3 mei 2025, 22:25:07

wachten met aanschaf of niet?

Gestart door Mandy - Noa&Mango, 26 mei 2008, 21:53:10

« vorige - volgende »

Mandy - Noa&Mango

Hallo allemaal!

Ik wil heel graag een valkje aanschaffen, en deze goed tam maken. Nu is het zo dat ik over 7 weken op vakantie ga ( 3 weken). Kan ik dan beter wachten tot na de vakantie met de aanschaf van een valkje ivm het tam maken?

Alvast bedankt voor de reacties!!  :)

Mandy

Mijn twee schatten: Noa en Mango :D

Kimm

hoi mandy,

ik zou als ik jou was wachten tot je terug bent van vakantie. dan kan je daarna in alle rust je aandacht aan het valkje geven. want je bent 3 weken weg dus dan zou het jammer zijn als je een jonkie dan alleen moet laten en dus geen aandacht kan geven.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerco

Ik zou inderdaad ook even wachten.

Ik ga in de zomer, zelf een week met de scouting op zomerkamp en daarna ben ik ook drie weken met vakantie.

Daarom wacht ik ook, met de aanschaf van me valkparkiet(en), totdat het herfst is.

Mandy - Noa&Mango

Hallo!

Ja dat dacht ik zelf ook al! Ik moet maar gewoon even geduld hebben... dat is voor het valkje beter en voor mij dus uiteindelijk ook!

Groetjes

Sjimmie

Je kan 'm inderdaad beter daarna nemen, dan heb je alle tijd om 'm tam te maken en op je aandacht eraan te besteden etc. ;)
Is ook niet leuk als je net je valkje hebt, en je gaat op vakantie.
Niet voor jou lijkt me, dan zit je de hele tijd aan dat diertje te denken, maar ook niet voor het dier  ;)

Sjorsje :-)

mieke rosie

Nog mooier zou zijn wanneer je je drie vakantieweken aan je valkje zou kunnen besteden.
Groet Mieke

Mandy - Noa&Mango

Haha ja dan moet het valkje mee naar Thailand :D
Ik weet niet of dat heel handig is!!  ;)

Maar ik heb ondertussen contact gehad met een vriend van mij, die heeft een dierenzaak. En hij krijgt over 2 weken 2 nieuwe valkjes. Hij belt me op als ze binnen zijn en dan mag ik er 1 reserveren! Maakt ie m ook meteen een beetje handtam voor me :)

Groetjes!