29 april 2024, 14:13:57

Een Valkparkieten Tentoonstelling?

Gestart door DeValk, 1 november 2003, 00:08:12

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Hey lieve mensen!

Ik vond het echt super!! echt leuk om al jullie valkjes te zien en de mensen natuurlijk ;D Ik was ook erg trots op mijn valkjes die toch errug goed gescoord hebben  :P

Jewel 90
Viggo 89
Nakeo 87
Nigel 87

En wat ook grappig is...iedereen dacht dat Nakeo een popje was..omdat die nog allemaal parels had met bont..en al meer dan een jaar oud was..Maar ik volhouden..neeheey..echt waar..tis een man! en die keurmeesters..okeej meisje..dan kijken we aan het eind van de keuring even onder de vleugels (voor de baLk) Dus die man kijken..och..tis toch een man  :D hahaha...dus we hebben een hele speciale man.. :)

Dikke kus Jaimy en Berrie

Jaimy_en_Viggo

Lique!!!!! Nummer 27 (mijn viggo) had geen 87 punten maar 89...das wel even belangrijk om te melden  ;D

kussies jaimy

Andrea

CitaatHoi allemaal,

Het was erg gezellig.

Ik had zelf geen valkjes mee laten doen aan de TT, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik heb wel wat speeltjes voor Pukkie meegenomen (Pukkie is de enigste die met speeltjes in de weer is) en een mooi kettinkje.
Er is een speeltje bij die eigenlijk alleen maar bestaat uit belletjes, en Pukkie is er nu al aan verkocht.
Pukkie is nl. helemaal gek op belletjes, dus ik heb nu een mooi klokkenspel in de kamervoliere hangen :P.

Na aloop zijn 9 van ons nog ff langs de chinees geweest. Daar was het ook erg gezellig :).

Groetjes,

Mariska

Hallo Allemaal,


Ik kom zelf ook uit Apeldoorn, dus het was lekker dichtbij.
Mariska en ik hadden Henri op het station opgehaald en onderweg naar het Bolwerk zijn we Annemarie tegengekomen (ik hoop dat ik je naam goed hebt onthouden).
Het was leuk wat mensen van de site te ontmoeten.
Ik had wat speeltjes gekocht voor Sparkle en een zitstok van touw voor mijn tweede valkje, die nog geboren moet worden.
Het was echt mooi om al die verschillende valkjes bij elkaar te zien. Het viel me op dat er 1 een enorme kuif had (zie foto).

Het was een ideaal plan om naar de chinees te gaan. Lekker even de hongerige buikjes bijtanken.

Groetjes Andrea


Binkie en Sparkle

clowntje46


Hoi Allemaal
Ook ik heb het heel erg naar me zin gehad, ben heel tevreden met de behaalde punten van
Pipo 89 pnt
Fifo 90 pnt
Had het onverwacht toch heel ff moeilijk dat Pino m,n kuifje meenam maar die is daar ehct op z,n plaats en ik krijg er een jong voor terug ( mits hij z,n best doet )  hihihihi
Verder was het  ook reuze gezellig na afloop bij de chinees ( arme man is nog aan het bijkomen denk ik jajajaja
Op naar de 15e  mei nu dat we het daar nog gezelliger zullen hebben  dan gisteren
Groetjes  Ans

BIRDIE

Hallo iedereen,

Oh ja, Andrea, je hebt mijn naam goed onthouden hoor!

Ik wilde ook nog even zeggen dat ik het erug leuk vond afgelopen zaterdag. Ik was er helaas maar heel kort en heb niet met iedereen van dit forum (en andere natuurlijk) gesproken, maar volgende keer kan ik vast wel langer blijven.

En iedereen die valkjes mee had genomen: gefeliciteerd met de behaalde scores! Heel erg leuk hoor :).

Oh ja, en nog een berichtje voor Mandy: ik hoop dat je je al weer wat beter voelt, misschien tot de volgende keer!

Groetjes,

Annemarie

Mandy

CitaatOh ja, en nog een berichtje voor Mandy: ik hoop dat je je al weer wat beter voelt, misschien tot de volgende keer!

Ja hoor, ik voel me weer beter, dus ik kan zodadelijk weer gewoon gaan werken. Heb niet veel aan m'n vrije weekend gehad zo. :-/ Gisteren voelde ik me wel redelijk, maar m'n buik was nog niet helemaal op orde, nu gelukkig weer wel. Zit nu boterhammetje te eten. :P
Ja misschien tot een volgende keer, kom je ook op de meeting 15 mei?  :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

CitaatLique!!!!! Nummer 27 (mijn viggo) had geen 87 punten maar 89...das wel even belangrijk om te melden  ;D

kussies jaimy
Hey Jaimy,

Je punten zijn aangepast :)
Ik had toch nog wat foutjes gemaakt, nou ja kan gebeuren hahahaha.

Groetjes,
Peter

Peter

CitaatHallo Allemaal,

Bedankt voor jullie aanwezigheid op de Valkparkieten Ontmoetingsdag en vooral bedankt voor jullie enthousiasme.

We wachten met spanning op de foto's.

Groetjes,

Herman & Jura
Hoi Herman en Jura,

De eerste foto's staan hier:
http://www.valkparkiet.org/nl/files/over_tt2004.htm

De andere foto´s volgen deze week nog.

Groetjes,
Peter

Barbara

Leuk dat alle valkjes die werden gekeurd op de foto staan! Alleen als ik er op klik, verschijnt weer het overzicht met de foto's. Is dat de bedoeling? Ik zou graag de foto's ook groter willen zien!

Peter

CitaatLeuk dat alle valkjes die werden gekeurd op de foto staan! Alleen als ik er op klik, verschijnt weer het overzicht met de foto's. Is dat de bedoeling? Ik zou graag de foto's ook groter willen zien!
Hoi Barbara,

Je kunt ook weer op die foto's klikken. Vervolgens zie je een grotere foto.

Groetjes,
Peter

Jaimy_en_Viggo

Hey allemaal!

Volgende keer doe ik weer mee!! en dan hopelijk met mijn eigen kweek...ik heb super veel geleerd en veel kwekers leren kennen.. :) hopelijk doet iedereen mee de volgende keer! lekker veel valkjes  ;D en mandy...beterschap meis.. :-*

groetjes Jaimy en haar champions!!!

BIRDIE

Hoi Mandy,

Ja, Mariska had me ook gevraagd of ik er 15 mei zou zijn bij de meeting. Ze zei dat het hier op het forum moest staan, de info. Ik zal wel stom zijn ofzo, maar ik kan het niet vinden.

Kan iemand mij vertellen waar het staat?

Groetjes,

Annemarie

Lique


Barbara

Ik zie t al! Ik bekeek de foto's via de browser Mozilla, en die geeft dus niet de vergrotingen, Internet Explorer wel! Vond t al zo raar dat de links niet goed zouden zijn.....

ron nottet

valkparkieten dag was helemaal top.
voor de eerste keer was het toch een leuke dag .
zoiets moet groeien en hoe bekender hoe meer mensen er komen kijken.
de lokatie was ook erg mooi en licht, tot volgend jaar.
groetjes ron.

 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :-*