1 november 2024, 00:52:02

Kenji slaapt op 2 poten ?

Gestart door Dierenfreackske, 12 mei 2008, 13:26:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Kenji zit stil en slaapt op zijn 2 poten , maar poetst nu !
In de gaten houden en anders deze nm de DA bellen
Kan ik iets speciaals doen ? GRTJS Ann

Anja

Hoi Ann,

Kenji is je nieuwe valkje neem ik aan. Is hij gister naar je toe gekomen?
Het hoeft niet altijd dat een valkje op 1 pootje slaapt. Er zijn ook genoeg valkjes die op 2 pootjes slapen. Mijn Yella sliep ook heel vaak op 2 pootjes.

Eet hij wel en drinkt hij? Misschien moet hij nog wennen aan de nieuwe omgeving.

Als je het niet vertrouwd kun je altijd contact opnemen met een VA. Beter een keer teveel dan te laat.

sterkte ermee.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Ann,

Hoe is het nu met Kenji, .... ik dacht eerst dat ik verkeerd zat te kijken want het valkje van Sally heet ook Kenji ! Inderdaad even goed in de gaten houden, staat Kenji nog binnen !?

Misschien is de overtocht van 3 uur toch een beetje vermoeiend geweest of Kenji heeft een hoop indrukken opgedaan ! Hou het maar goed in de gaten en anders even de kweker bellen en langs de VA gaan !

Succes meid !

Groetjes, Karin

Anke

Hoi Ann,
Hier slapen ze ook wel eens op twee pootjes hoor.
Het is natuurlijk wel goed om Kenji goed in de gaten te houden.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anja en Anke en Karin .....bedankt voor jullie reaktie , het is waar , Kenji zal het waarschijnlijk niet gewoon zijn om op stokken te zitten want toen ik hem ging halen zaten er geen stokken in hun kooi , alleen houtsnip , dus zaten ze op de grond ! Zielig gewoon ....al is het wel verzord daar hoor !

Hij is niet ziek ofzo , want er zit leven in hoor ! Hihi ! Dit topic mag wel gesloten worden hoor ! Grtjs Ann

Lin

Ik weet verder niks van Kenji, maar waarom waren er geen stokken? Is het een handopfokvalkje? Want dan moet je even extra opletten of die wel goed eet.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Dierenfreackske

Hoi Lynette...inderdaad , maar hij eet wel goed hoor ! Grtjs Ann.