.

Maar ik ben wel weer blij dat er eentje bijkomt weer, of liever gezegd, terugkomt, één is inderdaad erg alleen.
Vond het ook wel ziellig eigenlijk, maar goed, zo zijn de mannen weer samen  ;D ;D
Ja mijn kapsel is wel weer leuk geworden, niet te kort en niet te lang, precies goed  ;D ;D

Groetjes Manon

Kimm

hoi manon,

wat leuk dat sascha weer terugkomt! erg leuk. geniet er maar lekker van  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Manon,

Fijn dat Sascha weer thuis komt. Alleen is maar alleen hè.

Geniet maar lekker van je 2 valkjes.

Groetejs Anja

Yvette


Caroline

Hé wat leuk nieuws, zal mijn ventje wel gezellig vinden.

Geef je hem een knufje van me??

Ben benieuwd naar je haar??  ;)

Groetjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Yvette

Oh ja en ik wil heel erg graag je foto zien met je nieuwe haar

Kaatje

Hoi Manon,

Ik was wat aan het rondkijken en kwam zo bij jouw nieuwe boekje terecht ! Wat leuk voor TT dat Sascha weer thuis komt wonen, .... hopelijk gaan ze het heel erg gezellig krijgen en heb jij straks 2 super tamme mannen  :D

En het boekje is net begonnen zie ik, dus lekker om het vanaf het begin bij te houden  :D

TT is echt een lekker stuk geworden met zijn mooie witte masker  :-* :-*

Groetjes, Karin

*Manon*

Dank jullie wel voor de berichtjes  ;D

Sascha is gisteravond thuis gekomen en vloog direct weg en we konden 'm niet meer te pakken krijgen  >:(
Tibeau Tinco blijft gerust de hele avond lekker bij mij zitten, dus ik moet dat even slim aanpakken, anders leert Tibeau Tinco die kunsten ook weer aan. Dan maar even apart 's savonds bij ons. Zodat ik Sascha weer goed kan leren om bij ons te blijven.
Voordeel is nu, dat hij geen andere vogels om zich heen heeft, dus zich wel moet richten op ons  ;)

Even later hadden we Sascha toch in de voliere en zaten ze savonds al lekker bij elkaar op de stok  ;D ;D
Ja, ik ben toch wel weer blij dat Sascha weer bij ons is.

Verder hebben we vandaag de hele middag visite gehad en lag ik vanmorgen, net uit mijn bed en het ontbijt achter de kiezen al weer met twee aspirines voor pampers op de bank  :-\
Ben ongesteld geworden, dus daar heb ik sowieso altijd barstende hoofdpijn van, maar nu ben ik er ook nog verkouden bij, keelpijn en zere jukbeenderen enzo.
Morgen krijg ik de kijkoperatie, dus ik lig er dan weer kant bij  :-[
Zul je altijd zien, ik heb het ziekenhuis al opgebeld, om te vragen of het allemaal wel door kon gaan nu ik menstrueer, maar dat kon wel, nou lekker dan... pffff!!

Ik ga zo maar effe een bakkie koffie zetten. Jael ligt al lekker in haar bedje, maar het is smoorheet boven, hoop dat er straks een lekkere plensbui valt  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Caroline

FIjn dat Sascha en TT wer lekker saampies zitten.  :D

Balen dat jij je zo beroerd voelt .... zeker met dit weer is koppijn gene lolletje.  :-\

Heel veel sterkte voor morgen, hopelijk valt het allemaal mee.

Een voorspoedig herstel van alles.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Manon,

Dat krijg jij Sascha wel weer afgeleerd hoor.

Voor morgen,



en een



Groetejs Anja

Mara

Hoi Manon

Fijn dat Tibeau nu weer samen met Sascha zit.

Vervelend dat jij je zo beroerd voelt. Heel veel sterkte voor morgen. Ik zal een kaarsje branden voor je.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Manon,
Fijn dat Sacha er weer is.
Ze zal vast wel weer snel aan je wennen denk ik.
Beterschap en sterkte morgen met de ingreep!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sjet

                 Hoi Manon.
ja  het is  ook fijn  dat  Sascha al zo snel weer samen met  Tibeau  Tinco op de stok zat  en  ik zag wel  ... jij  was  er ook blij mee dat hij weer bij jullie   was .
wat  vervelend meis  dat je  al snel weer in bed lag  vanmorgen met zo'n hoofdpijn .
Meiske  Nogmaals alle   sterkte  voor Morgen  ik, denk aan je. 
je hoort  me  morgen   aan de  telefoon  .

Lieve  Groetjes   Je  Moeder

Yvette

Heel veel sterkte morgen met de kijkoperatie
En ik zal voor je duimen op de uitslag

*Manon*

Hoi hoi,

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!
We gaan zo op weg naar het ziekenhuis, maar ben niet gespannen of zo...
Wel is het vertrouwen weg en ben ik bang dat ze wat engs gaan vinden... wie zal het zeggen, van de gyn kan ik niet echt op aan, tenminste zo voelt het even  :-\

Mijn hoofdpijn is gelukkig weg vandaag, maar zit nu alweer zwaar onder de medicijnen die ik twee uur voor de ingreep moest nemen.

Ik hoop dat ze kunnen zien aan het weefsel of iets dergelijks waar het eitje zich nu ingenesteld heeft, als dat naast die vleesboom is geweest, kan ik me er denk ik beter bij neerleggen dat het kindje toch niet goed is geweest, maar kweet niet of ze dat kunnen zien.
Gelukkig ben ik zelf helemaal bij mijn positieven en kan ik die dingen dus vragen  ;D

Tibeau Tinco en Sascha hebben elkaar weer helemaal gevonden. Elke avond zitten ze gezellig naast elkaar te slapen... ja naast elkaar maar wel met een veilige afstand natuurlijk.
Sascha wil door Tibeau Tinco gekroeld worden, maar Tibeau Tinco snauwt hem af.
Echt kroelen kan ik Sascha nog niet, maar gisteravod had ik m bij me in de kamer en toen vloog ie ook steeds weg, maar ik haalde 'm elke keer weer op en toen bleef ie wel zitten, maar bijten kan ie ook zeg  >:( >:(
Zal wel in de pubertijd zitten, hij is nu 6 maanden oud en dat heen en weer getrek met 'm.... volgens mij heeft hij niet eens in de gaten dat ie hier al eens eerder heeft gewoond  ::)
Maar goed, dat maakt ook niks uit. Ik ben al blij dat ie lekker bij mij bleef gisteren en dat komt helemaal goed.

Groetjes Manon