Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Mijn dag was al goed, nu is ie helemaal goed, morgen een updeetje met leuke nieuwtjes.

Dank je Ivana voor de mooie foto in mijn boekje van Billie, hij is zo lief en dan dat witte plekkie op zijn kop!!!
Fijn dat hij van kroelen houdt en zo goed al opstapt....  ;D ;D

Liefs Manon

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Hoi Manon,

Wat leuk dat je Billie binnen kort op kan halen ;D Erg spannend!
Wat is Billy toch geweldig :-*

Liefs Sabine

*Manon*

Hoi hoi,

Ik verheug me helemaal op de komst van Billie, wat gaat het toch ineens snel en dan mag ik m al bijna ophalen  ;D ;D ;D

Hier gaat het goed met de valkjes... Ik geef ze bijna elke dag wat kiemzaad met groente, ik weet eigenlijk niet eens of elke dag groente wel goed is?
Tibeau vreet zich zijn pootjes er bijna bij op zo lekker vind hij het...  ;)
Zaura heeft weer vleugels, ik had haar gekortwiekt, omdat ze de boel op stelten zette hier, door steeds weg te vliegen als ik ze in de kooi wou doen, de anderen vonden dat ook een leuk spelletje en gingen meedoen, toen Zaura haar veren weer kreeg, begon het spelletje opnieuw, dus toen heb ik haar weer kort gewiekt  :-\ Ik baalde er enorm van, want eigenlijk wil ik geen gekortwiekte valkjes, ze hebben hier ruimte om te vliegen en dat gun ik ze dan ook graag, maar nu het goede nieuws.... Zaura haar veren zijn er weer, heel dom, maar ik had haar gekortwiekt toen ze in de rui was  ::) maar nu kan ze dus weer vliegen en..... ze stapt netjes op!  :D :D :D

Tara blijft een beetje een eenling.... ze wil het liefst niet bij je zitten, ik heb haar de laatste weken wat vaker alleen bij mij, en dan zit ze op mijn schouder, maar zodra ze de kans schoon ziet dat ze op de stoel kan wippen, is ze vertrokken...
Ik laat haar maar gaan... zolang zij gewoon opstapt vind ik het goed en Tibeau kan het goed met haar vinden... wat wil je dan nog meer  ;)

Zazcha is in de fluitbui.... hij slooft zich uit en kroelt met Zaura, dat is echt een koppeltje die niet van elkaars zijde wijkt... heel erg leuk om te zien!

Sari heeft ook weer vleugels, ook zij was gekortwiekt en is nu lekker tam en stapt goed op, tis zo'n mooi meisje met haar poederachtige veertjes....

Ik heb ondertussen de foto's upgeload en die ga ik nu even plaatsen  ;D ;D

Romy

Hoi Manon

Leuke opdate  :D Alles gaat goed z'n gangetje bij jou  :D

Ik ben erg benieuwd naar je foto's.

Groetjes
Romy

*Manon*

5 maart 2009, 10:58:38 #1250 Last Edit: 5 maart 2009, 11:00:13 by *Manon*

tibeau zag zijn kans schoon en ging er eens heerlijk voor zitten..

Hier heb ik altijd al van gedroomd... lekker door het voer stampen!!

Ik haal vast het lekkers eruit...

Sari:

Tara:

Tara en Zaura

Romy

Mooi  :D :D

Tibeautje lijkt wel het broertje van Flupke te zijn  :o Ik herken heel veel van Flupke in hem  :-*
Zo vindt Flupke het ook heel fijn om in de grote voervoorraad te stampen  ;D

Groetjes
Romy

Gerdy

hoi Manon..wat een scheetje is Billie..zo'n lief vertederend koppie..
wat fijn dat je hem al snel op kan halen..helemaal super.

ik heb zitten genieten van je foto's

gr gerdy

*Manon*

Deel 2:
Zazcha en Zaura:

Zazcha en Sari

Zaura

Zazcha

Er volgt nog wat nieuws en foto's  ;D ;D

Romy

Hoi Manon

Oh wat leuk nog meer foto's  :D
Alleen de laatste kan ik niet zien : er staat een hokje met de tekst : this image or movie has been moved or deleted  ???
Vooral Zazcha vind ik héél erg mooi  :-*

Groetjes
Romy

*Manon*

Afgelopen week zat ik zo her en der te loeren op het internet... zo stuitte ik op een heel mooi mannetje voor Sari, hij woonde in Deventer, dus ook nog niet zo heel erg ver hier vandaan.
Hij was al wel 13 weken, maar toen ik een foto zag, vond ik hem zo lief eruit zien... dat ik besloten heb om 'm te gaan halen.
Helemaal goed getekend is hij niet, maar hij is ook niet extreem veel grijs, hij heeft wel een mooie tekening op zijn rug, ik geloof nu nog met parels.

Hij is split geelwang, dus dat kan wat beloven...

Mag ik julie voorstellen:

Sjimmie:

Zijn het parels op zijn rug of toch nie?

Bij goed getekende valkjes hoort het niet zo te zijn dat ze grijs op de borst hebben toch!

Gisteren heb ik hem opgehaald, hij is echt heel erg lief, heb hem gekortwiekt, juist omdat hij al 13 weken is en niet tam... geluiden in huis kent hij niet, opstappen kon hij ook niet, maar nu wel  :D en hij is zoooo lief.... hij blaast nog wel wat... maar het komt helemaal goed, hij bijt niet en hij blijft lekker bij je zitten op je schouder.. ik hoop echt dat Sari en Sjimmie een leuk koppeltje worden en dat ze gelukkig zijn of worden met elkaar.

Romy

Hoi Manon

Waauw zeg, je hebt er al een nieuwtje bij  :D
Ik vind hem hele erg mooi  :-*
Maar ik kan je niet verder helpen over de grijze veertjes of parels of zo. Ik ken er niks van  ;D
Ik weet alleen dat ie heel erg mooi is  :-*

Groetjes
Romy

Kimm

hey manon,

gefeliciteerd met sjimmie :D  :D  :D
wauw hij is mooi hoor!!!
ik vind het super.

verder heb ik enorm van je foto's genoten.
ze mogen zeker elke dag groente hebben. dat is alleen maar gezond en gevarieerd. ook het kiemzaad, daar doe je goed aan.

Nu billie nog! gaaf hoor ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Mooi valkje is Sjimmie hoor  :)
En zo te zien zijn het inderdaad parels op de rug.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Sjet

Hoi Manon 
Sjimmie is echt een lieverd   ik heb  hem ook al ff   op de hand en schouder mogen aan schouwen  we kwamen gisteren net op het goede moment bij jullie  ;D ;D ;D.
hij ziet er prachtig mooi uit   en de naam is ook Superrrrrrrrrrrrrr.
heel veel plezier  met deze nieuwe aanwinst meiske . en natuurlijk hopen we met je mee  dat het een vriendje voor  Sari mag worden  gaat vast lukken !

Groetjes en liefs je Ma   Georgette