20 mei 2025, 23:12:35

Fluitend valkje

Gestart door Bello, 9 mei 2008, 21:30:46

« vorige - volgende »

Bello

Zoals jullie weten woont ons valkje Yeentje weer bij ons.

Een prima valkje altijd in een goed humeur nooit boos en heel vriendelijk (eigenlijk heeft niks negatiefs ;D ;D).

Met andere woorden we hebben een supervalkje van ons  eerste nestje.

S'morgens om 6 uur begint hij te fluiten (heel lief en niet hard lekker prettig voor het gehoor zeg maar).

Dit houd hij eigenlijk vol tot s'avonds half 9 (met een paar korte rust pauzes).

Maar krijgt hij door dat hij zo aan het fluiten is wel genoeg voeding binnen en vocht want ik denk als hij zoveel fluit ook wel een droge nek zal krijgen (kan dit niet controleren omdat ik overdag werk).

hij weegt nu 82 gram.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi dorothé,

Hij zal echt wel genoeg binnen krijgen. Toen hij nog hier woonde zag ik hem regelmatig op de voer en waterbak.

Jij ziet dat niet omdat (zoals je  zelf aangeeft) overdag niet aanwezig bent.

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Groetejs Anja

Bello

Hoi Anja,

pfffffffffff gelukkig ;D ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Ik denk dat Anja gelijk heeft. Hier zijn ze eigenlijk ook de hele dag bezig met fluiten en dergelijke, maar toch zie ik ze dan ook regelmatig eten en drinken. Dus het zal allemaal wel loslopen.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi,
Ze fluiten hier ook de hele dag, zelfs met hun hoofd in de voerbak ;D
Het zal dus wel loslopen hoor!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Always look..

Diddie floot zijn liedjes ook altijd in de voer en waterbak dan klonk het nog harder (maar nog wel goed voor me oren ;))

:-* Sanne