ALLE VALKJES VERGIFTIGD DIEREN HATERS ACTIEF

Gestart door doerak, 13 mei 2008, 16:35:30

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van melanies valkenopvang

helemaal super
7 (58.3%)
geweldig
2 (16.7%)
goed
1 (8.3%)
niets bijzonders
1 (8.3%)
geen mening
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 11

Rianne

Jammer dat jullie de voliere nu moeten afbreken, het vertrouwen is natuurlijk helemaal weg en ik kan me voorstellen dat je er geen valkjes meer in durft te doen...

nick01

weet je heel zeker dat t gedaan is door iemand , en niet een beest?
misschien 1 of ander roofdier , of dat ze geschrokken zijn en zich dood hebben gevlogen?
want als ze vergiftigd worden moeten ze toch eten of drinken en dat doen ze snachts toch niet :-\?

rot voor jullie hoor en jammer dat je er mee stopt.

Dafrinja

Wow...wat is dit vreselijk zeg..ook bij mij springen de tranen in mn ogen. Ik hoop dat je (ooit) wel weer verder kunt gaan met het houden van valkjes.
Julllie waren zo'n superhuis voor vanallerlei valkjes...
Heel veel sterkte hiermee en ik hoop dat jullie erachter komen wat/wie het is geweest.
Geef de moed niet op!!! Jullie zijn super!!

Groetjes en een big hug

Dafrinja

Anja

Hier heb ik geen woorden voor. Wie doet zoiets.....niet normaal hoor.

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies.

Liefs Anja

Hermien

Ik had een heel groot bericht hier neergezet. Een bericht met allerlei onfrisse krachttermen enzo. Maar ja, dat staat niet netjes, past niet op zo'n keurig forum als deze. Het zegt echter wel iets van wat ik hiervan vind. Om de site clean te houden heb ik alles maar weer gewist, net als mijn tranen. Het is toch niet te gelóven. Inderdaad zou ik zeker ook sectie laten plegen op een paar valkjes. Om zeker te zijn van de doodsoorzaak, hè? En uiteraard aangifte bij de politie. Getfer, wat een rotnieuws!

Kan ik jullie alleen nog maar heel veel sterkte wensen. Geef Melanie maar een fijne knuf van mijn 'Vliegtuig'.

*Esther*

Wat afschuwelijk! :'(

Als je aangifte doet bij de politie, zal je toch zeker moeten weten wie of wat de oorzaak is?
Lijkt mij dat sectie verrichten noodzakelijk is.
Stel dat het geen vergiftiging is?? Wat dan?

gr Esther

Caroline

Citaat van: doerak op  6 december 2008, 16:05:20
AL ONZE VALKJES ZIJN DOOD
VANMORGEN TOEN WE DE VALKJES WILDE VOEREN LAGEN 11 VAN DE 12 VALKJES BUITEN DOOD VOLGENS DE POLITIE VERGIFTIGD NU ZIJN WE ZOOOOOOOOOOOOO BOOS VERDRIETIG ALLES TEGELIJK DAT WE TOT OP DE BODEM UITGAAN ZOEKEN WIE DIT GEDAAN HEEFT
DUS VALKEN VRIENDEN MOCHTEN JULLIE IETS HOREN LEZEN OF WAT DAN OOK MELD HET DAN ALS JE BLIEFT WANT DIT KAN NIET ONGESTRAFT VOORBIJ GAAN DE GENE DIE LEVENDE DIEREN DIT AAN DOET IS NIET GOED IN ZIJN HOOFD WE ZULLEN DAN OOK NIET RUSTEN TOT DE LAATSTE STEEN BOVEN IS

Wat verschrikkelijk wat ik hier allemaal lees!!  :o

Een vraagje die al meerdere je hier stelde .... is er sectie verricht op één of meerdere valkjes??

Ik lees hier namelijk niks over, alleen dat er gisterenochtend 11 dode valkjes in de volière lagen en dat ze volgens de politie vergiftigd zijn. Volgens mij kan een politie dit niet aan de buitenkant zien en zelfs een vogelarts moet een vogel binnenstebuiten keren en div. kweken nemen e.d. kan me niet voorstellen dat dit allemaal op een zaterdag is gebeurt.  ::)

Tuurlijk vind ik het heel erg verschrikkelijk voor jullie, zeker voor Melanie dat er 11 valkjes dood zijn maar dit kan div. oorzaken hebben natuurlijk, hoeft niet persée vergiftiging te zijn.

