ALLE VALKJES VERGIFTIGD DIEREN HATERS ACTIEF

Gestart door doerak, 13 mei 2008, 16:35:30

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van melanies valkenopvang

helemaal super
7 (58.3%)
geweldig
2 (16.7%)
goed
1 (8.3%)
niets bijzonders
1 (8.3%)
geen mening
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 11

doerak

13 mei 2008, 16:35:30 Last Edit: 6 december 2008, 16:06:40 by doerak
hallo ik stel me even voor ik ben melanie  ;D en samen met ons mam en ons pap ben ik een buiten volière aan het bouwen :D
ik ben 10 jaar en mijn hobby is valkparkietjes en grasparkieten
ik wil graag mijn hulp aan bieden voor mensen die niet meer voor hun valkje kunnen zorgen :-* ik heb nu samen met ons mama vijf valkjes binnen zitten en 2 grasparkietjes ;)
maar heeft u valkjes zitten en wilt ze een nieuw huis aan bieden stuur ons dan een mailtje je mag ze komen brengen zodat je ziet waar ze terecht komen maar ik wil ze ook met mama of papa komen halen ook valkjes die alleen binnen kunnen zijn welkom :-*

groetjes melanie
o wel graag in de omgeving van eindhoven :)

Hermien

13 mei 2008, 19:46:56 #1 Last Edit: 14 mei 2008, 12:08:33 by Gerda
 ;D
Ik wil nog even kwijt dat ik het een heel lief aanbod vind Melanie, als het ooit nodig mocht zijn, zal ik aan jou denken! Toppie hoor! :D

Gerda

13 mei 2008, 21:52:01 #2 Last Edit: 14 mei 2008, 12:09:11 by Gerda
Melanie, het is hartstikke goed dat je valkjes zoekt om op te vangen, maar daarvoor kun je een berichtje plaatsen bij te koop/gevraagd. klik daarvoor hier!

Gerda - global moderator

doerak

14 mei 2008, 09:41:47 #3 Last Edit: 14 mei 2008, 12:09:41 by Gerda
Citaat van: Hermien op 13 mei 2008, 19:46:56
Ik wil nog even kwijt dat ik het een heel lief aanbod vind Melanie, als het ooit nodig mocht zijn, zal ik aan jou denken! Toppie hoor! :D

dank je wel dat vind ik superrrrrrrrrr lief van je
ik heb gewoon als hobby valkjes en grasparkietjes
en vind het zielig als mensen ze gewoon weg laten vliegen omdat het weer bijna vakantie is en daarom mag ik van ons pap en mam ze opvangen en helpen hun me mee om ze te verzorgen
ze zijn zelfs een voliere aan het bouwen voor mij en natuurlijk een beetje voor hun zelf maar ik vind het echt lief dat je zo schrijft kus voor jou van mij melanie

doerak

14 mei 2008, 09:46:19 #4 Last Edit: 14 mei 2008, 12:10:05 by Gerda
Citaat van: Gerda op 13 mei 2008, 21:52:01
Melanie, het is hartstikke goed dat je valkjes zoekt om op te vangen, maar daarvoor kun je een berichtje plaatsen bij te koop/gevraagd. klik daarvoor hier!

Gerda - global moderator

dat vind ik lief van je gerda
mama gaat straks een nieuwe plaatsen bij te koop en gevraagd
ben blij dat jullie het snappen en dat ik niet zo maar hier zit om gewoon gratis vogels te krijgen want ik wil er ook wel wat voor betalen ik krijg al extra zakgeld van mama en mama en papa betalen natuurlijk ook mee voor eten en zo maar ik heb nu al twee valkjes opgevangen die anders gewoon buiten waren gezet omdat de mensen ze niet meer wilde en dat vind ik zielig want later als ik ouder ben wil ik ook in het papegaaien centrum in veldhoven gaan werken of in het dieren asiel
dikke kus melanie

Gerda

Hoi Melanie,

Ik heb je nu bij verhalen geplaatst!
Dan kun je af en toe wat vertellen over de valkjes die je hebt!
Foto's vinden wel ook altijd leuk!

