26 april 2024, 08:08:10

Mijn valkparkieten

Gestart door valkje-jacco, 26 januari 2007, 19:58:35

« vorige - volgende »

valkje-jacco

haha nu ik dit topic hierboven lees dat J.J. nog niet zelfstandig eet, haha :D hij kan nu al t bouwvakkersfluitje, hihi!

maar even wat minder nieuws  :(
Wegens omstandigheden moet ik mijn lieve valkjes wegdoen, Jacco en Gipsy blijven een koppel, bij kennissen van mij gelukkig, dus als ik Jacco of Gipsy wil zien, kan ik altijd langskomen.
J.J. is inmiddels ook al weg, en is ook naar kennissen gegaan. Verder heb ik nog 4 valkparkieten, Een cinnamon geparelde witmasker pop, van juni 2006, een wildkleur man met een blauw ringetje (2005?), nog een geparelde pop, en nog een albino man, van 2005. Als iemand intresse heeft, kan je naar mij PM'en.

Vind het heel erg jammer dat ik Jacco en vooral J.J. weg zijn. maar het is niet anders.

groetjes
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Caroline

Jeetje joh,  schrik ervan!!  :o

Al je valkjes weg, ook je lieve Jacco, ik snap er niks van.

Sterkte.  :-\

Houdoeeeeeh.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes

Ach gut Mitchell,

Wat jammer :-\
Veel sterkte, gelukkig dat je Jacco kan blijven zien :)

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

sandy

veel sterkte met afschijd nemen ik hoop dat ze een goed huisje krijgen

valkje-jacco

Ja, Jacco, J.J. en Gipsy hebben al een goed huisje, hier in de buurt, dus kan langs gaan wanneer ik wil, das wel fijn.

Appie wordt vandaag ook opgehaald dan blijven er nog maar 3 over, Chaiba, Pearl en Christy.

groetjes !
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

valkje-jacco

net kwam er iemand langs, voor Appie, die wou even het ringetje zien, want hij wou een niet te oud albino hebben. Hij keek naar het ringetje en schrok zich dood, hij zei, hij komt uit 1986!!  :o ik heb opgeschreven wat er op t ringetje staat, het is een kleurloos, ijzer ringetje.

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

sandy

wat gat er nu met appie gebeuren hij is wel erg oud is het dan wel verstandig om hem nog te verplaatsen jammer dat jij zo ver weg woond  anders had ik appie wel willen hebben

valkje-jacco

ik weet het niet.. heb hem een jaar geleden gekocht met de bedoeling om ermee te gaan kweken, is er dus ook niet van gekomen, snap nu pas waarom.

Ja, ik weet niet hoeveel jaar die leeft, als ik zeg ik hou hem totdat hij dood gaat.. ik weet natuurlijk niet  hoe oud die nog zal worden, ik hou hem nog wel even bij

groetjes
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Kimm

hoi,

ik las het van je valkje wat misschien 22 jaar is. ik persoonlijk zou hem niet weg doen maar nu lees ik dat het moet. erg jammer voor je.
is er echt geen oplossing dat je die kan houden?

anders kan je eens een mailtje sturen naar snip en snap van het forum. ik weet niet of zij nog wat erbij willen maar je kan het allicht vragen.

sterkte.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Jeetje Mitchell, wat erg! Ik wens je er veel sterkte mee...

Hermien

Komt-ie niet gewoon uit 2007? Kijk eens onder 'kweek' en daar het verhaal over de ringen?


Rianne

Hermien, 007 is het volgnummer :) Ik heb nog even op mijn eigen ringen gekeken maar daar staat het jaartal dwars op de ringmaat en niet ondersteboven.