Laat daarom op enkele sectie verrichten, niet alleen om te weten wat jullie lieverdjes mankeerde maar ook om net als Esther al schreef: Je kunt niet zomaar aangifte doen bij de politie.

En wat Nick al schreef, 's nachts eten en drinken de valkjes niet, het is dus erg vreemd dat ze 's morgens allemaal dood liggen.  :-\

Heel erg veel sterkte met dit grote verlies.

Laat eerst even alles onderzoeken en bezinken voor jullie meteen de volière slopen .... er kan zoveel meer de reden zijn geweest. Straks is de volière, de grote droom van Melanie voor niks weg.  :-\

Groetjes van Caroline

PS> ik lees dat ze niet allemaal dood zijn, er is er nog 1 over. Hoe is het met hem of haar?? Een eventuele uitslag van een sectie zou haar/hem misschien kunnen redden.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

wat een verschrikkelijk bericht zeg :o   :'(  :'(
bah wat verdrietig!
hou je ons op de hoogte? en ik zou het advies ook opvolgen van de andere dames hier.

ontzettend veel sterkte :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

aaaaaaaaaaaaaaaaah wat sneu.
doe je zo je best om die beestjes te verzorgen en dan zo iets.
onvoorstelbaar.ik wens je veel sterkte toe.
dikke kus christa

Saar

Verschrikkelijk :(

Ik hoop diep van binnen dat Inootje de enige overlevende is...
En laat sectie verrichten. Zo ben je zeker van je zaak...

Sterkte...

Roxy

Ohhh wat een vreselijk nieuws :o :'(.
Zoals al meer dames gezegd hebben zou ik ook sectie laten verichten. Voor het zelfde geld is het wat anders en sloop je de voliere voor niks.
Wel vreemd hoor dat er elf tegelijk dood gaan.
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.

Kimm

hoi,

is er al wat meer bekend omtrent jullie valkjes?

liefs kim

☺ Pita ☺

doerak

sorry dat ik nu pas reageer maar heb hele andere dingen aan mijn hoofd
ik zal jullie vraag meteen beantwoorden JA DE VALKJES ZIJN VERGIFTIGD en ja dit is bevestigd door een DA nee het komt niet door een ander dier waardoor ze verschoten zijn en nee het heeft ook geen andere oorzaak wel fijn dat jullie allemaal speculeren over de doodsoorzaak van 11 valkparkieten de politie heeft er zeker kijk op gehad sorry saar de gene die het overleefd heeft is niet onze inoo maar sparky en je mag het geloven of niet maar ons doet het meeste verdriet dat inootje er niet meer is want het was een super valk van een klein valkje tot een grote tamme valkparkiet onze droom is gewoon in een klap weg de voliere breken we zeker af hier hebben we het ook met melanie over gehad en melanie wil en kan niet meer nu tenminste even niet meer ook gaan we binnen een zeer korte tijd verhuizen we willen hier niet meer wonen alle 6 niet meer hoogst waarschijnlijk heeft de dood van de valkjes te maken met de inbraak met zekerheid kunnen we dat niet zeggen maar de laatste maanden zijn er zo veel dingen gebeurd hier in en om het huis dat ik en de kinderen zich niet meer veilig voelen bang zijn en veel verdriet hebben we gaan ons bezig houden met de valkjes binnen spullen inpakken dat zo gauw we een ander huis krijgen we meteen weg kunnen voorlopig kom ik even niet meer op valk.com omdat me dit veels te veel verdriet doet om alles terug te moeten lezen van een super periode met de bouw melanie's droom en nu alles weg we gaan jullie wel allemaal fijne feestdagen wensen en zodra we de kracht weer hebben melden we ons zeer zeker
dikke kus voor iedereen die ons gesteund heeft
van patrick wendy melanie rachel kim mike rebel doerak nena bonnie tender pino kuifje sammy quasimodo yoshi en sparky die het trouwens goed doet

Kimm