valkparkiet.com liefde

Gestart door Lique, 2 mei 2003, 19:33:14

« vorige - volgende »

Lique

2 mei 2003, 19:33:14 Last Edit: 2 mei 2003, 19:35:59 by Angelique
[shadow=pink,left,300]Hoi allemaal,

Deze week had ik Chris op de chat, ook wel bekend als chewy.
Hij vertelde ons, dat hij verkering heeft met Jaimy, ook van de site.

Wij wensen jullie veel plezier toe. En hopen dat het voor altijd goed blijft gaan.
[/shadow]

Chewy

We houden jullie natuurlijk op de hoogte :).
Dank je wel voor je berichtje Lique, en tot zaterdag!

Jaimy_en_Viggo

hallo, hierbij wil ik valkparkiet.com heel erg bedanken!!! Hihi, ik ben er echt super verlieft!! hou, van je chris!!  :-* :-* :-*

xxxxxxx jaimy en viggo

Cobie

Hoi Tortel Valkjes.

Hou er maar rekening mee dat ik zaterdag tussen jullie inloop hoor.
En Chris jij hebt nog een knuffel tegoed van mij vanwege de grap die we met je uitgehaald hebben. :D :D :D :D :D :D
Zie jullie zaterdag.
Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Jaimy_en_Viggo

hahaha, gezellig tussen ons in... :D ben benieuwt hoe lang je dat volhoud.. ;) ;D ik kijk er erg naar uit om jullie allemaal te ontmoeten!!

demi

ach wat leuk joh!
ik wens jullie alle geluk toe.........
groetjes diana
op chat balou ....... ::)

Chewy

Dank je Diana!

We zijn heel gelukkig met z'n tweeën en zijn dolblij dat valkparkiet.com bestaat! Zonder deze site hadden we elkaar nooit leren kennen. Waar valkparkieten allemaal niet goed voor zijn ;-).

Chris.

Tara

Hoi Chris en Jaimy,

ik vind het ook super voor jullie dat jullie elkaar hebben leren kennen en ik vind het super dat het dankzij deze mooie site is, ik wens jullie veel geluk in de liefde en dat er veeeele baby's mogen komen ;D van de valkjes :D. Of misschien later van jullie ook :). Veel plezier!

Groetjes, Tara

Lique

7 mei 2003, 02:08:45 #8 Last Edit: 7 mei 2003, 02:08:57 by Angelique
zoo zoo, baby's ook al, daseen Btje snel hahahahah

Lique

Hoi Allemaal,

Na de meeting bekeken we de foto's, en hier hebben we nog een hele leuke foto van het liefdespaar:

demi

ach wat een leuk koppeltje...... ;)
groetjes diana

daan

Heel veel geluk en liefde toegewenst. LEUK STEL !!
Groetjes danielle :D :D :D

Jaimy_en_Viggo

hahaha heel erg bedankt iedereen..en tara..wie weet  ;) ;D ik vond het echt super gezellig die dag.. :P zeker wel! tjonge er zijn erl veel foto's van ons gemaakt en ik vind mijzelf er maar op eentje leuk opstaan..ach ja..hou niet zo van foto's  :-[ Chris staat er wel lief op, vinden jullie niet?  :P mijn schatje  :-* :-* :-* maar alleen kijken met je oogjes  ;) hihi..
groetjes en kussies jaimy

Tara

Hallo iedereen, nog niet gemerkt dat Jaimy alleen Chris met hoofdletter schrijft ::) ;D

Jullie staan beide erg leuk op de foto en passen heel erg goed bij elkaar, al zeg ik het zelf ;D maar er zeggen het nog veel dus houden zo!


Groetjes aan jullie toekomstige kindertjes :P
en aan jullie ;D
Tara

Cobie

Hoi,

Leuk hè jaimy draagt het bakje dat ik heb gekregen met de meeting. En chris knuffelt lekker hoor.
Veel geluk samen.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier