7 mei 2025, 16:12:23

Niezen

Gestart door kaspers19, 29 april 2008, 10:43:37

« vorige - volgende »

kaspers19

Hej kim,

Bedankt voor je snelle reactie.
Kropziekte is toch dat hij veel moet braken? en dat die zijn eigen gezichtje en nek onder het slijm heeft.? Dit heeft die echter niet. En verder is die nog steeds actief en eet drinkt die goed. Toend die schudde met zijn hoofd kwamen er wel veel zaadjes los dus dit vondt ik erg apart. Als het erger wordt ga ik inderdaad maar weer naar de Da.  :-[ En na het schudden zat die ook gewoon weer op 1 poot te rusten ???
Ik hoop dat het een incident was anders zit er niks anders op dan langs de Da te gaan.

Groetjes Jeffrey

kaspers19

Trouwens al die week dat ik hem heb had die wel last van dat er iets vast zat ofzo zo leek het in ieder geval.
Hij deed zijn snavel open en bewoog de nek naar boven en beneden net of er iets vast zat in de keel dat herhaalde die vaak wel 5 x achter mekaar dus het was geen gapen.

Groetjes

Kimm

hoi jeffrey,

ik hoop het ook voor jou hoor dat dit eenmalig was. hou je valkje lekker in de gaten de komende uren. let op zijn gedrag etc. en ik duim voor jou dat er niets aan de hand is hoor. en inderdaad, bij twijfel gewoon weer naar de da. laat je even weten hoe het verder gaat vandaag?
sterkte! en met de snavel, dat weet ik niet.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

kaspers19

Dank je wel!

Ik hou je op de hoogte vandaag hoe het met hem gaat!

Groetjes

kaspers19

Ik heb het hem niet meer zien doen vandaag!  :)
Verder is die goed actief en eet en drinkt die nog steeds goed hij heeft zelfs even op mijn hand gezeten!  ;D
Ik hoop dat het nu goed blijft!

Groetjes Jeffrey

Kimm

hoi jeffrey,

dat is fijn om te lezen hoor! geniet maar lekker van hem en slaap lekker voor straks :D

groetjes kim

Kimm

hoi jeffrey,

ik vraag mij af hoe het nu met je valkje gaat?

groetjes kim

kaspers19

Hejj kimm!

Het gaat super! Hij vermaakt zich de hele dag wel ergens mee en is soms wel erg brutaal  :P
Hij is ook al erg tam kroelen en knuffelen vind die heerlijk en het liefste zit die gewoon de hele dag bij me!  ;D

Groetjes Jeffrey~!  8)

Kimm

hoi jeffrey!!

gefeliciteerd! ik ben zo blij dat het goed gaat, super hoor om dat te lezen. ik vraag mij altijd af hoe iets afloopt namelijk.
geef hem maar een dikke kroel van mij en geniet er maar lekker van!

groetjes kim