28 maart 2024, 13:08:31

Gezasept van beaphar?

Gestart door Tara, 31 oktober 2003, 20:13:37

« vorige - volgende »

Speedy

Nee mijne hadden het volgens mij niet...heb nooit iets geks gezien tenminste..maar je kan nooit weten he met nu 10 vogels in een voliere...ze eten misschien toch per ongeluk een poepje mee van de anderen.
En ja, bij honden en katten doen we het ook jaarlijks.
Die kunnen het weer binnen krijgen via vlooien uitwerpselen.
Ze likken toch altijd in de vacht...


Paul

Hoi Trudie,

Je kan even afwachten wat de andere kenners ervan zeggen.
Als het echt is om wormen te doden die ze zouden hebben is twee keer beter lijkt me omdat er toch eitjes achter blijven.
Ik ga nu met  Panacur ontwormen en dat herhaal ik ook na 2 weken weer dan zijn ze er zeker vanaf als ze wat hebben.
Maar misschien verschillen de middeltjes en heb jij het niet nodig voor de tweede keer.
Ik heb wel eens eerder ontwormt met bogena en dat moest toen ook na 2 weken weer volgens mij.

Groetjes, paul

Speedy

Hoi Paul,

Nou ik denk zelf dat het niet bodig is, anders is zo'n flesje zo weer gehaald en dan ga ik er weer voor.
Als ze het maar niet zullen krijgen.

Ik ga stoppen, bedtijd...zit me suf te typen hier..volgens mij was de chat makkelijker geweest... ;D

Trusten......tot morgen.

Trudie :D

Tara

Hahah Trudie toch, je hebt inderdaad je suf getypt ;), volgens mij hadden je valkjes het niet, anders zou je wel wat hebben gemerkt. Maar als je het niet zeker weet, zou ik het toch nog eens doen....

Truste ;)