Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Ann,

Eigenlijk wil ik geen valkjes op mijn hoofd  :-\ Maar ik moest even proberen of ze daar wel wou blijven zitten, dat wou ze dus....   ;D ;D ;D

Ik ga zo even lekker rijst maken voor ze, met wat groente erbij, hebben ze weer even wat te doen!

De staart van Zaura groeit weer mooi aan gelukkig.
Het was toch wel een heel raar gezicht hoor, een valkje zonder staart.... maar die is er weer bijna terug  :D

Liefs Manon

christa

hoi nou ik ben weer bijgelezen hier nu weer verder
doei

Dierenfreackske

Hoi Manon; wat fijn dat Zaura haar staat weer aangroeid hoor, het groeid sneller aan dan je denkt he, hihi!
Fijn dat je rijst met groentjes maakt voor je lievelingen , dat vinden ze vast ook heerlijk daar! Grtjs Ann :D :D

mila

hoi manon

tibeau verlieft op zijn buurvrouw soms is het aan de overkant mooier en beter haha,

groetjes
mila

Kimm

hoi manon,

fijn hoor dat de staart weer terug komt he. stom gezicht he?
maar het gaat erg snel dat groeien van de veertjes.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Kim,

Ja inderdaad is het weer mooier zo nu haar staart begint te groeien.... is ze weer wat meer valkparkiet hé  ;)

Kimm

;D  ;D  ;D  ;D  ;D

hihi ja het wordt weer een vogel he

Caroline

Hoi hoi!!

Ik had het hier nog nooit maar het ziet er op foto's inderdaad niet uit, zo zonder staart.  :o

Ach en Tibeautje .... hij heeft gewoon jeuk.  ;D ;D

Leuke update.  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Manon,

Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.

Gerdy

Hoi Manon..ik heb er hier twee zitten zonder staart..heel vreemd gezicht..gelukkig groeid het ook weer redelijk snel aan.

gr gerdy

Kimm

hey manon,

ook namens mij, gefeliciteerd met je moeder!

liefs kim

Dierenfreackske

Namens mij ook GEFELICITEERD HOOR !!   Grtjs Ann

Caroline

Met jullie moeder, schoonmoeder en oma.

FIjn weekend.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Manon,

Een beetje laat maar wel gemeend ! Ook namens mij van harte gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag. En owhhh, stoute TT  ;D

Ik wil ook niet echt dat ze op mijn hoofd landen, maar dan meer omdat de nageltjes behoorlijk scherp zijn ondanks alle slijtstokken en het natuurhout.

Maar ach, ze blijven onweerstaanbaar met die kleine ondeugende kraaloogjes hè  :D

Fijne zondag meid, en "fijn" dat ondanks alles het verlies van Sil een plekje begint te krijgen  :-*

Liefs, Karin

*Manon*

Dank jullie wel voor de felicitaties voor de verjaardag van mijn moeder.
We zijn er gistermiddag heen geweest en van haar man had ze en pandora armband gekregen... dus wat hebben wij haar gegeven..... juist ja.. bedeltjes  ;D ;D
van Jael heeft een mooi engeltje gekregen en van ons een hangertje met een zirkoniasteentje eraan in de vorm van een stuurwiel... ze was er heel erg blij mee en ik ook.....   ;) vond het echt leuk om te geven!

Afgelopen donderdag waren de valkjes even los, zijn ze wel vaker.... De zon scheen in het valkenkamertje en we hadden de gordijnen daar wat dicht... achter het gordijn stond een orchidee en daar hebben Tibeau en Tara zich heerlijk mee vermaakt  :o >:( >:(
Ik weet niet of ze wat gegeten hebben of dat ze alleen gesloopt hebben, maar hun snaveltjes waren helemaal groen... In de eerste instantie schrok ik enorm, ben ook direct gaan kijken of de orichidee giftig was, maar hij staat hier niet tussen de giftige planten en ik ben gaan googlen en daar kon ik ook niks vinden.
Ik heb ze goed in de gaten gehouden en ze hebben er geen last van gehad... gelukkig want ik schrok er wel even van..

Vannacht is er paniek geweest, het was me een rotzooi toen ik in het valkjeskamertje kwam vanmorgen.... en er liggen heel veel pennen van Zazcha, ook Sari die al in de rui is geweest en in een andere kooi zit, is ook geschrokken want ook daar liggen twee pennen.
Verder niet veel aan de hand, dus het is nog 'goed' gegaan, maar toch schrik je dan echt wel als je beneden komt en zo'n rommel aantreft.

Fijne zondag!