wat vindt jij van de chat?

Gestart door Lique, 20 mei 2003, 18:30:37

« vorige - volgende »

Lique

Wat vindt jij van de chat?
Hier zijn we namelijk erg benieuwd naar ;D

Kolkkie

 :D :DIk mis nog een optie, nl: VERSLAVEND!!!!! :D :D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Ik heb hem er nog maar ff bijgezet.

Kolkkie

Dank je. Heb m'n stem ff veranderd. :D.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

 :D :Dhaha, ja is goed joh

Cobie

Hoi Lique.

Ik heb ook mijn stem maar ff uitgebracht.
Ook al denk ik niet dat dat nodig is :D.
Maar ik vind dit wel leuk, ik ben benieuwd naar de uitslag.


Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Kolkkie

Waar zou jij nou op gestemd hebben Cobie????? :D :D :D :D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hele leuke vraag, maar  volgens mij weten jullie het antwoord al...........VERSLAVEND VERSLAVEND VERSLAVEND!!!!!!!!
hahahahahaahahahah.
En natuurlijk erg gezellig.

Groetjes Danielle

Kolkkie

Als er eenmaal op bent, kom je er niet meer vanaf. Dan moet ik mij zelf dwingen om er af te gaan. Vann8 kon ik gelukkig lang blijven, saampies met Ellen, Moonwitch en Paul. Het was heel gezellie. Om 4 uur stoppen en om 8 uur er weer uit ;D.
Lang levende chat!!!!!..................... :D ;D :D ;D :D ;D :D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Irene

Zit er nog niet zo lang bij, maar vind het zeer verslavend!!!! En super gezellig!!!!!
Groetjes, Irene ;) ;D ;D :) :)

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Karin

Ik ben niet zo'n chatter. Ik kom af en toe wel eventjes langs, maar als er teveel mensen op de chat zijn gaat het me te snel en kan ik er geen touw meer aan vast knopen  ;D Een stuk of 3 vind ik net leuk, kan ik bijhouden  :D En dan krijg je ook nog antwoord op wat je zegt. Anders gaat het op "in de menigte" en dan lees ik maar gewoon mee. Ik voel me dan alleen zo lurker. Dus als ik zin heb kijk ik eerst hoeveel er meedoen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dark_Fox

28 juni 2003, 19:38:46 #11 Last Edit: 28 juni 2003, 19:40:55 by Dark_Fox
voor de valkparkiet chat (en hierbij laat ik msn achterwegen) had ik nog nooit gechat, nu be ik verslaafd! Alleen aan deze chatroom natuurlijk   :) P.S. ik ben niet bekend met het woord 'lurker', wat betekend dat precies? (naar de betekenis ongeveer kan ik wel raden, betekend het soms zoiets als overbodig?)

Speedy

De chat is voor mij wel heel erg leuk, in het begin moest ik wel wennen, omdat ik toch een beetje de andere chatrooms gewend was.
Nu lukt het me al aardig hier, dus mopper niet meer.
Ik heb soms wel moeite om te stoppen, als het juist zo gezellig is, maar ja....

Groetjes,
Trudie

zotte_thomas

vind wel raar dat der alleen positieve antwoorden in de poll staan ::)

Lique

Hoezo, vindt jij de chat niet leuk dan?
 Dat mag natuurlijk ook gezegd worden

groetjes lique