Welk merk en wat voor voer gebruiken jullie?

Gestart door Saar, 5 juni 2008, 13:16:28

« vorige - volgende »

Dirk

Ik voer mijn vogel

Prestige Premium
Australian parkeet

Versele - Laga (staat er ook op)

Verder staat er 'n teken van het Tenerife Loro Parque.

Moppers

Mijn vogels krijgen pellets van Harrison's, Adult lifetime fine om precies te zijn. Ik betaal voor een grote zak zo'n 35 euro.
1x per 2 weken krijgen ze ipv pellets zaadjes van het merk
Vitakraft.

Daarnaast krijgen ze groenvoer en golliwoog, af en toe een pluimpje trosgierst of een Sunny Greens zomerbloem.

I_Xyzyx_I

Op dit moment gebruik ik (tijdelijk) prestige premium voer uit duitsland (zal ook wel in nederland te krijgen zijn maar nog niet gevonden) wat wel behoorlijk prijzig is vergeleken wat ik normaal gebruik, 30 euro voor 20 kilo inclusief verzenden. Maar het is wel met allemaal vitamine korrels en andere bla bla waar ik niet in geloof, maar ik had geen tijd om voer te gaan halen bij de welkoop.
Overigens ben ik er wel heel tevreden over, ze laten nu zelfs deels de trostgierst links liggen ;D dus misschien blijf ik het wel voeren.

Overigens heb ik ook gekeken naar pallets maar ik blijf gewoon lekker normaal voer geven, jij zou het toch ook niet fijn vinden als je vleesje, aardappels en groente gepureerd, samengeperst en gedroogd zou worden en je dat maar moest eten? ;)


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Mara

Hoi hoi

Ik denk dat jij voer van Versele-Laga hebt, daar zitten namelijk ook vitamines en mineralen en zo in, dat zijn dan een soort van brokjes.

Die zijn gewoon hier in Nederland te verkrijgen.

Groetjes

Mara

Daniƫlle de Boer

Ik gebruik Prestige classic met zonnebloempitten. Is dit nu goed voer? Wel geef ik eivoer en groente erbij.