Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

mila

Hoi Manon

wat gaaf BILLIE thuis JOEPIE.....
Sjimmie is ook mooi hoor haha...
hopen dat Billie het gezellig krijgt tussen de andere valkjes....

groetjes
mila

Saar

Tara heeft een lekker eigenwijs bekkie ;D
Precies haar papa :D Ondanks dat grijze snoetje van mama :)

En gefeliciteerd met Billie/bibi!
Ik blijf er toch bij dat het een man is :P Als ik hem/haar zo zie zitten bij jou, verlang ik weer naar een valkje binnen :-[ Misschien ooit ::)
Groetjes Saar :-*

Kimm

gaaf manon!!!
en wat is billie mooi zeg :D  :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Ivy

Hoi Manon.

Zat ie al op je schouder??? Wat leuk! Ik heb het niet verwacht nadat ie zich bij mij van de slechte kant laten zien... :)
Ik ben heel blij dat hij toch wat heeft opgepikt hier van goede manieren :)

Je hebt ook mooie foto's van jouw voggies geplaatst, vooral de close-upjes!

Ik zal zeker je boekje gaan volgen nu, het is altijd leuk om te zien wat de kleintjes uitspoken...

Kleine lutino is gisteren helemaal niet gevoerd dus hij kreeg pap, maar vandaag zat er gelukkig alweer wat in zijn kropje... Het wordt ook zo'n moppie :)

Groejtes!!!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Wat een super de super lieve en mooie foto's heb je geplaatst.  :D

Je hebt er 2 prachtige valkjes bij hoor, heel erg leuk!!

Fijn dat Billy zich al van een betere kant laat zien.  :D

Ik stuur je even een Immetje.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Manon, whaaaaaauuuuuuuuuw whaaaaaaaauuuuuuuuuw
ik sta met mijn mond open naar jouw mooie foto's te kijken , zo mooi vind ik ze , en dan Billie , wat een mooie naam , haha
een lekker snoetje heeft ie he ! Knap hoor is ie ! en dan de andere foto's , mooi , echt heeeeeeel mooi ! Ik heb er super van genoten voor mijn maandag , de week kan echt niet meer stuk nu ! Grtjs Ann ;D ;D

carco

Mooie foto's heb je gemaakt en een mooi valkje heb je er weer erbij  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

♪ Marlies

Gefeliciteerd met Billy. :D

Wat heeft hij/ zijn een mooie kuif.

Gelukkig blijft Sjimmie nu ook al goed op gewicht. Weer een zorg minder. :D

Groetjes Marlies ;)

sabine

Hoi Manon,

Wat heb je toch geweldige valkjes :-*
Leuke foto's hoor!

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Manon, alles ok met de valkjes ? Wat heb je er twee prachtige valkjes bij he!
Mooi mooi ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Manon

Ik krijg geen notificaties meer van jou boekje  ???
Dus ik liep een heel stuk achter!

Gefeliciteerd met Billie! Wat heeft hij een guitig kopje  :D
Je hebt erg mooie foto's geplaatst :)

Groetjes
Romy

*Manon*

Hoi hoi,

Alles gaat goed met de valkjes...

Sjimmie woog vanmorgen 74 gram, dus nog steeds een kleintje en Billie wordt goed ontvangen hier door de andere valkjes.... eigenlijk besteed niemand aandacht aan 'm  ???
Hij stapt al goed op, soms met nog wat geblaas en gepik en de andere keer stapt ie zonder protesteren op...
Hij kijkt de kat nog een beetje uit de boom, maar dat is logisch natuurlijk  ;D

Ik ben bezig met toilettraining, daar wordt ie niet afgeleid door de andere valkjes en hun geluiden...

Sari en Tibeau zijn nog steeds niet op elkaar uitgekeken  >:(
als ik de valkjes los heb en Sari er ook bij uit is (soms laat ik Sari en Sjimmie even in de kooi) dan zitten ze ook direct te wipwappen  :( balen is dat en Sari vliegt Tibeau nu ook overal achterna  :-\

Zazcha en Zaura zijn elkaar nog altijd erg trouw, maar ik zie ze nooit wipwappen.
In de kooi kroelen ze met elkaar, zitten altijd bij elkaar, waar de ene is is de andere ook en dat is ook zo buiten de kooi, als ze de kooi in moeten wil Zazcha absoluut niet in de kooi, maar als Zaura als eerste gaat, is hij zo mak en komt me al tegemoet vliegen en kan ik m zo de voliere in zetten....

Fijne dag!!  ;D ;D ;D

B

Romy

Hoi Manon

Waarom mogen Sari en Tibeau niet paren met elkaar? Heb je andere partners voor hun in je gedachten?

Groetjes
Romy

*Manon*

Yep Romy,

Sari zit al zolang ik haar heb, sinds augustus, apart in een kooi.
Een maandje later, kwam Tara hier wonen en zij kwam bij Tibeau in de kooi.
Tibeau was direct met haar in zijn sas, kroelden een paar dagen later al samen en wipwapten ook al....

Sari is wat ouder dan Tara en zag Tibeau wel zitten en die zijn dus voor elkaar gevallen, wat dus niet de bedoeling is...

Ik hou ze al zoveel mogelijk apart van elkaar en hopelijk als Tibeau en Tara in de zomer een blok krijgen, is hij Sari vergeten.....

Romy

Hoi Manon

Dat is inderdaad een beetje vervelend... Liefde laat zich niet leiden  :-\

Ik duim voor je dat Tibeau en Tara als een BLOK voor elkaar vallen als ze het blok zien  ;)

Groetjes
Romy

PS : vandaag krijg ik dan opeens wel weer notificaties van je boekje, vreemd hoor  ???