28 maart 2024, 23:45:50

Ze zijn er bijna

Gestart door nancy, 27 mei 2008, 10:53:56

« vorige - volgende »

nancy

27 mei 2008, 10:53:56 Last Edit: 27 mei 2008, 10:56:41 by nancy
Op 22 juni komen mijn valkjes eindelijk naar hier. Ze zullen een kleine wereldreis achter de rug hebben. Eentje is sinds vorige week vrijdag uitgevlogen, de ander wordt elk moment verwacht dat ze uitvliegt. Ze zullen dan iets ouder dan 8 weken zijn. En heel gewend aan handen. Ik vraag straks mijn kweker of ik foto's hier mag plaatsen.
Ze zullen de kooi delen met twee grasjes. Ik zoek nu nog om de kooi zo aan te passen dat ze alle vier hun schommel zullen hebben en om de zitstokken anders te plaatsen en zo, zodat de kooi helemaal vernieuwd is voor de grasjes en zij niet te erg hun territorium gaan verdedigen. Ik weet dat er ruzies zullen volgen, maar dat komt vanzelf wel weer goed. En zo niet, dan steek ik ze apart.


Groetjes
Nancy

nancy

27 mei 2008, 12:26:18 #1 Last Edit: 28 mei 2008, 23:30:21 by nancy
Dit is mijn lutino, en haar naam wordt Dolce. Deze moet één dezer dagen uitvliegen.



En dit is haar broertje of zusje Vito of Vita. Naargelang het geslacht bekend is. Deze is al uitgevlogen.



En dit is grote broer, die niet naar mij komt, maar hij wordt uitstekend verzorgd door mama en papa en een pleegmoeder grasparkiet



Bron: www.grasparkiet.com

Kimm

hoi nancy,

prachtige vogels. erg mooi hoor. spannend he?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bittersweet

Hey Nancy,

Wat een mooierds zeg!
Zal wel heel moeilijk zijn om nog een maandje te wachten!

Groetjes,
Maaren

Gerco

Mooie foto's.
Het is altijd leuk, als je nieuwe vogels/huisdieren krijgt.
Vooral de eerste foto vind ik erg leuk.

nancy

28 mei 2008, 23:27:51 #5 Last Edit: 28 mei 2008, 23:31:43 by nancy
Het is heel spannend. Vooral nu de laatste al weer uitgevlogen is.
Hier Dolce nog eens



Ze zijn nu dus een kleine vijf weken oud. Nog een goede drie weken en ze zijn bij mij. Ik vind het idd heel erg spannend en zou de tijd wel willen een duw geven.

Rianne

Hoi Nancy,

het topic aanschaf is bedoeld voor vragen over de aanschaf van een valkje. Ik kan geen vraag vinden in je topic, vind je het goed als ik (of een andere moderator) je topic verplaatst naar verhalen? Dan kun je daar al je foto's kwijt en vertellen over je nieuwe valkjes.

Rianne, moderator aanschaf

nancy

Voor mij is dat geen probleem hoor.

Groetjes

nancy

Nog anderhalve week. En het lijkt eindeloos te duren  ::) Hier nog wat foto's. Ze zijn nu zo'n zeven en een halve week oud. Ik ben nog goed aan het bekijken hoe ik de kooi zal inrichten en hoe ik de kennismaking met de grasjes vlot zal laten verlopen. IIg wordt de kooi opnieuw ingericht. Maar ik denk om de grasjes eruit te halen op de dag dat de valken komen en ze er daarna opnieuw in te zetten.


Dit is Dolce. Zeker weten een popje.


Dit is Vita. Man of pop dat valt nog te bezien.

Bron: www.grasparkiet-online.nl

ilonaray

hoii

mooie vogels hoor!!!
wat duurt de tijd dan lang he ;)
geniet er maar lekker van als ze er zijn
C:\Documents and Settings\tholenn\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Afbeelding264677