hoe kan ik hem een mooi deuntje leren

Gestart door honda, 24 mei 2008, 15:08:44

« vorige - volgende »

honda

ik zag bij de filmpjes echt schatige valkjes die kei mooie deuntjes konde fluiten hoe kan ik dat onze honda leren?? hij is pas 10 weke oud dat zal wel te vroeg zijn denk ik?? hy fluit wel al fiet fieuw :)

Anke

Hoi,
Een valkje een deuntje aanleren is het heeeeeeeeeeeeel vaak voordoen. Hoe jonger hoe beter :)
Niet alle valkjes leren deuntjes te fluiten. Blijkbaar moeten ze er wel aanleg voor hebben :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Always look..

Ik heb mijn oude valk het deuntje "always look on the bright side of life" geleerd met een telefoon, na een tijdje kon hij dat na fluiten en toen ben ik over gegaan op het zelf fluiten het duurde even maar het is hem gelukt.
Ben nu met Vito (6weken) ook druk aan het oefenen hij is erg alert maar snapt me nog niet helemaal..
blijven oefenen  ;D

Jij ook veel succes met Honda, ik ga voor je duimen dat hij graag na-aapt  ;)

:-* Sanne en Vito

Sjimmie

Ik doe nu de radio vaak aan, en af en toe fluit of schreeuwt die mee met de radio  ::)
Of als je een speciaal liedje wil, steeds herhalen en herhalen.
En de ene vogel pikt het sneller op dan de ander, ligt meestal ook aan het geslacht heb ik ergens gelezen  ::)
Succes ;)

Sjorsje :-)

Hermien

Ik heb ook dagelijks de radio aan, maar meer om de vogels niet lui te maken. Van de radio zullen ze geen apart deuntje leren. Een specifiek deunte moet echt constant herhaalt worden. Zelf vind ik het niet zo belangrijk, maar het is natuurlijk wel leuk als een valkje mooi kan zingen. Zal met drie valken in één kooi (zoals bij mij) toch al veel moeilijker worden. Dan zou ik ze mee moeten nemen naar een aparte kamer en dat vind ik dan weer sneu.

honda

ja het hoeft ok niet persee ma leuk is het wel  :) kga mn best doen bedankt in ieder geval