wij gaan op vakantie ik heb een vraagje

Gestart door aaltjen, 23 mei 2008, 19:27:43

« vorige - volgende »

aaltjen

 wij gaan dus op vakantie nu gaat poety naar mij vriedin  maar die heef ook een valkparkiet  gaan  ze  dan tekeer met elkaar wie  zou dat weten  wou dan gaat poety weer naar huis  wie heef dit ook wel eens gedaan  weten jullie antwoord groetje aaltjen

mooi he

Kimm

hoi aaltjen,

dat is natuurlijk afwachten of ze dan tekeer gaan. misschien vinden ze elkaar wel leuk en gaan ze mooi zingen en fluiten tegen elkaar :D
ik heb zoiets nooit gedaan. maar het is wel een goed plan van jou.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

aaltjen

als het niet goed gaat  gaat die weer naar huis want  mij zoon is wel huis

mooi he

Kimm

nou dat is dan erg goed geregeld he? prima toch?
laat maar ff weten hoe het verder gegaan is.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

aaltjen

hallo ik ben weer terug van vakantie poety had die ander vogel van hun  niet in de gaten  verder is die tocht lost geweest in de kamer want die van kun doen ze er niet uit hij  en ik kwamt terug mij vriendin hadt hem al in mij kamer gezet dus mij zoon wast huis hij wast toen  erg rustig en ik  kwam doen  ging die  weer tekeer mij zoon zei al ma  jij maak al de dieren gek leuk he  over  weken kom haar vogel hier  voor de  mensen die nog weg gaan een fijne vakantie groetjes  alie en poety

mooi he

Kimm

hoi,

leuk dat het zo goed is gegaan., lekker hoor!

en ook een leuke foto!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

aaltjen

wij hebben er nu  kooi bij in de kamer  mij vriedin haar vogel is nu hier  zij is 10 jaar  ons poety is zo druk  die niet  maar dit is wel leuk zo  en als poty de kooi uit is dan gaat hij op die kooi van  haar zitten  leuk  is dat

mooi he