28 maart 2024, 16:02:23

zomaar plots tam....

Gestart door Mary, 27 mei 2008, 16:09:04

« vorige - volgende »

Mary

Onze valkparkiet is hier vorig jaar komen aanvliegen,we hebben gezocht en geen eigenaar gevonden(dit verhaal schreef ik hier toen al)Flip z'n kooi staat altijd open en hij zit graag op z'n kooi.Hij is helemaal niet handtam,valt aan wanneer ik in z'n kooi moet voor eten.....
Maar plots vorige week,toen mijn man aan de computer zat kwan Flipke 2 keer op z'n hoofd zitten.Ondertussenkomt hij bij iedereen op z'n hoofd zitten,en wanneer we de tafel dekken om te eten komt hij vrolijk op je hand zitten om mee van je boterham te eten....Erger nog,wanneer hij direct niks krijgt komt hij het gewoon uit je bord halen....

doerak

dus nu uitkijken voor je boterham hahaha
wel leuk dat die nu ineens tam is geworden
heel veel plezier nog samen

Kimm

hoi,

dan hebben jullie zijn vertrouwen gewonnen! houden zo en geniet ervan. leuk hoor! gefeliciteerd.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Waar is-ie zomaar komen aanvliegen? En welke mutatie? Toevallig een lutino? Afgelopen weekend is het nl. precies een jaar geleden dat mijn Gompie een ongelukje had met de hordeur en naar buiten gevlogen is. Echt álles heb ik eraan gedaan om hem/haar (geslacht was toen nog niet bekend) terug te vinden........
Het zou toch zomaar kunnen? Dus waar woon je en hoe ziet je valkparkiet eruit?
(Je ziet dus wel dat ik nog elke dag aan mijn Gompie denk en het zou zo geweldig zijn om na lange tijd te mogen lezen dat hij/zij ergens een goed nieuw 'thuis' heeft gevonden.

Mary

Onze Flip is een wildkleur,wij wonen trouwens in Belgie....
dus ik vrees voor jou dat het niet over Gompie gaat.......

Hermien

Hihi, door de grote afstand is Gompie verkleurd.....
Nee, dat kan dus niet, he? Nou ja, zo zie je maar dat het hart van een valkenliefhebber toch altijd gericht blijft op de verloren 'zoon' of 'dochter'. Soms tegen beter weten in...... :'(