29 april 2024, 15:44:01

Tam maken

Gestart door Gerard en Bianca, 2 november 2003, 16:20:37

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Hey hey Margrietha ,

Ik begrijp je verhaal heel goed hoor..tuurlijk alles kan..laat ik het zo zeggen..en te oude vogel die niks gewend is uit en dierenwinkel is bijna niet tam te krijgen..ik heb er zelf vier..drie daarvan zijn super tam..want die heb ik allemaal jong gekregen..behalve Viggo..maar toch blijft het mijn manneke..omdat hij ook hij zijn momenten heeft dat hij komt kroelen..:) (als is het per ongeluk, en is hij moe)  ;D

Groetjes Jaimy

mastolk

4 november 2003, 18:03:20 #16 Last Edit: 4 november 2003, 18:03:46 by mastolk
Hoi Ik kan me voorstellen dat dierenwinkel vogels, veel wilder zijn. Maar voor een voillere lijken ze me best geschikt, omdat ze gewend zijn met andere vogels in een kooi te zitten.

Groetjes Margrietha

Jaimy_en_Viggo

Ja, dat is inderdaad waar..maar ik wou graag een tamme valk..en toen ik viggo zag zitten..jong of niet..ik was verliefd..in het opvangcentrum in Breda verkoopt die man zijn voillere-vogels niet aan mensen die ze willen proberen tam te maken..wat wel jammer was..want er zat een super mooi valkje tussen  :P

Groetjes

mastolk

Hoi,

Jammer zeg dat die man in Breda zijn valkjes niet aan iemand wil verkopen die ze tam willen maken. Wat geeft dat nou, als je er maar goed voor bent toch?!
He Breda is hier ook redelijk dichtbij. Maar goed aan voillerevalkjes heb ik niets, ik heb nl geen mogelijkheid om buiten iets te maken.

Groetjes MArgrietha