5 mei 2025, 19:17:00

ik kom me even voorstellen

Gestart door doerak, 14 mei 2008, 14:15:59

« vorige - volgende »

doerak

Hallo ik ben melanie bijna 10 jaar oud
en mijn hobby is valkparkietjes en grasparkietjes
ik ben nu samen met papa en mama een voliere aan het bouwen
maar met mama heb ik nu 5 valkparkietjes en 2 grasparkietjes
maar ik wil er graag meer bij hebben en mama en papa vinden dat helemaal goed.
ze zijn kei trots op mij dat ik zo goed mijn best doe voor de vogels en later als ik oud genoeg ben wil ik graag in het papegaaien centrum gaan werken in veldhoven of in het dieren asiel want ik houd van alle dieren maar vooral valkjes grasparkieten en honden.
'mijn kleine zusje helpt me altijd mee samen met mama en papa en ik hoop dat ik ooit baby valkjes krijg
groetjes kus melanie

Anja

Hoi Melanie,

op het forum. Ik hoop dat je hier een gezellige tijd door gaat brengen. Ik heb begrepen dat je ook een boekje hebt in het topic verhalen. Ik zal zo eens komen lezen bij je.

Ook ik ben erg trots op je op wat je tot nu toe hebt bereikt. Ga zo door zou ik zeggen.

Groetejs Anja

doerak

Citaat van: Anja op 14 mei 2008, 16:40:35
Hoi Melanie,

op het forum. Ik hoop dat je hier een gezellige tijd door gaat brengen. Ik heb begrepen dat je ook een boekje hebt in het topic verhalen. Ik zal zo eens komen lezen bij je.

Ook ik ben erg trots op je op wat je tot nu toe hebt bereikt. Ga zo door zou ik zeggen.

Groetejs Anja

dank je wel anja
ik ga het zeker gezellig hebben hier en mijn boekje ga ik proberen iedere dag wat in te schrijven maar eerst voor mijn vogels zorgen en dan natuurlijk huiswerk en school waar ik nu heel snel naar toe ga want anders kom ik te laat hahaha kus van melanie

Bittersweet

Hey Melanie!

Welkom op het forum! :D

Groetjes,
Maaren

doerak

Citaat van: Bittersweet op 20 mei 2008, 08:36:40
Hey Melanie!

Welkom op het forum! :D

Groetjes,
Maaren

namens melanie dank je wel maaren