17 juni 2025, 16:02:35

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Wilma1

KPN,UPC,ZIGGO en weet ik wat nog meer  ::) allemaal hebben ze nadelen. Wij ook gehad met UPC, nu gaat het al een paar jaar prima en van anderen hoor ik weer anders ???

ZIGGO, dat hebben vrienden in Overijssel en ze belden voor ee klacht, dezelfde dag een mannetje aan huis en het probleem werd ter plekke opgelost, vond ik wel netjes  :)

SPEEDLING was heftig, tot deurwaarder aan toe, niet leveren wel geld willen zien, voor maandelijk GEBRUIK ??? ??? Dit heeft een jaar geduurd bij mijn oudste zoon. Hij heeft het gewonnen en SPEEDLING bestaat niet meer inmiddels, hoe kan dat toch ???  ::)

Wat leuk om te zien van het voeren van de babyzebra  :-* zo liefff. Als er een voliere(tje) komt buiten wil ik er ook wel 2 in, maar dát duurt nog wel ff  ::) Gezien vanmorgen wil ik het eigenlijk vandaag wel  ::) een voliere buiten voor de kanarie's  :-\ maar dát zijn hersenspinsels wat niet verantwoord is  ::)

:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Hoi Saar,

Dat wat Deb schreef vond ik ook gaaf, ontzettend mooi om te zien hoe de krop langzaam voller en voller word ! Het is wel een voorbeeld baby hoor, spuitje voor het bekkie en eten maar, wat een instinct hebben die beestje toch, prachtig  :-*

Ik ben erg benieuwd naar de foto's die je gaat plaatsen.

Groetjes, Karin

Saar

Ik schrok net een beetje van de ontlasting van baby vinkje :'(
Ik ging het blok schoonmaken, en ik had de kleine even in een puzzeldoos gezet... De ontlasting stinkt en had een rare kleur..
Hopelijk word het geen diarree... Dan is de kans dat ze dat overleeft klein :'(

Saar

Zo is het babietje vandaag.... Hopelijk blijft t goed gaan :(

Kaatje

Wat een scheetje is het toch, ... hier kan je toch eigenlijk geen afstand meer van doen. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, ik zal flink duimen dat het goed blijft gaan met het kleintje, hopelijk is de ontlasting snel weer normaal !

Wat een lieve foto's !

Knuffie voor de kleine !

Groetjes, Karin

Saar

Citaat van: Kaatje op 28 september 2008, 16:10:23
Wat een scheetje is het toch, ... hier kan je toch eigenlijk geen afstand meer van doen. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, ik zal flink duimen dat het goed blijft gaan met het kleintje, hopelijk is de ontlasting snel weer normaal !

Wat een lieve foto's !

Knuffie voor de kleine !

Groetjes, Karin

Hi Karin,
ja het is echt een poepie.... Zodra hij lang stil is, dan roep ik hem op mijn manier... Als ze klein zijn maken ze een njep njep geluid.. Weet t een vage omschrijving ;D Maar als ik dan njep njep en baby baby roep... ( klinkt lekker kinderachtig hihi ;D) dan begint ie te reageren. Is zoooooooooo lief! :-*
De ontlasting is weer normaal.... Hopelijk blijft t de papkleur en word het niet weer een rare kleur :-X Echt... de vogeltjes bezorgen me af en toe nog net geen grijze haren :-\
Groetjes Saar :-*

Saar

Geen rare poepies meer gehad :D
Wel werken zijn vreetklieren op volle toeren :o

♥Debby♥

Oh gelukkig.. weer normale ontlasting.. je gaat je toch gelijk aan zo'n schatje hechten.. Ik vind het echt waanzinnig dat je het avontuur aangegaan bent!  een tamme zebravink.. hoe wil je het hebben.. hahaha.. normaal zijn het zulke zenuwpeesjes..  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

lynette

Hoi Hoi

Ik kom weer even gluren.
En zo even foto's van de aankomende nieuwe valkjes uit jou boekje in mijn boekje plaatsen.  ;D

Gelukkig is de ontlasting weer in orde  ;D das een hele opluchting.
En de omschrijving van het geluid van de zebravinkje vind ik toch wel erg goed omschreven hoor.

ps. zijn de zebravink broer en zus al zelfstandig?
zoja dan heb ik intresse in ze :D dan kunnen ze donderdag met me mee. Ik heb nog 2 vrijgezelle broer en zus zitten hier  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

Dit was mijn Pukkie heel herkenbaar hoor dat geluid en de zorgen om de kleine wurm.

