29 maart 2024, 08:59:49

Bijna weer valkjes

Gestart door PM, 4 juni 2008, 21:19:48

« vorige - volgende »

PM

Haaj Haaj

Ongeveer een maand of 2 geleden is mijn eerst valkje ,Cheek, weggevlogen. Ik had hem pas een jaar maar alsnog was ik hier meer kapot van dan van de dood van welk huisdier dat ik ooit had.(cavia's,konijnen,hamster en etc.)
Stom hoe je je aan zoown klein (soms erg eritant) mormeltje kan hechten... je hele leven draaid om dat beest, je bent er egt dagelijks mee bezig en hij vraagt en geeft zoveel liefde.. maargoed laat ik daar  niet al te veel over uitwijden want ik neem aan dat iedereen hhier dat wel weet ;D

Na een week of 3 is hij nog een x 'gespot'  niet ver hier van daar, door m'n oma. Ze meende hem al eerder gehoord te hebben maar er vliegen hier in de buurt ook schol eksters en daar leek meneer z'n piepje wel eens op, dus nam ik het maar met een korreltje zout. Toen heeft ze hem daarna ook nog eens in een boom zien zitten, zat ie te miaauwen:P en toen heb ik geprobeert hem te lokken en met voer en alles maar zonder succes.Al moet ik zeggen dat na toen al ruim een maand buiten ik het zielig vond om hem weer in een kooi te stoppen mocht het gelukt zijn.Ik maakte me eerst ook heel erg zorgen over het feit dat hij het buiten niet zo goed zou overleven.Maar dat was na dit wel over, ik dacht ;  Als hij nu al 4 weken heeft overleeft, komt t goed!:) daarna niks meer van hem vernomen, maar heeft wel een stukje rust gegeven waardoor ik het een plekje kon geven.

Om die zelfde reden kan ik zomenteen ok weer blij zijn met m'n nieuwe aanwinst: 
Een Albino pop en een Witmasker Man.

De pop komt eerst, over een dag of 10. weekje later komt  de man der bij.
Ik kan egt niet wachten!!:)
Zodra ze der zijn enzo zal ik ook wel foto's plaatsen, dus tot dan!!;D

Groetjes, kim
Groetjes van Kim & Livestock:
Pájaro & Maori  Jet & Bram  Lemon  Pip  Benji

☺ Pita ☺

Ooow wat leuk Kim wij hebben ook net 2 valkjes in huis.
Veel plezier met je nieuwe valkjes ;)
Groetjes Petra

doerak

ben blij om te horen dat je het een plaats hebt kunnen geven
en nu op naar je twee nieuwe aanwinsten
ga er lekker van genieten
hopelijk zien we snel foto's van je valkjes
groetjes van uit melanie's valken opvang
van melanies mama