♥ ♥ Mijn vogeltje Pino is eindelijk bij mij ♥ ♥

Gestart door mariska en pino, 27 mei 2008, 08:02:53

« vorige - volgende »

mariska en pino

jaja dat had ik wel al gemerkt :D

maar marlies waneer mogen we ze komen halen dan want ik wil nze zondag wel ophalen als het mag  ;D
pliesss  :-[  ;) :-*   mag het zondag  ::)

Gerda

31 mei 2008, 00:19:01 #16 Last Edit: 31 mei 2008, 11:31:43 by Gerda
Hoi Mariska,

Mijn eerste valkje was een aanvliegertje en mijn tweede was een jaar oud toen ik hem kreeg.
Mijn derde valkje heb ik vanuit het ei kunnen volgen! Wat duurde het wachten lang ... Dus ik kan me voorstellen hoe het voelt. Ik hoop dat je Pino snel mag halen!

Het is een prachtig valkje!!

Liefs, Gerda

mariska en pino

HAai  :D

IK HEB PINOO  !!!!!!!!!!!!!!!!
jeee !!!
eindelijk, supper bedankt marlies  :-*

x mariska X

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met de komst van Pino!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi mariska,

gefeliciteerd met pino!!!!!!!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♪ Marlies


Hermien

Wat leuk dat Pino nu bij jou is! Ik ben erg benieuwd naar al je belevenissen met hem, dus ga maar flink aan het schrijven en geef Pino maar een dikke kus van mjn vliegtuig: Gabber, Goofy en Silvo! :D

mariska en pino

nou daar komt mijn 1e belevenis :

ik haalde pino net uit de kooi en ik denk ongeveer 20 sec later begon daan om pino teroeppen dat was echt lief  :D

☺ Pita ☺


♪ Marlies

Ja, ik lees hier ook zo weinig.
Heb je het druk ? ::)

♪ Marlies


danielle

Hoi Mariska,
Alles goed met jou en Pino? Is Pino een lief valkje? Heb je nog avonturen met hem beleefd?

Groetjes Danielle

mariska en pino

18 juni 2008, 21:48:07 #27 Last Edit: 18 juni 2008, 21:50:52 by mariska en pino
hallow allemaal  :D
sorry dat ik zo lang nix van me heb laten horen hoor maar ben nogal veel buiten en ben veel met de vogeltjes bezig pino vindt het geweldig om op de schouder van me ma te zitten dan gaat ze lekker aan haar ketting knagen supper lief hoor :)
ze vind het het leukste bij mij wannt ze is natuurlijk het meeste aan mij gewent  ;) en dat is niet raar bedoelt ofzo maar ik moet we zeggen dat pino geen ieders mens vogeltje is ze blijft tog liever vijlig op me vinger of schouder zitten  ;D en we zetten ze ook wl is op tafel en weet je waar ze dan mee spelen ??...

met elastiekjes met kartonne kaartje en met pennen supper leuk om te zien.!
en als daan er dan ook soms bij komt en danielle wilt daan pakken dan rent hij als een gek weg hahaha

maar het zijn tog egt schatten hoor nou dan weten jullie weer heel wat over de vogeltjes he !  ;D

ik zal kijken of ik nog wat vaker kan komen op het forum
doegg xx mariska  :-*

mariska en pino

nou dsa fijn dan zet ik heel een verhaal neer en dan kijkt er niemand :S
maarja :P hier komt nog wat ....

we krijgen er een 3e vogeltje bij van marlies een hele witte  ;D
maarja ik ga weer doegg x

Anke

Hoi Mariska,
Fijn dat het zo goed gaat met Pino.
Leuk... een albino erbij  ;D
Enneh.... heb je ook leuke foto's? ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes