17 juni 2025, 15:58:40

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: *Manon* op  5 december 2008, 13:54:56
Hey Saar wat lees ik nu.... minder online?
Is je schoonvader ziek?
Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte.

Liefs Manon :-*

Het staat allemaal in het buurtcafe...
En we hebben kutnieuws gekregen :(

Caroline

Ik reageer even hier, Saar want er hangt zo'n Sinterklaasstemming in het Café.  ;)

Ik las net je slecht nieuws wat jullie over je schoonvader hebben gekregen .... pffffh, het is allemaal niet niks.  :-\

Voor jullie allemaal heel erg veel sterkte.

Is er al iets bekend wanneer ze gaan starten met het geheel en mag hij tussendoor nog wel naar huis??

Z'n sigaretjes moet hij nu zeker wel vergeten??

Hoe blijft hij er zelf onder??

Ik duim voor jullie.  :-*

PS> mochten jullie ondanks alles toch iets vieren, hoop ik dat jullie ern fijne avond hebben.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Nou dit jaar mag hij dus absoluut niet naar huis...
Ze wilde hem op een andere afdeling leggen, ging dus niet goed en nu ligt ie weer alleen..
Roken en drinken mag hij NOOIT meer. Dat heeft hij de arts moeten beloven anders kon ie een operatie vergeten.

Er worden als het goed is morgen foto's gemaakt van zijn kaken. Maandag gaan ze waarschijnlijk beginnen met trekken. Is niet goed voor zijn hart... Hij schijt peuken voor de tandarts.. ( en nog veel meer andere dingen :-X)

Zelf is hij ook erg in paniek enzo.. Ik houd mezelf ook wel sterk maar toen mijn schoonmoeder huilend aan de telefoon zat hield ik het ook effe niet meer :-[ Sinterklaas vieren doen wij niet, we vinden er niet zo veel aan.. Om mijn gedachten te verzetten ga ik de kamer maar leeghalen en de kerstspullen tevoorschijn toveren ::) Chiel mag zo mee naar zijn vader... We liggen elkaar ook niet zo, dus ik ga maar zo min mogelijk mee ivm eventuele wrijvingen/opwindingen.. Ik wil niet een hartaanval ofzo op mijn geweten hebben :-X
Groetjes Saar :-*

Wilma1

6 december 2008, 10:41:20 #888 Last Edit: 18 december 2008, 09:48:35 by Wilma1
Hoi Saar,
Ik hoorde gsiter al iets van ziekenhuis, maar had ff geen tijd te lezen en schrijven.

Wat naar allemaal en dat juist met en tegen alle feestdagen, dat geeft het helemaal zo'n raar gevoel.

Ik wist niet dat jullie elkaar niet "liggen" ??? heb daar nooit iets van gemerkt  :-\

Nou meis, hopen maar dat je schoonvader de peukjes kan laten liggen, dat is denk ik moeilijker dan de alcohol, die hij wss alleen als lekkernij nam  ;)

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  6 december 2008, 10:41:20
Hoi Saar,
Ik hoorde gsiter al iets van ziekenhuis, maar had ff geen tijd te lezen en scrijven.

Wat naar allemaal en dat juist met en tegen alle feestdagen, dat geeft het helemaal zo'n raar gevoel.

Ik wist niet dat jullie elkaar niet "liggen" ??? heb daar nooit iets van gemerkt  :-\

Nou meis, hopen maar dat je schoonvader de peukjes kan laten liggen, dat is denk ik moeilijker dan de alcohol, die hij wss alleen als lekkernij nam  ;)

:-* Wilma

Nou, weet je wat t is... Ik ben overal vrij schoon in. Dus vaak schoonmaken enz enz... Vind hij overdreven ::). Ook dat ik meteen met de caafjes naar de DA ben gegaan en met een vogel naar een VA gaat..  En zo zijn er wel meer dingen.

Zo loopt mijn schoonzus me ook lekker af te katten op dit moment. Heb ik dus helemaal geen zin in op dit moment dus ik probeer maar telkens tot 10 te telllen :-\ Gisteren zat ze in de auto. En een auto stopte bij een oversteekplaats dus ik loop door... Weet ik veel dat zij erin zit ::) Belt ze meteen Chiel op van is ze  >:( op me ofzo? En zo zijn er wel meer dingen... DIe zorgen gewoon voor irritatie. Ze heeft me nooit zo gemogen, dat kan maar doe dan in ieder geval normaal... Helemaal in deze tijd :-\ Vanavond gaan we als t goed is op bezoek. Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in :-X Maar het moet maar... :-\

Ik ga maar eens wat doen. Ik heb helemaal geen zin maar ik kan moeilijk de vogeltjes in een vieze kooi laten zitten....

