Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Snip en Snap

Hoi Manon
Ik ga proberen je in de gaten te houden...en de rui...zijn er hier ook een heleboel en ik heb met Lizzy ook door gezet nu stapt ze op en vind alles goed van me.....de volhouder wint en ze heeft me heel vaak gemeen gebeten hoor, maar nu doet ze dat niet meer.,....je krijgt een knuffel van Lizzy
Boyke Ruffle Raja en Saffier...
Snip en Snap Valkjesopvang
http://www.monsterlijkgoed.nl/snipensnap
Dierenwebshop www.monsterlijkgoed.nl

*Manon*

Hoi hoi,

We zijn weer terug van weggeweest...
Een paar dagen in Giethoorn, maar we zijn blij dat we weer thuis zijn. Gisteravond zijn we teruggekomen ipv vandaag.
We hebben ons heel goed vermaakt en... lekker warm weer, maar het huisje dat we gehuurd hadden, was een enorme bende... het was heel vies en dan heb ik al gegeten en gedronken.
Gisteren zijn we in Giethoorn weze varen en het was schitterend. Jael heeft zich ook goed vermaakt.

Tibeau Tinco en Sascha waren ook weer blij dat ze ons zagen... ze gingen direct met hun koppies tegen de tralies om een kroeltje te komen halen... Een heel verschil met een paar maanden geleden, maar ben blij dat het zo gaat.

In ieder geval ben ik weer blij om thuis te zijn, het heeft me wel goed gedaan om er even tussenuit te zijn geweest, voel me een stuk rustiger dan vorige week  ;D ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon , fijn dat je vermaakt hebt en het zal je zeker goed hebben gedaan , altijd ontspannend zoiets he , jammer dat het zo vies was daar waar je moest logeren in dat huisje he !
Maar het belangrijkste is dat je genoten hebt van de trip en je er eens tussenuit was he ! Natuurlijk waren Sascha en Tibeau Tinco ook blij als ze je zagen he , hun vertrouwde mensen weer bij hen , hihi ! Fijn dat het ook goed gaat met hen ! Grtjs Ann

Yvette

Hoe gaat met jouw Sacha en TT
En mocht je moeder nog eens spreken tijdens haar vakantieverblijf wil je haar de groetjes namens mij doen

Karin

Hihihi, laat je niet kennen hoor, jij bent de baas  :P Ik heb ff vluchtig je dagboekje doorgewerkt, maar kan eigelijk niet vinden wie misschien het vriendinnetje van Sascha wordt, ben benieuwd  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Manon*

Hoi hoi,

Hier weer even een kleine updeet vanuit Denekamp!
Omdat het zo warm is, geef ik Tibeau Tinco en Sascha regelmatig een 'doesje'.
En rarara.... wie er heerlijk voor gaat zitten.... Juistem, Sascha  ;D ;D ;D
Wat een ding is het toch ook hé, eerst wist ie niet waar ie zitten moest en keek ie Tibeau Tinco zo aan van: jij ben ook niet van deze tijd  ::)
En nu heeft ie gezien hoe TT er van geniet en gaat meneer er zelf prinsheerlijk voor zitten.
Ik ben er natuurlijk wel heel blij mee, want hij geniet er echt van nu  ;D ;D
Ook wordt Sascha weer wat rustiger en accepteerd hij zijn plaats  ;)
Natuurlijk blijft hij een valkje die TT graag wegjaagt om er vervolgens zelf gezellig te gaan zitten om dan weer te kijken waar TT zit om hem daar dan weer weg te kunnen jagen, maar ja... dat is de hobby van Sascha denk ik dan maar  :-\ ;)
Ik hoop dan ook dat zijn toekomstige vrouwtje ook zo'n pittig ding wordt, dan wordt hij misschien ook eens even terug gezet op zijn plaats... voor Tibeau Tinco daarentegen hoop ik op een popje wat net zo zachtgekookt is als Tibeau zelluf  :P :P :P Als daar zo'n haaibaai bijgezet wordt, krijgt mijn lieve ventje het nog wel erg moeilijk, dus tis niet alleen een kwestie van een mooi vogeltje, de juiste mutatie en that's it... kwil ook dat ze goed bij elkaar passen, maar dat zal vast goed komen hé...

Dit was mijn updeetertje voor nu even... straks gaan we kijken naar iets leuks, maar nee...... ik zeg nog niks  :-X :-X :-X :-X :-X

Groetjes Manon

•=Bonnie=•

Hermien

Je maakt ons wel nieuwsgierig. Inmiddels heb je al gekeken, dus vertel het ons nu ook maar..... ;D

Kimm

hoi manon,

ik kom even bij jou kijken! ik ben benieuwd waar jij naar gaat kijken ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

1 augustus 2008, 13:28:05 #175 Last Edit: 1 augustus 2008, 13:29:36 by *Manon*
Dit is waar wij naar hebben gekeken vanmorgen....

NORRES

[/size][/color][/i]

Yvette

Kimm

ohhhhhhhhhhh wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-*  :-*  :-*

gefeliciteerd! wat een poepie! heb je hem al mee naar huis?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

•=Bonnie=•

Wat een schatje, kon je hem meteen meenemen??

Hermien

Hahah, hoe groot moet een kooi dan wel zijn?

Oooo! Het is donzig maar dus geen valkparkiet......

Wel een drol hoor!

Is-tie voor jou?

;D