2 augustus 2025, 22:21:52

Een Valkparkieten Tentoonstelling?

Gestart door DeValk, 1 november 2003, 00:08:12

« vorige - volgende »

Mandy

8 januari 2004, 18:32:50 #60 Last Edit: 8 januari 2004, 18:35:39 by Mandy
Hoi Annemarie,

Ik ga vanaf Bergen op Zoom en ben van plan om de trein van 08:07 te nemen (vind ik vroeg genoeg  ;D ), dan moet ik op R'dam centraal overstappen (en kom ik ook langs Utrecht) en kom dan om 10:35 in Apeldoorn aan, als alles goed gaat... ;)
Hoe laat zou jij aankomen dan?

De dag is van 09.00-17.00, de keuring van 10.00-15.00 en om 16.00 de prijsuitreiking. Zelf kom ik dus zonder valkjes en kijk wel hoe lang ik blijf, want ja, het is ook weer een eindje terug naar huis. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

8 januari 2004, 21:24:31 #61 Last Edit: 8 januari 2004, 21:28:15 by kolkkie
Hallo allemaal,

Dit is voor de mensen die met het OV gaan.

Ik woon in Apeldoorn en ik zal nog deze week uitzoeken waar jullie precies uit moeten stappen.

Hier heb ik al verdere info over de buslijn die jullie moeten hebben, alleen de uitstaphalte en de route die jullie moeten lopen krijgen jullie later wel van mij. Die zal ik denk ik dit weekend wel ff verkennen.

Om bij het Bolwerk te komen moeten jullie lijn 5 naar het Woudhuis nemen en bij de halte ?? (zoek ik nog uit) uitstappen.

Lijn 5 Woudhuis vertrekt de hele dag van het station om kwart voor en kwart over het hele uur (16 en 46).
Op zaterdag rijden er extra bussen van 11:01 t/m 17:01. Dus dan vertrekt er om het kwartier een bus van het station daar naar toe. Die bussen vertrekken om 01 en 31.

Lijn 5 Woudhuis komt aan op perron D. Als er veranderingen zijn wordt het doorgegeven door het reizigers informatie systeem.

Nog een kleine mededeling over lijn 5, er rijden er 2, waarvan er 1 naar het Woudhuis gaat. De andere (Berg en Bos) moeten jullie dus niet hebben.

Als ik die dag niet hoef te werken, kan ik jullie evt. bij het station opwachten. Dan moet er natuurlijk wel een tijd afgesproken worden.

En voordat ik het vergeet, in de bussen kan je een kaartje kopen van 1 euro. Dat is dan een retourtje. Dus je kan naar de TT toe en je kan ook weer naar het station als je naar een paar uur teruggaat.
Ook de gewone strippenkaarten zijn geldig al kost dat dan wel wat meer.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

8 januari 2004, 23:35:09 #62 Last Edit: 8 januari 2004, 23:36:23 by kolkkie
Hoi allemaal,

Dit is het adres van het Bolwerk, ff voor diegene die met de auto gaan:

Wijkontmoetingscentrum Het Bolwerk
Ravelijn 55
7325 NT Apeldoorn

Voor verdere info zie: http://www.accresapeldoorn.nl/wijkcentra/overig/bolwerk.php

Daar zit ook een routebeschrijving bij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

BIRDIE

Hoi Mandy,

Ik kom ook om 10.35 aan in Apeldoorn (op spoor 4). Ik kom dan uit de intercity richting Enschede die vanuit Den Haag komt. Waarschijnlijk, omdat je ook om 10.35 aankomt, zit jij op een gegeven moment ook in die trein, maar dat weet ik niet zeker.

Ik weet wel dat er om 10.46 een Connexion bus vertrekt (bus 5) vanaf het Centraal Station Apeldoorn richting Talma Borgh. Om 10.57 komt hij in Talma Borgh aan en daar moeten we er dan uit. Het is volgens de reisplanner nog twee minuten lopen naar 't Bolwerk.

Mariska, bedankt voor je info! Ik heb het zelf nog even opgezocht in de reisplanner, maar die geeft niet echt perfect aan hoe we die twee minuten moeten lopen. Weet jij daar iets van? En Talma Borgh, weet je wat dat is? Een wijk ofzo?

Mandy, weet je op welk spoor je om 10.35 aankomt? Als het spoor 4 is dan zitten we in ieder geval in dezelfde trein!

Groetjes,

Annemarie

DeValk

Hoi Allemaal,

Talma Borgh is zoiets als een "bejaardenflat". Het Bolwerk is daar pal achter! Pas op: het Bolwerk is een complex van scholen, kinderdagverblijven, socio-instellingen, etc. De Valkparkieten Ontmoetingsdag is in de centrale hal, en nu komt het: de ingang daarvan is als het ware aan de achterzijde van het complex!!! Voor alle duidelijkheid: aan de spoorlijn-kant!

Het Bolwerk is goed aangegeven met borden! Kan dus niet missen......

Tot 7 feb. a.s. en inschijven van valkparkieten voor de TT cq keuring kan nog !!!