Bello

Hoi Saar van ons krijg je een dikke knuf helaas kunnen we je deze niet echt geven maar je weet maar nooit.

Ach als je de valkjes niet in een vies hok wil laten zitten dan is dat jouw keuze en het zijn jouw vogels ;)

Groetjes Ivo en Dorothé

ps ik reageer het ook ff in het buurthuis
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

Met een half uurtje gaan we naar het ziekenhuis.
Ik heb besloten om morgen niet te gaan werken. Ik kom tijd te kort... Het is echt heel erg... Ik moet nu de voliere nog doen en de kooi van Uk Ludo en Stompie.. En dan maar niet te spreken over het strijkwerk wat er ligt :-X Dus ik ga nu de vogels buiten nieuw voer en water geven..

PS: Ivo en Dorothé bedankt voor de sterkte wensen :-*

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

lynette

Ohh meid

Sterkte met deze zware tijd en helaas krijg je je schoonfamilie er gratis bij  ;)

een dikke knuffel voor jou  :-*

en Scooby heeft het wipwappen uitgevonden  ;D samen met Indy

over de TT
De - punten waren:
Moet forser van formaat
Moet grotere kuif
Meer symertie
meer bont verhouding 30%70%

Maar ach hij is nog geen jaar oud en eeen stoer ventje die vreselijk en ook vreselijk GOED kan fluiten. Heb hier een mannekoor met een dezelfde lied  ;D

Hou je taai meid  :-*

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Saar

Nou maar weer eens een update uit valkjesland...
Door het vieze natte weer zijn bijna al mijn witte in combi met grijs of bruine valkjes hartstikke vies :-X Vooral Pér is weer de klos.... Vorig jaar was die ook al zo vies...

Van de eerste ronde heb ik nog steeds de cinnamon bonte pop over. Die begint samen met Hans een koppeltje te vormen. Ben ik absoluut niet blij mee... Ik houd er niet zo van om koppels uit elkaar te trekken :-\ Dus daar moet ik maar goed over na gaan denken wat ik ga doen.

Van de 2e ronde heb ik nog 1 opaline bonte witmasker over. Aan het gefluit en alles te merken is het een mannetje.

Voor de rest gaat alles goed buiten. Ik heb nog geen dode vogeltjes gehad gelukkig :)

Binnen gaat ook alles goed. De troopjes zullen nog even moeten wachten op hun voliere, die krijgen ze volgend jaar.. :)

Met Ludo en Ukkie gaat t ook goed. Mevrouw Ukkie heeft nu al 5 eitjes gelegd :o 1 in de 1e ronde en ze is nu bezig met de 2e. Ze ligt nu echt trouw te broeden en ' bijt'  zelf op haar manier in mijn vingers. Doorbijten doet ze niet, maar ze twijfelt iedere keer of ze nou om een kroel moet vragen of me weg moet snauwen :P ;D Het is maar goed dat ik de eitjes heb omgeruild voor neppers, Ludo gooit ze de hele kooi door :-X

Kimm

hoi saar,

ik ben blij dat het tenminste met de valkjes goed gaat!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op  9 december 2008, 12:30:15
hoi saar,

ik ben blij dat het tenminste met de valkjes goed gaat!

liefs kim

Ik ook :)

Kaatje

Hoi Saar,

Jeetje wat een toestanden, ik reageer wel even in het buurthuis ! In ieder geval heel fijn om te lezen dat het met de vogels goed gaat, hou je haaks meid  :-*

Liefs, Karin

Saar

Ik heb eens even goed nagedacht...
Ik ben niet iemand die koppeltjes uit elkaar haalt. Alleen als het niet anders kan. In dit geval vind ik het echt sneu als dat zou moeten gebeuren... Hansje heeft eindelijk een meisje die ook een beetje voor zijn charmes valt. Als ze echt een hecht stelletje worden, dan gaan ze samen weg.. Dan moet ik wel weer op zoek naar een nieuwe man, maar dat maakt me niet uit. Het geluk van de beestjes gaat voor. Dus maar even afwachten hoe dat verloopt..

Citaat van: Kaatje op 11 december 2008, 10:04:56
Hoi Saar,

Jeetje wat een toestanden, ik reageer wel even in het buurthuis ! In ieder geval heel fijn om te lezen dat het met de vogels goed gaat, hou je haaks meid  :-*

Liefs, Karin

:-* :-*