6 mei 2025, 01:07:59

ik w gek van mijn valken

Gestart door sterrevalk, 20 mei 2008, 20:57:57

« vorige - volgende »

sterrevalk

Ik w onnozel van die beesten, het is niet meer doenbaar. De buren beginnen zelf te klagen dat ze de ganse dag door krijsen. Als ik ze gewoon los laat, kunnen ze in het 'wild' overleven?

Kimm

doe niet zo raar >:( je gaat ze toch niet zomaar los laten en nee dat overleven ze niet!!!
hier word ik erg boos om  dat je daar ook maar aan denkt! :censuur  :censuur  :censuur

kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

dan kan je ze beter herplaatsen, dat verdienen ze wel lijkt mij >:(  >:(   >:(

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Nou ja zeg:eerst zet je een vraag bij kweken neer dat ze een broedblok hebben met eitjes en vervolgens wil je ze buiten laten vliegen  ???
Wat denk je zelf dat ze gaan overleven??
Waarom zoek je geen ander huisje voor ze dan? Vind je dit gemakkelijker of zo?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Hermien

Meen je dit nou echt of is het een stunt? Ik vind het gewoon te gek om los te lopen.  >:(

Sjaak

Dat het krijsen je irriteert daar kan ik inkomen, maar je laat zon beestje toch geen wisse dood tegenmoet gaan??? Als je iets beter had gelezen hier dan weet je verdomd goed dat ze niet in het wild overleven.

Dat doet mij denken aan mensen die hun honden aan een boom binden als ze op vakantie gaan. Je dumpt geen dier als het lastig is maar probeert het probleem op te lossen.

Een goede raad: zorg voor een nieuw hokje voor je valkjes en houdt je aub bij je aquarium want dat zijn de enige huisdieren die geschikt zijn voor jou.

Sanna

Gezien de heftige reacties die er komen, zet ik dit topic op slot.

Sanna / Moderator