19 juni 2025, 05:13:11

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Gerdy

wat een walgelijke mensen..rekening houden met.. er zijn nog maar weinig die dat doen helaas..maar het is natuurlijk echt te gek voor woorden dat je vogels hier onder moeten lijden..ik zou ook zeggen ga er over praten maar je loopt alleen maar de kans dat ze je nog meer op de kop gaan zitten en dan zijn je vogels straks misschien echt de dupe..ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en dat het met je vogies goed komt..

gr gerdy

*Yvon

Hoi hoi

En hoe gaat het hier nu allemaal ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

lynette

Citaat van: Saar op 27 mei 2008, 18:31:44
Citaat van: LyNNy op 27 mei 2008, 16:29:08
Hoi Saar

Wat een prachtige foto's en geen commetaar? het spreekt voor zich  ;D

hey een vraagje welke mutaties zebra's heb je als je jongen heb heb ik intresse als je ze verkoopt  ;D

Beetje hele late reactie maar na 2 weekies weg te zijn geweest :D

maar ik zou me graag op de lijst willen laten zetten voor 4 cremekleurige vinkjes :D
voor mij en me buurman :D
en als je nog verassingen heb op aparte kleuren (behalve grijs want daar heb ik zelf nog 3 koppeltjes van :D) hoor ik het graag.

Groetjes Lynette

Hi Lynette,
Dat is voor mij ook een verrassing... Ik kan je wel op de lijst zetten, Agnes wilt namelijk 2 koppeltjes hebben :) Dus die heeft eerste keus.

Vorig jaar had ik creme kleurige zebra's en de wildkleur zebra's.
Maar het blijft afwachten.
Groetjes Saar :-*

En wat naar dat je zulke vreselijke buuren heb ohhh kan me wel een beetje voorstellen hoe jij je voelt  :'(
Ik hoop dat ze zich rustig houden en er een weg kan gevonden worden.
Hebben meer mensen last van hun?

En balen van het kleine valkje :( altijt naar :(

Hou je taai  :-*

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Saar .... waar ben je??

Ik dacht, we hebben al zolang niks gehoord van Saar, zie ik dat je al meer dan een week hier niet meer was. ???

Heb ik iets gemist??  ::) :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Hoi Lynnette,
Ik zal je voor 4 zebra´s op de wachtlijst zetten. Creme kleur weet ik niet of ik die krijg, dat is even afwachten. Ik zal op de wachtlijst erbij zetten dat je een apartere kleur wilt :)

Citaat van: Caroline op 18 juni 2008, 22:45:23
Saar .... waar ben je??

Ik dacht, we hebben al zolang niks gehoord van Saar, zie ik dat je al meer dan een week hier niet meer was. ???

Heb ik iets gemist??  ::) :-[

Hoi hoi...
Je hebt niks gemist hoor :) Tenminste... ik heb er niks over gezegd.Ik heb een paar heftige dingen meegekregen na een gesprek met de moeder van mijn broer. Ik heb dus even tijd voor mezelf genomen. Had dus eventjes geen zin in t forum... En ik heb ook weer eens geen notificaties gehad, dus wist niet dat er was gereageerd :-\...

Eventjes een update... Na mijn scheldpartij achterin de tuin is het een paar dagen opvallend stil geweest.. Chiel vertelde me gisteren toen ik onder de douche vandaan kwam even voor 0:00, dat ze weer dingen in de tuin hadden gegooid! Ze hebben tot 23:00 de tijd gehad ( toen was t nog licht) maar nee t moet weer in t donker >:( :-\  Geloof me... het loopt nog eens een keer uit de hand. De gemeente en dergelijke doen niets.. Ze sturen een brief met 'foei' erin en dat was het dan ::).. De emmer stroomt wat dat betreft nog net niet over :-\ Ze hebben ook al diverse keren het dak beschadigd door er een brandende sigaret op te gooien... en die platen zijn 80 euro per STUK :-\ Geld vragen heeft toch geen zin ze blijven t ontkennen. Dus ik hoop nou dat jullie een beetje kunnen begrijpen waar die frustraties vandaan komen... Ze kunnen doen en laten wat ze willen en worden niet op hun vingers getikt. Alleen ben ik t nu echt zat, dus ik ga zelf maar actie ondernemen. Maargoed ik wil t er (voorlopig) niet meer over hebben.. het maakt me alleen maar superkwaad..

De vogeltjes...
Daar heb ik eigenlijk niks over te klagen :) Ze doen het super! Guido is split voor cinnamon :D Er zijn 2 opaline cinnamon bonte witmaskers en een opaline bonte witmasker uit de 3 witte donsjes gekomen. De oudste is echt gigantisch :o Misschien van t weekend foto's...

De 2 gele donsjes doen t ook goed. De oudste is een bontje. Nu is het afwachten of er cinnamon bij zit of niet... en t lutinootje groeit ook goed :D

er zijn nog 5 zebravinkjes over. 1 is er vlak voor t uitvliegen doodgegaan. Hij lag nog in t blok tussen de andere 3 in :-\ Hopelijk zitten er 2 koppels bij voor Agnes..

Teun doet t ook goed.. Daar is voor de rest niet veel over te vertellen. Behalve dat t een hardloper en een klein pestkoppie is.

