3 mei 2025, 21:58:23

Nieuw hier!

Gestart door Bittersweet, 7 mei 2008, 10:36:26

« vorige - volgende »

Bittersweet

Hallo!

Ik ben Maaren (dat is een meisjesnaam), bouwjaar 1988, samenwonend met een siamees, een cavia, vijf slangen en twee valkpakieten, genaamd Edward (1 jaar) en Dharma (10 weken), in een leuk flatje in Gouda.

Ik heb altijd al een vogeltje gewild, maar heb dit iets meer dan een maand geleden pas kunnen realiseren.
Ik ben er in ieder geval super blij mee. :)

Saar

Welkom op het forum :D
Je hebt aardig wat beestjes zitten!
Wat voor slangen heb je? En hoe ziet je cavia eruit?
Groetjes Saar :)

Bittersweet

Dankjewel! :)

Ik heb vier guttata's (in de kleurvarianten okeetee, amel motley en snow zigzag, mocht iemand dat wat zeggen), en een koningspython.
Mijn vriend heeft dan ook nog een guttata en een koningspython.

Barbarossa (de cavia) is een Lunkarya, dus basically een tesselcavia met kruinen. Ik heb een foto voor je opgezocht.

Normaalgesproken is zijn haar langer, maar ik knip het vaak wat korter, zodat er geen zaagsel in blijft hangen.

Groetjes, Maaren

Kimm

hoi maaren,

welkom hier...
heb je ook foto's van je slangen? ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bittersweet

Dankje!

Uiteraard heb ik ook foto's van de slangen. :)

Dit is Nagini, de snow dame. Ze zat eerst in een terrarium met een snow man, maar die is een paar weken terug helaas overleden:

Dan hebben we Sicarii, de amel motley. Zéér pittige tante:

Dan hebben Thamuz, de okeetee man. Hij zit samen met zijn broer Asmodiah, die er bijna precies hetzelfde uitziet, maar die kon ivm een kopwond niet op de foto:

Dit is Kleine Grijze, het anery ventje van mijn vriend:

En dan: Juliet. Mijn baby python regius dame. Ik ben zó verliefd op haar koppie :)

En tot slot: King, de baby python regius man, die mijn lieve vriendje recht onder mijn neus vandaan heeft gekaapt op de beurs:

En hoewel niemand ernaar gevraagd heeft, dan ook maar even gauw een foto van mijn Siamese kater, Regal:

Zo, dat was de beestenbende. :P

Kimm

mooie dieren hoor!
en je kat is ook erg lief ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010