Liefs, Gerda

doerak

dank jullie wel voor het verplaatsen van mijn advertentie
ik zal heel veel schrijven hier bij de verhalen
ik hoop dat ik veel valkjes op mag vangen en zo ze met alle
liefde en plezier een goed plaatsje kan geven
zo snel papa en mama en ik de voliere klaar hebben maakt mama meteen een foto en die laten we dan meteen zien aan jullie
ik vind het echt kei fijn dat ik hier welkom ben omdat ik pas 10 jaar ben

dikke kus voor jullie allemaal van melanie

Gerda

Hoi Melanie,

Het geeft niet hoe oud je bent, iedereen hier houdt van valkjes!
Er zijn zelfs nog jongere leden.
Sanne heeft gisteren een boekje geopend. Ze wordt morgen 7 jaar. Haar moeder heeft veel valkjes en Sane heeft ook 'eigen valkjes'.
Klik hier maar voor het dagboekje van Sanne.

Veel plezier hier!
Gerda

doerak

ik ga eerst even de kooi mee schoon maken met mama en nieuw water en voer geven.
maar daarna ga ik meteen even haar verhaal lezen

Kimm

hoi melanie,

ik vind het geweldig van jou wat je doet. jij hebt echte liefde voor dieren, dat kan ik merken uit je verhaaltje. super hoor meid! ik hoop dat je hier veel plezier hebt en dat wij gauw mogen genieten van jullie foto;s van de valkjes! top melanie!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Melanie,

Ook ik vind het geweldig wat je doet hoor. Ik ben erg trots op je.
Ik heb begrepen dat je later in het papegaaiencentrum in Veldhoven wilt gaan werken. Dat is een mooi hoor.

Uit je verhaal blijkt dat je enorm gek bent met vogels en andere dieren.

Knuffie,

Anja

doerak

goede morgen
melanie heeft mij mama gevraagd of ik even een stukje wilde schrijven als ze op school zat dus bij deze.. ;D
morgen gaan we gaas halen voor in de voliere te plaatsen en haar papa gaat morgen beginnen met de eerste paal in de grond te zetten al het houd is binnen en gereed om te gaan bouwen melanie is helemaal hyper want nu gaat het echte werk beginnen  ;) is toch wat anders dan valkjes binnen te hebben zitten.
maar nu komt het beste nieuws haar eigen valkje een popje gaat beginnen met eitjes leggen ;D ;D ;D
gisteren hebben we een broedblok in de binnen kooi geplaats en mevrouw is druk in de weer met touwtjes en beuken snippers goed te leggen samen met haar partner dus jullie zullen wel begrijpen dat het feest is voor melanie  8)
nu hopen dat het bevruchte eitjes zijn en dat alles goed gaat ik heb haar wel uitgelegt dat dit het eerste nestje is van haar valkje en dat het afwachten is maar dat snapt ze heeeeeel goed ;)
melanie of ik zal jullie op de hoogte houden over haar valkje en misschien dat je binnen kort leest dat valken-opvang melanie baby valkjes heeft :-*
fijne dag nog van mama en melanie

Anja


Wat geweldig dat haar popje nu eitjes aan het leggen is. We gaan met z'n alle duimen dat de eitjes bevrucht zullen zijn.

Als ik je een tip mag geven dan zou ik in het blok zaagsel doen ipv houtsnippers.

Succes met de bouw van de voliere.

Groetejs Anja

doerak

Citaat van: Anja op 16 mei 2008, 10:14:49

Wat geweldig dat haar popje nu eitjes aan het leggen is. We gaan met z'n alle duimen dat de eitjes bevrucht zullen zijn.

Als ik je een tip mag geven dan zou ik in het blok zaagsel doen ipv houtsnippers.

Succes met de bouw van de voliere.

Groetejs Anja


hoi anja
we hebben ooit zaagsel in de kooi gehad maar hierdoor is een witkop van ons dood gegaan wat veel verdriet veroorzaakte het bleek namelijk dat het vuil zaagsel was met luis er in dus hier komt geen zaagsel meer in huis ik snap dat het beter is voor ze maar de angst is groter dan ooit dat het dan weer mis gaat ik heb wel nestmatriaal in de kooi gelegt maar de beuken snippers is ze er zelf in aan het gooien vanaf de bodem van de kooi stukje voor stukje legt ze het erin.
maar toch bedankt voor je tip
groetjes

Anja


Dan kan ik het inderdaad begrijpen dat er geen zaagsel meer in huis komt.
Wel lief om te zien hoe ze dat doet dat verzamelen hè.

Groetejs Anja