2 mei 2025, 14:44:11

Daan zijn verhalen

Gestart door Danielle-Daan, 23 mei 2008, 21:48:35

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Nou, ga er maar eens voor zitten. :D

Zoals je ziet zit hij al flink te oefenen met zaadjes pellen. :D

Groetjes Marlies ;)

Kimm

wow, geweldige foto's marlies!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Danielle-Daan

Bedankt voor de foto's marlies ik ben er erg bliij mee en zo te horen de anderen ook maar wat las ik nog 1 weekje of in  de komende week ? maandag of zondag misschien?

☺ Pita ☺

Hermien

Geduld is een schone zaak, zegt een spreekwoord. Maar ja, als je deze foto's gezien hebt wordt het natuurlijk wel èrg moeilijk. Duimen dus dat je hem deze week nog mag gaan halen!
Groetjes.

Danielle-Daan

ja daar hebben jullie een punt maar ik ben zo dol op hem maar nog even hou ik  wel vol hóóp ik :P ::)

Danielle-Daan

hallo iedereen  we hebben ze vandaag opgehaald nu zitten ze lekker uit te rusten alleen die van me zus die heet pino die valkparkiet dan die is al 2 of 3 keer gevallen ach ja wennen nou het is hier heel gezellig ze zitten effe tv te kijken maar ik ga ook tv kijken doei doei  ;D :D

I'AM SOOOW HAPPY

♪ Marlies

Kimm

hoi danielle,

gefeliciteerd en veel plezier met ze!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ja, tv kijken doen die van mij ook graag. Leuk dat ze nu bij jou zijn! Veel plezier en natuurlijk verwachten wij hier heel veel verhalen te gaan lezen.
Van Gabber, Goofy en Silvo krijgen ze een dikke, vriendschappelijke poot en klapzoen! ;D

☺ Pita ☺

En alles goed met Daan? :P

♪ Marlies

Ook hier weinig activiteit.
Heeft Daniëlle het ook te druk ? ::)

♪ Marlies

Joehoe,

Daniëlle, waar zit je !! ::) :P

Danielle-Daan

SORRY SORRY!! iedereen dat ik jullie zo lang heb laten wachten ik had het veel ste druk en was een paarkeer niet zo lekker maar ik zie wel nou ik ben er weer (eindelijk :P )

maar ik had daan net gewogen en (tromgeroffel:D) 78 gram yeeeh!! het gaat dus geweldig goed met daan de banaan HAHA ;D maar het gaat hier goed kan ik niet vergelijken met het weer BAH! regen regen en nog eens regen  :o :-\
hopelijk hebben we morgen het zonnetje  :o :D

Yvette

Hoi Danielle

Ik vind je Daan tot heel erg mooi valkje is geworden
En ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen over Daan

Marlies hoe komt dat je Lutinovalkje een plek heeft?