Groetjes,

Jura & Herman

Irene

He allemaal,
 :-[ Ik kan niet komen; Mijn neefje wordt dan "eindelijk" 4! Een grote jongen, die eindelijk naar de basisschool mag! En daar mag ik als juf, en dat weet hij; hij is al een keertje in mijn klas geweest., en favo- tante natuurlijk niet ontbreken. En eigenlijk wil ik dat ook weer niet. Maar ze wonen in hoofddorp, dus kan ook niet zo maar ff binnen wandelen. Jammer hoor, want anders was ik zeker gekomen, met of zonder valkjes!
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Cybergirlie

Hallo Allemaal,

Ik heb eindelijk een leuke en niet te kleine transportbox gevonden, want ik had her en der bij dierenspeciaalzaken rond gevragen wat ze allemaal aan transportboxen te koop hadden.De meesten hebben alleen maar van die kleine houten kistjes met tralies wat ik toch wel heel zielig vind om mijn valkjes in te vervoeren.Daar kunnen ze zich noet eens in bewegen.
Ik heb nu iets besteld van ferplast en die zijn nieuw die zouden pas deze maand op de markt komen.Dus ik hoop dat deze dan ook optijd geleverd zal worden.
Dus als iemand nog opzoek is naar een leuke transportbox dan weten jullie in iedergeval dat het verkrijgbaar is.
Ik heb hem besteld bij Pets Place en deze zou rond de € 20,-
kosten.

Groetjes Cybergirlie.

DeValk

Hallo allemaal,

Betreffende de transportkoffer: De paladino van Ferplast is niet nieuw, wij hebben hem al enige tijd in onze collectie: kijk op www.valkparkiet.net. Zelfs met verzendkosten nog goedkoper dan Euro 20,00 !!

Op de Valkparkieten Ontmoetingsdag is deze transportkoffer (zonder verzendkosten) op onze stand verkrijgbaar !!

Groetjes,

Jura & Herman van www.valkparkiet.net !!

Speedy

17 januari 2004, 16:45:52 #68 Last Edit: 17 januari 2004, 16:46:17 by Speedy
CitaatHallo allemaal,

Betreffende de transportkoffer: De paladino van Ferplast is niet nieuw, wij hebben hem al enige tijd in onze collectie: kijk op www.valkparkiet.net. Zelfs met verzendkosten nog goedkoper dan Euro 20,00 !!

Op de Valkparkieten Ontmoetingsdag is deze transportkoffer (zonder verzendkosten) op onze stand verkrijgbaar !!

Groetjes,

Jura & Herman van www.valkparkiet.net !!

Hoi Jura en Herman,

Dat is zeker niet duur, maar klopt het wel?
Hij rekent namelijk niet de verzendkosten erbij hoor.
Het totaal bedrag blijft op € 10,- staan.

Groetjes,
    Trudie

Mandy

Ik heb ook zo'n soort koffertje en betaalde in de winkel ongeveer 10 euro. ;)

Hoi Annemarie,

Ja, ik kom ook op spoor 4 aan om 10.35, dat is de intercity vanaf Rotterdam Centraal, onderweg stopt ie ook op Utrecht centraal en Amersfoort.
Dan kunnen wij in ieder geval die bus van 10.46 nemen, want vlgs mij zijn wij tot nu toe de enige die met de trein komen?

En is het misschien slimmer om een busstrippenkaart te kopen, want in de bus zelf is het vlgs mij duurder, of niet? ::)

BIRDIE

Hoi Mandy,

Ja, volgens mij is het wel duurder om in de bus zelf een kaartje te kopen. Als het goed is duurt het elf minuten van het station naar het Bolwerk. En kunnen we inderdaad het beste gewoon een strippenkaart meenemen en in de bus laten afstempelen.

Misschien kunnen we, als het bijna zover is, afspreken waar we elkaar kunnen ontmoeten, bijv. bij bus 5 richting Talma Borgh ofzo.

Groetjes,

Annemarie

DeValk

In Apeldoorn is een eendagsretour voor de stadsbus 1 Euro. Dat is altijd goedkoper dan strippenkaarten! Dagretour kopen bij de chauffeur in de bus.

Groetjes,

Herman & Jura

Cybergirlie

Hallo allemaal,

Ik heb op die site gekeken en inderdaad, maar ik heb 1 ding er nog nie bij gezegd ik heb 1 maatje groter besteld en daarom is die rond de € 20,- denk ik.Dus vandaar.
Omdat ik 2 valkjes mee neem.

Groetjes Cybergirlie.

Mandy

Bedankt voor de tip Herman&Jura, maar geldt dat ook voor bus 5 die een connexion bus is of maakt dat niet uit? ::)
Sinds ik m'n OV 7 jaar geleden heb ingeleverd ben ik daar niet meer zo in thuis hoor. ;)

DeValk

Hallo Mandy en de anderen,

Connextion is de busmaatschappij die in opdracht van de gemeente Apeldoorn het stadsvervoer dient uit te voeren. Dus het maakt niet uit: 1 Euro voor een dagretour in de stadbussen van Apeldoorn!

Jura & Herman