2 mei 2025, 07:57:50

Viggo en Aylon gepaard!!!!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 30 oktober 2003, 21:42:30

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

30 oktober 2003, 21:42:30 Last Edit: 30 oktober 2003, 21:43:49 by Jaimy_en_Viggo
Yes Yes!! Het is gebeurd!!!! Viggo en Aylon hebben gepaard!! Nu heb ik natuurlijk een paar vraagjes!!  hihi..happy!! ;D :D

Ten eerste..moet ik Nica en Charlie nu uit de kooi halen zodat Viggo en Aylon een nestje kunnen maken?

Wat voor mutaties kunnen het worden? Viggo (wildkleur man)
Aylon (Cinnamon geparelde pop) foto's kun je zien onder dagboeken en dan onder mijn viggo!!!

Moet ik nog wat extra's doen zodat het nestje maken makkerlijker gaat?

alvast bedankt!!!  :)

Dikke kus jaimy

Tara

Hoi Jaimy,

je kan ze inderdaad het best apart zetten als ze daar de mogelijkheden toe hebben.

De mutaties zullen vooral wildkleur zijn, ook heb je wel wat kans op cinnamon, maar de meerderheid wildkleur. Als de ouders split zijn, kan er natuurlijk nog wat anders uitkomen, maar vaak weet je niet waarvoor ze split zijn.

Veel succes met je nestje! Vind het super dat ze hebber gepaard!

Groetjes, Tara

Jaimy_en_Viggo

hihi..ja ik vind het ook geweldig! en als ik Nica en Charlie apart zet..kunnen ze dan wel in de zelfde kamer?..hihi..spannend!! JA, Viggo is split..weet niet van wat..

Tara

Hoi,

ja ze kunnen wel in de zelfde kamer hoor, zorg gewoon dat de anderen niet in de buurt van het nestblok kunnen komen enzo.

Je weet dat Viggo split is, maar niet voor wat? Hoe weet je dan dat hij split is?

Jaimy_en_Viggo

Chris en ik hadden zo onze vermoedde..kijk maar naar zijn foto..hij heeft erg veel wit en op zijn geel een beetje bont..ik kijk wel of ik ze apart zet of wat de andere ervan zeggen..in elk geval bedankt..

Stijn dc

hello

ik denk niet dat je ze uit elkaar gaat moeten halen, enkel als ze zouden vechten. ik had dit jaar ook 3 valkjes, een mannetje en twee popjes, en het ene popje zonder jonkies of eieren broedde en voerde gewoon mee! het zal aan het karakter of aan het broeds zijn liggen.
maar mijn mening is , niet direct uit elkaa zetten.

SDC:D

Jaimy_en_Viggo

Fijn om ook andere meningen te horen..ik heb nu twee poppetjes en twee mannetjes erin zitten..dus we zien we hoe het gaat :D

Stijn dc

hello

ik zou zeker en vast afwachten, mss helpen de twee andere ook wel mee, en heeft je nestje 2x zoveel kans op slagen.
vel succes

Jaimy_en_Viggo

hey Stijn!

Twee keer zoveel kans op slagen..nou ik heb nu bijna kans op twee nestjes.. :D Nica is druk bezig Charlie te versieren en zit telkens in het nestkastje.. ;D Alleen Charlie probeert nog steeds Viggo te versieren..maar ja..die heeft al drie keer met Aylon gepaard..en dat was telkens als ik Nica en Charlie ergens anders zetten.. :-/ Maar ja..maar ff afwachten hoe nu verder!

Dikke  :-* Jaimy en haar zooitje!

Jaimy_en_Viggo

whaaaa!! terwijl ik hier een berichtje schrijf, probeert Viggo in het nestkastje te krijpen..VIGGO!!  :o Dit wordt steeds beter!!  :D

Stijn dc

hello

leuk dat je nu al twee koppels hebt die een poging doen tot gezinsuitbreiding:D
hopelijk gaat alles goed en heb je binnenkort ook jonkies!

Jaimy_en_Viggo

Hey Stijn!

Ik hoop het ook..zou ik helemaal niet er vinden..en ik ga ze dus lekker niet weg doen dan!! Mijn eigen kwekerij..*droom droom* hihi..zodra ik er een een kooi bij heb..witmasker!!!!
hihi..errug..maar ja..

Dikke kus jaimy

VaLKPaRKieTJe

Gefeliciteerd met je parende valkjes, het gaat goed zo. ;D
Ik zou ze (nog) niet uit elkaar halen hoor, wacht het maar af, en je weet nooit of het nu al een nestje word.
Maar we hopen het natuurlijk wel. :)

Veel plezier met je wipkippen.

Groetjes, Mariette

Jaimy_en_Viggo

hey hey Mariette,

Nee ik haal ze ook nog niet uit elkaar..ik zie wel..maar het is wel zo..zodra ik de andere twee weg haal..gaan die andere paren..maar ja..ff afwachten  :)

Dikke kus Jaimy en haar wipkippen ;)

Jaimy_en_Viggo

Ik heb Charlie en Nica nu apart gezet..das wel beter zo..want telkens als ik Charlie en Nica weghaalde..gingen Viggo en Aylon paren..dus ik ben benieuwt  :P

Wordt vervolgd