De kanarie die luchtpijpmijt had, zit nog binnen. Ze is wel genezen, maar nog steeds kortademig. Zodra t weer omslaat zit ze weer te piepen.. Ze heeft sinds deze week een vriendinnetje erbij in t tt kooitje. Die kan niet meer vliegen. Er is geen breuk voelbaar, dus ik hoop dat t door rust geneest.. Ze laat de vleugel ook niet hangen als ze stilzit. ik denk dat de mannen iets te enthousiast waren :-X

Kyra en Moby zijn op dit moment lekker in de rui... Als ze klaar zijn mogen ze naar buiten toe. Ik zal die gekke Moby wel missen binnen, maar voor hun is het beter.

Ludo is waarschijnlijk toch een Liesje ::) Hij is nu dan aan t ruien, maar er komt nergens geel tevoorschijn en de parels worden ook niet minder... Dus ben benieuwd. Hij probeert wel weer doei doei te brabbelen, maar voor een popje is dat ook niet super moeilijk... Dus we wachten t af :)

Zoals jullie weten had ik als laatste een bruin zwarte cavia gehaald. Jammer genoeg werd ze absoluut niet geaccepteerd door de andere dames. Ze kregen steeds vaker ruzie en ze werd de kooi doorgeslagen :-\ Ik was het echt zat en in overleg met de dierenwinkel heb ik nog 1 keer een nieuw meisje gehaald.. Dit is een langharige blonde cavia. Dit meisje wordt wel geaccepteerd. Dus waarschijnlijk was de zwart/bruine geslachtloos.. hebben wij weer...

Jullie zijn nu in ieder geval op de hoogte... Sorry als ik een paar van jullie ongerust heb gemaakt :-[

Saar

Zie je.. ik wist dat ik wat was vergeten ::)
Er zijn 3 rijstvogeltjes geboren :)

Anke

Hoi Saar,
Fijn dat het allemaal goed gaat hier!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Leuk weereens een update van je te lezen.  :D
Al met al gaat het toch gelukkig goed met je birdies. :D

De gemeente doet denk ik pas wat als de andere buren ook over hun zouden klagen.  :-\

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Anke op 20 juni 2008, 12:30:28
Hoi Saar,
Fijn dat het allemaal goed gaat hier!!!
Groetjes Anke

:)

Citaat van: *Yvon op 20 juni 2008, 12:43:11
Hoi hoi

Leuk weereens een update van je te lezen.  :D
Al met al gaat het toch gelukkig goed met je birdies. :D

De gemeente doet denk ik pas wat als de andere buren ook over hun zouden klagen.  :-\

Groetjes Yvon

hoi hoi
Nou dan doen ze nog niks. Aan de andere kant naast ons, hadden die mensen een hond die de hele tijd zat te janken zodra die alleen was... Het hele rijtje heeft lopen klagen. Er is zelfs een advocaat opgezet door iemand... En t heeft niks geholpen... De hond is dan nu een paar maanden dood, dus daar hebben we geen last meer van.. Ze zijn toen vorig jaar naar de tilburgse kermis geweest. Ze waren rond 10:00 weggegaan, en om 02.30 kwamen ze een keertje thuis... en die hond maar janken :-\ Dus dat zegt denk ik wel genoeg over de gemeente hierzo..

Saar

Nou...
Gisteren merkte ik dat een zebravinkpopje zich niet goed voelde... Haar hele buik was donkerrood, dus die had een bloeding in haar darmen.. Helaas heeft ze t niet gered en moet ik op zoek naar 2 nieuwe dames... nu heb ik 2 mannen over..

De rest doet t wel goed. Gisteren had ik in 1 nest 3 rijstvogels en in de ander 2 :)
Groetjes Saar

Bello

Ha meis

Wat een toestand toch allemaal ja ze doen pas iets als het telaat is......

We hebben je hier echt gemist maar tijd voor je zelf nemen is ook heel belangrijk

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi saar,

Heel veel sterkte met alles en tijd voor jezelf nemen is idd belangrijk.

Groetejs Anja

Saar

22 juni 2008, 15:39:07 #177 Last Edit: 22 juni 2008, 15:47:39 by Saar
rijstvogels:

nestje 2:

Nestje 3:

kleine valkjes van Teen, bonte pop en Kuif.. (Hans doet tegenwoordig ook mee ::))
lutinootje:

Het (cinnamon ???) bontje

badderfoto:

blinde kanarie aan de sla

jong zebravinkje :)

Mijn trots... de eerste witte donsjes.. ;D
De oudste

Valkje 2

Valkje 3:

Samen:

Of ik weg wil gaan... ze durfde t blok niet in...

Teen

Linkie en Guido

Plientje:

Teun was moe...

De moederloze zebravinkjes... met papa

En Saffie...

Saar

Saar

lekker aan de andijvie:

Teun:

Hans en Teun:

Teun:

Pér met zebravink

Hans en Teun:

Hans:

Hans, rijstvogel, Teun

rijstvogel, Hans en Teun

Kuif en Teun

Teun met een grasje

Teun

rechts duifje wat niet kan vliegen en links de oversexte duif van Veronica :-X ;D

ander stelletje duifjes

nog 1 keer mijn mooie Teun...

Guido

Linkie

Zebravinkje..

en nu vind ik t wel weer genoeg ... ;)