Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Caroline

Lieve foto's!!!!  :-*

INderdaad Ariel even goed in de gaten houden .... ik vind zelf altijd tot 75 gram acceptabel maar lager mogen ze echt niet gaan wegen, liever nog 80 gram.  ;)

Succes met ze !!!!

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Manon,

Wat een mooie foto's heb je geplaatst :D Ze zijn prachtig, je valkjes. En voor Ariel zal je toch ook wel snel een huisje vinden, hij is schitterend om te zien!
Succes met het pappen ;D  :P ken het wel hoor, soms een partijtje worstelen idd.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Sjet

Mooie  Foto  sessie hoor !!!   het is net of ze er voor gaan zitten  heel leuk staan ze altijd op de kiekjes .  zouden het  foto moddelletjes worden ????

groetjes  doei doei

hilde

hey manon

vind het ook weer mooie fotoooosss

groetjesssssss

#Mirjam#

Wat weer een super foto's! en wat zijn ze mooi.. allemaal, stuk voor stuk!  ;D

Leuk hoe je de voliere ingericht hebt nu, met dat aparte deel voor tibeau en tara..

Groetjes mirjam

anika_en_spirit

Dat zijn weer een stel lekkere foto's manon  ;D ;D :P
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Jacky

Ik kom net van mijn werk weer en heb meteen mijn lappie maar aangeslingerd  ;D

Wat een heerlijke foto's !

Ik was verbaasd dat Billie al een mooi koppie heeft met volledige veren. Paar dagen terug waren het nog pennetjes.  ;D

Ik hoop dat het snel beter gaat met pappen. Of nog mooier, dat het niet meer nodig is.

Weet je de gewichten van Angel en Billie voor me?

Groetjes Jacky

Dierenfreackske

Hoi Manon, wat gaat het hard he met de valkjes al he! Eerst nog maar pennetjes en direct al veren snel he!
Ik vind je jonge valkjes supermooi! Grtjs. Ann

Anke

Hoi Manon,
Waarom zet je de kleintjes niet nog even bij pa en ma?
Dan kunnen die ze nog een hapje eten geven :)
Of gaat dat om de een of andere reden niet?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Citaat van: Anke op 29 augustus 2009, 21:27:56
Hoi Manon,
Waarom zet je de kleintjes niet nog even bij pa en ma?
Dan kunnen die ze nog een hapje eten geven :)
Of gaat dat om de een of andere reden niet?
Groetjes Anke

Nee dat gaat niet, dat heb ik geprobeerd, eerst met ariel, die dus zo weinig woog... ik zette hem bij pa en ma, hij ging direct van de trosgierst eten.. zazcha vloog op m af en beet hem en jaagde hem weg  :-\
Abeltje en ariel hadden afgelopen week bebloede pootjes, omdat zazcha ze erin bijt.... ze eten goed van de trosgierst nu, eivoer gemengd met zaadvoer wordt ook geprobeerd... het komt goed  ;)

Anke

Hoi Manon,
Ooooh vandaar.
Wat raar dat Zacha zijn jongen niet meer toelaat in de kooi.
Hopelijk gaan ze snel zelf eten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Inderdaad, maar biologisch gezien zijn dit zijn jongen ook niet hé....
Deze grijsjes zijn de witmaskers, terwijl zijn eigen zoon of dochter gezellig bij hem op de stok zit en de bonte witmasker er ook bij mag zitten, terwijl dat ook niet echt een kind is van m....  :-\ ik snap er zelf ook nie veel van, maar ja... zazcha is een onwijze schat... maar af en toe mis ik een stukje van de film over hem  :-X

Jacky

Zazha is gewoon een tikkie prettig gestoord als ik de verhalen van je hoor   ;D Maar wel een ontzettend lekker ding!

Hoe gaat het nu met Ariel? Komt hij al wat aan?

Groetjes Jacky

*Manon*

Hoi hoi,

ja Ariel komt wat aan, ik laat me er ook nie onderkrijgen hé door die deugnietjes  ;D ;D ;D
Gisteravond was Ariel na de pap 72 gram... nog niet om over naar huis te schrijven, maar toch beter dan 62 gram  ;)

Ariel, Angel en Miko zitten nu gezellig met zijn drietjes in de kooi... ze hebben stengels trosgierst,zaadjes, eivoer, brood en ik wil straks nog wat macaroni koken voor ze.. en ze eten nu goed van de trosgierst.

Nu de zaadjes nog.. Angel en Miko eten nog niet genoeg, maar ze eten wel genoeg om niet extreem af te vallen dus dat is goed nieuws... nu nog zaak dat ze zaadjes gaan eten ipv trosgierst.

Groetjes Manon