zwakke pootjes en evenwichtstoornissen

Gestart door linda, 16 oktober 2002, 15:51:45

« vorige - volgende »

linda

16 oktober 2002, 15:51:45 Last Edit: 16 oktober 2002, 19:17:50 by linda
hoi allemaal, ik zit een beetje in de rats en hoop dat ik namiddag bij de dierenarts terecht kan.
Onze caro zakt door zijn pootjes en maakt zich heel dik
Ik ben hem nu calcium aan het bijgeven en multvitaminen op aanraden van de dierenarts, en ik hoop dat het helpt.
Hij eet heel goed en vliegt nog rond , maar je merkt dat er iets mis was.Nu denkt de dierenarts dat onze caro een virus heeft en dat al uit het ei heeft meegekregen.Hij was de jongste van die vier en ook de enige met witte dons.Een vriendin met ook veel vogels zei dat de dierenarts hem ook een spuitje kan geven met calcium en dat dat dan zou kunnen helpen .Maar dat is ook niet altijd het geval , want zij heeft het ook al een paar keer aan de hand gehad en die hebben het niet gehaald.Ik ben zo bang dat het misgaat met onze caro en ik hoop dat de dierenarts raad weet namiddag , hij is er niet nu wat ik heel vervelend vind (voor mij dan ).Caro heeft het altijd een beetje moeilijk gehad om op de vinger te komen maar ik dacht dat dat kwam omdat ze nog zo jong was , en als ze van mijn vinger op de tafel gaat dan valt ze soms voorover , ze kan haar evenwicht niet goed houden.Ik hoop dat de dierenarts raad weet en dat hij caro kan helpen.
Het is zo een mooi valkje en nog zo jong , ik hoop dat het in orde komt.
groetjes linda pico en caro
ps ik houd jullie op de hoogte

Tara

Hopelijk komt ie erdoor, Falko kon zelf niet meer rechtstaan toen ze zo slecht was, hij komt er wel door, veel succes!

linda

hoi ,
zucht ,
alles komt goed met onze caro.
zij blijkt nu wel een hij te zijn volgens de dierenarts maar dat is niet erg  ;D ;D ;D het ik nu een careltje ipv een caro ?
Ik moet hem calcium bijgeven en afwachten , heeft waarschijnlijk zijn pootje een beetje pijn gedaan.ik heb nu ook voer gekocht met extra vitaminen in en hij ziet er al beter uit .Wat een opluchting hoor ik had echt bang dat het iets ergs was. groetjes van een heel blije linda