Mij, en natuurlijk mijn valkje even voorstellen.

Gestart door Marit*, 26 mei 2008, 20:43:18

« vorige - volgende »

Marit*

Hallo allemaal!

Ik ben Marit. Ben 17 jaar, en doe de opleiding dierverzorging, paraveterinair en management. Mijn hele leven ben ik al weg van dieren.

Vorig jaar ben ik mij gaan verdiepen in de grasparkiet. Nu heb ik dan ook twee geweldig mooie dames. Milo en Pixel. Ik ben nog steeds helemaal weg van ze.

Maar na een tijd werd ik ontzettend verlieft op de valkparkiet op mijn stage (Ik loop stage in een dierenwinkel, 1 die heel erg goed is voor de dieren, en alleen dieren heeft van fokkers en kwekers, niet van de groothandels). Ik werd zo verlieft op dit mooie ventje, dan ik hem meegenomen heb.. Sindsdien draagt deze knappe vent de naam Binkie.

En vandaag, na 1 1/2 maand, heb ik een doorbraak bereikt met mijn Bink. Hij is voor de trosgierst op mijn vinger gaan zitten. Ik was zo trots op hem! Voor tam maken heb je ontzettend veel geduld nodig, maar dat is het allemaal waard.

Hij is nu 7 maandjes oud, en ontzettend lief. Ik ben helemaal weg van dit beestje. Mijn ene grasparkietje vind hem trouwens ook geweldig. Als ze los is, gaat ze meteen op Binkie's kooi zitten.

Ik hoop dat ik veel van het forum kan leren, want leren blijf je doen ;)

Liefs, Marit

Kimm

hoi marit!

welkom en veel plezier hier!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Marit,



op het forum. Ik hoop dat je hier veel gezellige maar ook veel leerzame uurtjes door zult gaan brengen.

Groetejs Anja