Groetjes Lynette

Saar

Citaat van: lynette op 28 september 2008, 22:44:59
Hoi Hoi

Ik kom weer even gluren.
En zo even foto's van de aankomende nieuwe valkjes uit jou boekje in mijn boekje plaatsen.  ;D

Gelukkig is de ontlasting weer in orde  ;D das een hele opluchting.
En de omschrijving van het geluid van de zebravinkje vind ik toch wel erg goed omschreven hoor.

ps. zijn de zebravink broer en zus al zelfstandig?
zoja dan heb ik intresse in ze :D dan kunnen ze donderdag met me mee. Ik heb nog 2 vrijgezelle broer en zus zitten hier  ;D

Groetjes Lynette

Hoi Lynette,
Jij mag de foto's pikken hoor!
En broer en zus zal ik ook voor je uitvangen! :D Ze zijn ook al op kleur ;) Even opletten dat ik pa wildkleur niet uitvang ;D
Ik stuur je morgen nog even een antwoord op je email van gisteren... Ben ik helemaal vergeten :-[

En lief filmpje hoor! Mijn kleintje is nog niet zo ver....
En nu ga ik douchen! ;D

Citaat van: *Debby* op 28 september 2008, 22:10:49
Oh gelukkig.. weer normale ontlasting.. je gaat je toch gelijk aan zo'n schatje hechten.. Ik vind het echt waanzinnig dat je het avontuur aangegaan bent!  een tamme zebravink.. hoe wil je het hebben.. hahaha.. normaal zijn het zulke zenuwpeesjes..  :)

Nou, ik heb er hier een stuk of 10 zitten, en t zijn geen zenuwpeesjes hoor :) Maar ik zal er echt van balen als ie dood zou gaan... Gaan we maar niet van uit ;)

sandy

ik ben sandy die jou laatst hd aangemeld op hyves als vriedin maar je wilde weten wie ik was kijk is in mijn boekje

Kaatje

Hoi Saar,

Gelukkig weer normale ontlasting ! Wat een ontzettend lief en grappig filmpje heb je weer geplaatst ! Het is echt een droppie en ik kan me voorstellen dat je helemaal verzot bent op dit vinkje  :D

Groetjes, Karin

Saar

Citaat van: Kaatje op 29 september 2008, 07:08:54
Hoi Saar,

Gelukkig weer normale ontlasting ! Wat een ontzettend lief en grappig filmpje heb je weer geplaatst ! Het is echt een droppie en ik kan me voorstellen dat je helemaal verzot bent op dit vinkje  :D

Groetjes, Karin

Hi Karin,
Dat filmpje is van Lynette ;D ;)
De mijne is nog niet zo ver. Heeft nog veel pennetjes.

De kleine is de nacht weer goed doorgekomen. We zitten 's avonds hele njep njep gesprekken met elkaar te voeren ;D ;D
Chiel en ik zijn een beetje verkouden, en zodra hij niest of hoest, hoor je njep njep njep! Met andere woorden: Hou op ik wil slapen ;D Ik ben benieuwd wanneer de kleine in de tt kooi moet blijven. Nu sleep ik het blok overal meer naar toe. Ben ik tv aan het kijken, dan staat het blok naast me. Zit Ik te computeren, dan staat ie ook bij me. Maar zodra die nu echt honger krijgt begint ie bij mij te bedelen zodra hij me ziet. Is echt liefffffffff :-*

Ik ben inmiddels ook met mijn cursus begonnen. Ik ga deze week weer verder met de stof :)

Op dit moment loop ik al 2 weken met kiespijn.Nouja kiespijn... Mijn laatste verstandskies komt door en die laat duidelijk merken waar hij mee bezig is. Pfffffff! Ik was net vergeten hoe het bij die andere kies voelde :-\ Hopelijk blijft dit goed gaan en krijg ik er niet 24/7 last van. Dan moet ik weer naar de tandarts en daar heb ik dus helemaal geen zin in. De laatste keer dat ik ben geweest hebben ze meer klachten veroorzaakt dan verholpen :-\

lynette

Whahah

"Chiel en ik zijn een beetje verkouden, en zodra hij niest of hoest, hoor je njep njep njep! Met andere woorden: Hou op ik wil slapen"

Klinkt ook heel bekend en ik lig er helemaal van in een deuk. ik zie pukkie ook gelijk weer voor me gekke vink. Altijd commetaar op alles  ;D

Groetjes Lynette

ps sterkte met de (kiespijn)  :-\ ik heb zo een vermoede dat bij mij ook eindelijk het verstand door komt  :P whaha
ook maar eens een afspraak bij de martelaar maken  :-\ :-X ::)