28 april 2024, 15:12:59

Afvallen

Gestart door Yvette, 2 juni 2008, 12:23:46

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Yvette,

Ook ik vind het schrikbarend duur om 50 euro voor een mestonderzoek te vragen. Ik zou het opvangen en naar Feld sturen.

Wat mij opvalt is dat wij al vanaf 2 juni zeggen dat je het op kunt sturen ed maar tot nu toe is er nog niets aan gedaan.
Stel dat Joepie een bacterie oid heeft dan zou ik dat zsm laten onderzoeken.

Groetejs Anja

Yvette

5 juni 2008, 12:14:04 #31 Last Edit: 5 juni 2008, 12:19:18 by Yvette
Alle DA'en die we gebeld hebben voor info wat de kosten zijn voor het mestonderzoek die willen allemaal Joepie ook zien voordat ze iets met die onderzoeken kunnen gaan starten

En ik heb geen auto tot mijn beschikking of dat iemand mij komt halen of fifty/fifty
Ik had gisteren naar de DA willen gaan maar hij heeft een maand vakantie opgenomen en de DA'en die nu aanwezig zijn, zijn niet bekend met vogels

Morgen moet ik werken als ik dat niet doe dan verdien ik op die dag niets en zaterdag heeft Feld ook spreekuur dan dacht ik om dan zeker met hem af te spreken

En ik heb ook met iemand te maken die het even voor moet schieten en zij vindt het allemaal onzin omdat hij niet ziek gedraagt

Kimm

ik heb buiten de vogelarts om ook een keertje mestonderzoek laten doen bij mijn gewone dierenarts. ik hoefde maar 15 euro te betalen en ze hoefden bemmie toen niet perse te zien.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

Ik heb de laatste x dat ik een mestonderzoekje liet doen,
de DA niet eens gebeld.
Gewoon in een envelop gedaan met wat info over watvoor soort vogel,leeftijd en watvoor voeding die heeft gehad,en als het nodig is de reden van het onderzoekje.
Opgestuurd en +/_ een weekje later kreeg ik de uitslag in de brievenbus.
Ik had natuurlijk ook een paar dagen eerder kunnen bellen,
maar het was geen noodzaak.
De DA's die speciaal het valkje of wat dan ook eerst willen zien,weten zeker niet dat dat ook xtra stress opleverd ?  ::)
Of ze willen gewoon eventje wat xtra verdienen.  ;)

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Yvette

Ik hou eigelijk niet van financiele verrassingen (voordat ik helemaal blut raak) om te komen staan vandaar dat ik even naar ze gebeld heb
En ze vonden dat niet echt nodig qua mestonderzoek

Kimm

hoi yvette,

heb je ook al naar drachten gebeld?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

Die is voor mij te ver weg met de bus en aangezien dat de bussen staken is het voor mij onmogelijk om daarnaar toe te gaan
En ik moet helaas met de OV reizen

Sjimmie

Een trein of taxi geen optie Yvette?


Sjorsje :-)


Yvette

Alleen de trein is een optie alleen die gaat niet van Lelystad naar Drachten en ik moet van via via naar Amersfoort
Feld is een hele goeie DA en daar ben ik ook al eerder geweest met mijn vorige papegaai

Yvette

Oh ja en Joepie heeft vandaag alleen zaad gekregen

Rianne

Gewoon ontlasting opvangen, in de folie wikkelen, in een plastic zakje doen. Begeleidende brief erbij, in een envelop en klaar. Kost je een envelop en een postzegel. Desnoods bel je van tevoren wat het onderzoek kost, maar meer als 15 euro kan het niet zijn. Wat doe je dan toch moeilijk over OV en zo?

Yvette

Als hij bacterie zou hebben is dan ook de neusdoppen dan ook aan de vieze kant en die is bij Joepie heel erg mooi schoon

Kaatje

Hoi Yvette,

Heb je de ontlasting nou al opgestuurd !?

En wat bedoel je hier nu precies mee !?

Citaat van: Yvette op  6 juni 2008, 20:43:56
Als hij bacterie zou hebben is dan ook de neusdoppen dan ook aan de vieze kant en die is bij Joepie heel erg mooi schoon


Twijfel je nu misschien !? Sorry, ik kan er niet veel uit opmaken  ::)

Sterkte met Joepie, wat weegt hij nu !?

Groetjes, Karin

Rianne

Een bacterie in het spijsverteringsstelsel heeft verder niks te maken met de neus.
En mocht Joepie wormen hebben, dan komen die ook niet z'n neusgaten uit ::)

Anja

Citaat van: Rianne op  7 juni 2008, 12:28:49

En mocht Joepie wormen hebben, dan komen die ook niet z'n neusgaten uit ::)


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Citaat van: Kaatje op  7 juni 2008, 11:40:56
Hoi Yvette,

Heb je de ontlasting nou al opgestuurd !?


Groetjes, Karin


Dit zou ik inmiddels ook wel willen weten? Het is een kwestie van poepjes opvangen en opsturen. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn. En duur hoeft het ook ziet te zijn.

Groetejs Anja