16 april 2024, 13:33:48

Een Valkparkieten Tentoonstelling?

Gestart door DeValk, 1 november 2003, 00:08:12

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Wie lijkt het nog meer leuk om mee te doen?
Graag jullie reaktie!

Groetjes,
Peter

Henry




ik had me toch op gegeven peter?of niet zoniet bijdeze dan he

henry van ellinkhuizen

Peter

Hallo allemaal,

Het begint nu echt te lopen met de tt, wij hebben een tijdelijk domein beschikbaar gesteld hiervoor zodat Herman en Jura hierop zelf wijzigingen kunnen aanbrengen en daardoor sneller informatie kunnen geven.

Meer informatie binnenkort (over een aantal dagen) op: http://tt.valkparkiet.com/

Groetjes,
Peter

Peter

Hoi allemaal,

Het is natuurlijk een iets andere tentoonstelling als anders, er kunnen dus ook tamme gekeurd worden. En nog vee lbelangrijker is dat je normaal gesproken je vogel 3 dagen van te voren moet in sturen en dat is hier natuurlijk niet zo! Je komt gewoon s'ochtends met je valkje en dezelfde dag gaat tie ook weer met je mee, dus niets geen dagen van huis. Alleen de dag zelf moet je valkje dan aanwezig zijn.

Groetjes,
Peter

Cobie

Hoi Peter.

Goed dat je dat ff bekend maakt. Velen zullen denken dat je valkje inderdaad zolang van huis is. Ik hoop dat het door gaat hoor. Anders neem ik gewoon meer valkjes mee. De mijne zijn allemaal winnaars. Mag ik wel vast aan Daan vragen of hij een prijzenkast timmert  :D :D :D :D :D.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Peter

Hoi Cobie,

Wist dat organisatie ook mee mag doen? Dus de prijzen zullen wel richting Zwolle gaan (hoop ik...) hahahaha.

Groejes,
Peter

Peter

Hoi allemaal,

De website is nu online geplaatst door Herman en Jura op http://tt.valkparkiet.com en op http://www.valkparkiet.com /org /be staat nu een banner :)



Groejes,
Peter

Hermes_Lucy_nest

hé mooi gemaakt joh :P
echt goed
ah ik kom hoor :P
ziet er echt leuk uit!!

Jaimy_en_Viggo

Hey lieve iedereen..

Het begint toch te kriebelen..en ik denk dat ik toch mee doe..kunnen jullie mijn schatten zien..alleen nog even reiskooitjes vinden  :-X Ik kom met allemaal..bij wie moet je je aanmelden..en wat zijn de inschrijfkosten?

Kussies Jaimy

Jaimy_en_Viggo

Laat maar..ik heb de antwoorden al  :P Okeej mensen..ik heb er echt zin in!!!  ;D

Mandy

Goh ik heb het een paar dagen terug allemaal gelezen en het lijkt me ook heel leuk :) alleen moet ik ws net dat weekend van de 4 werken, de andere 3 heb ik al vrij gevraagd vanwege bepaalde dingetjes, dus dit weekend ook vrij vragen zal helaas niet gaan.  :-/
Maar misschien dat ik wel alleen die zaterdag kan ruilen met iemand, maar dat kan ik over een poosje pas bekijken. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

loje(niet ingelogd)

ik zou dolgraag mee willen doen met mijn valkje lockie maar mijn ouders vinden het spijtig veel te ver omuit belgie naar apeldoorn te rijdendus tja.
Maar mijn valkje zou anders tog al de prijzen mee naar huis nemen. :D ;D

Inger m

Hoi Peter en Lique,
Ik heb de datum al in mijn agenda staan! Dus ik kom er vrijwel zeker naar toe! Ben nog aan het bedenken of er valkparkieten meegaan, maar als ik het goed begrepen hebt, zijn de inschrijvingen rond kerst, dus kan er nog even over denken, maar lijkt me in iedergeval leuk om al die valkparkieten en hun fans te ontmoeten ;D!!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Speedy

Hoi,

Het lijkt mij ook heel leuk hoor, maar ik denk niet dat ik het doe.
Het idee, dat je valkparkiet even in een andere kooi moet voor een paar uur en dat ie dan zal ontsnappen of zo.
Vreselijk, nee ik ben daar niet gerust op.
Ik zou ze geen minuut uit het oog verliezen ook.
Veel te neveus ben ik dan, denk ik.
Wel heel leuk dat iedereen nu een kans krijgt om dit te mogen meemaken.

Groetjes,
    Trudie

Sanna

Snif :-[, 'tis niet eerlijk... Ik zie net de datum voor de ontmoetingsdag... Eens in de twee weken heb ik zaterdags cursus, en jawel hoor, zaterdag 7 februari heb ik cursus :-[.
Dusseh ... wanneer is de volgende ontmoetingsdag?? ;)

Groetjes!