Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi hoi allemaal,

Welkom in mijn nieuwe boekje.
Het boekje van Tibeau Tinco mijn witmasker man.

Omdat ik al mijn andere valkjes weg heb moeten doen, te lezen in mijn vorige dagboek, wil ik ook graag opnieuw beginnen met dit dagboek.

Mag ik mij dan even op nieuw voorstellen?
Mijn naam is Tibeau Tinco en ik ben een heel mooie witmasker man.
Ik woonde eerst met nog 6 andere valkjes, maar die zijn nu weg en ik mocht blijven.
Ik krijg heel veel aandacht van mijn vrouwtje en ik zit graag bij haar. Ook vind ik het leuk om lekker even te klieren en maak dan de kaartjes kapot die zij zelf maakt, of ik schud alle kaarten nogmaals door elkaar als mijn baasjes aan het kaarten zijn, of ik haal alle chips uit het bakje zodat het een lekkere rotzooi wordt  :-[
Maar het schijnt, dat mijn baasjes dat niet zo erg vinden, want ze lachen er wel om  ;D ;D dus dan ga ik nog even door.

Ik hoop dat jullie genieten van de dingen die ik nog meer uitvreet hier en dat jullie mij ook in dit dagboekje zullen gaan volgen.

Kroeltje van Tibeau Tinco :-*

Dierenfreackske

Hoi hoi , Welkom back Tibeau Tinco , wat ben ik blij dat je er nog bent ! Jij was altijd al mijn favoriete valkje , en ik vind het zo tof dat ik je nog kan volgen in je dagboekje !
Knuff, Ann



kuiserke

Hallo Tibeau en Tinco,
Ik ga zoveel mogelijk naar jullie agboekje komen kijken, wat hebben jullie geluk met zo een lief baasje...
knufs Anita - kuiserke

Anke

Hoi Manon,
Leuk dat je nu een nieuw dagboekje bent begonnen.
Ik kom weer de avonturen van TT lezen hoor :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Hé maatje .... tuurlijk kom ik jou streken ook in je nieuwe dsgboekje volgen.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Caroline

Wow, wat een geweldige reportage!!!!  :D

Wat wordt ie mooi en wat een mega kuif heeft ie gekregen.  :-*

Super!!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Yvette

Je bent echt een schatje en ik ga jou zeker volgen hoe jij je kaartjes schudt en chips over de tafel heen nog veel meer jouw grapjes

Sjet

Prachtige Foto's  Manon   van  Tibeau Tinco.
het is ook een prachtige Meneer om te zien hoor .
hij verveelt zich niet zo te zien .



Groetjes   Georgette  Je Ma .

*Manon*

Hoi hoi,

Ja Tibeau Tinco is echt een mooie meneer geworden, maar dat was ie al  ;)

Hij zit nu heerlijk trosgierst te eten.
Hij is veel uit de voliere en hobbelt gezellig mee op mijn schouder door het hele huis en hij vind het allemaal goed.

Zo nu ga ik eerst even wat doen hier in huis. Heb gisteren voor het eerst weer gewerkt en dat viel me nog behoorlijk zwaar. Als je thuis aan het werk bent, kun je tussendoor even gaan zitten, maar dat kun je bij een ander natuurlijk niet doen  :-\ al zijn het heel lieve mensen waar ik werk en zeggen ze ook elke keer dat ik wel aan mijzelf moet denken  :)

Jael blijft vandaag over op school, omdat ik, op zo'n heerlijk ideale tijd 13.15 uur bij de gynaecoloog moet zijn.
Het is dezelfde gynaecoloog waar ik toen ook het eindgesprek mee heb gehad van mijn IVF en nu gaan ze proberen te onderzoeken waarom het nu steeds misgaat als ik zwanger ben...  zie er best wel tegenop, omdat ik er eigenlijk ook nog steeds niet zo goed over kan praten  :-\ en ik ook nog eens in dezelfde ruimte zit waar ik 3 weken geleden was in afwachting voor mijn echo... Hans gaat niet mee  :-\ want hij heeft het beredruk op zijn werk :( en aangezien hij een eigen bedrijf heeft, kun je de boel ook niet zomaar even laten vallen.. of vrij vragen  :-\
In ieder geval is het een heel fijne man die gynaecoloog en ik hoop dat hij een boel van mijn vragen weg kan nemen.

Merk wel dat ik een stuk rust gekregen heb in mijn eigen ik en dat ik mijn lichaam moet volgen.
Het is bij mij nooit goed genoeg en alles moet perfect terwijl het dat nooit is en bij een ander lijkt het gras altijd groener dan bij mij en dan doel ik onder andere op mijn huishouden e.d.
Alles moest schoon, maar omdat ik altijd bezig was met zoveel dingen en alles van mezelf moest.... was het nooit helemaal tiptop hier in huis, er lag altijd wel strijkwas, of er moest nog gedweild worden... maar ja.. bij wie is het dan wel altijd 24 uur per dag aan de kant???

Tja.. en zo kom ik tot inzichten dat ik mijzelf ook eens met rust moet laten...
Er is mij eens door iemand gezegd: Als Jael later groot is, wat zou ze fijner hebben gevonden als ze terug kijkt op haar jeugd... een schoon huis, of een moeder die tijd voor haar had?
En zo is het ook wel hé!
Even pas op de plaats.

zo even een stuk off-topic!

Ik ga nu echt even wat doen hier, vandaag is het hier nog mooi weer en schijnt het zonnetje nog, morgen zou het kouder worden, dus mijn wasje hangt vandaag nog lekker aan de waslijn buiten.

Groetjes Manon

Anke

Hoi Manon,
Fijn dat je het zo gezellig hebt met Tibeau Tinko :)
Heel veel sterkte bij de Gynaecoloog vanmiddag!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Manon,

Ook ik ga je weer volgen hoor. Wat is ie mooi je TT zeg.

Heel veel sterkte voor vanmiddag meid. Ik denk aan je.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat een mooie en lieve foto's heb je van Tibeau tTinco gemaakt zeg ! Wat een schatje he ! Grtjs Ann



Saar


Yvette

Alvast heel veel sterkte voor vanmiddag en ik zal aan je denken