18 mei 2024, 01:03:59

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: ♥Debby♥ op  9 februari 2009, 20:53:39
Saar, ook namens mij nog veel sterkte met het verlies van ludootje..

Sterkte!


Dank je Debby :-* :-* :-*

Citaat van: Gerdy op  9 februari 2009, 22:02:48
spannend als je dit jaar toch weer gaat kweken..ik ben heel benieuwd.

gr gerdy


Ja ik ook :D
Iemand die wilde bij mij eerst 1 valkje reserveren... en nu zijn het er in een keer 5 ::) Eerst maar even doorvragen want het is dus absoluut niet de bedoeling dat ze in de handel terecht komen! Vertrouw dat meestal niet zo :-[
Groetjes Saar :-*

bobbie

Hallo Saar,

Gaat het weer een beetje?

En wat betreft de reserveringen. Het kan gek lopen in het leven. Ik zou inderdaad ook even checken of ze niet voor de handel zijn.

Ik verkocht ook alleen maar aan privé-adressen, maar dat zegt ook niet alles.

Binnen enkele weken moesten recent 4 jonkies van mij (2006 geboren) herplaatst worden. :-\ Waarvan er nu 1 weer bij mij woont (Tommie). Choco en Smokey heb ik ook een goed adres voor gevonden.Nr. 4 gaat in principe ook naar een heel goed adres maar die is niet door mij gevonden ;).

Ik bedoel maar, het loopt vaak anders dan je verwacht.

Succes in ieder geval.

Groetjes, Nel :)

Saar

Hoi Nel,
Ja het gaat wel weer een beetje beter :)
Ik mis haar nog steeds hoor daar niet van, maar ik begin het te ´accepteren´. Je snapt vast wel wat ik bedoel :)

Van de valkjes die ik heb verkocht is er naar mijn weten nog nooit 1 herplaatst. Maar sommige mensen hebben ook nooit meer wat van zich laten horen dus 100% zeker kan ik niet van mijn zaak zijn..
Groetjes Saar :-*

Saar

Mijn schoonvader wordt 23-02 geopereerd. De tijd weten we nog niet...

Kimm

dat is spannend saar voor je schoonvader.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Ja dat denk ik ook wel ja... Hij laat niet veel los ::)

Maar mijn buurman heeft vorige week met spoed een 5voudige bypass operatie gehad. Die kreeg ook ineens pijn in zijn borst. Die heeft dus ook zijn mond dichtgehouden ::) Hij reageerde nogal raar toen Chiel het ging vertellen wat Aad had..Chiel die had het toen al min of meer door..Het is wat met die mannen van die generatie ::)

Saar

Nou... Ik weet niet echt wat ik met het vrouwtje aan moet die 5 valkjes wilt reserveren... Het is dus voor zichzelf... maar die kooi waar ze in komen te zitten.... :-\ Veels te klein :-X Dus ik ga aanraden om een andere kooi aan te schaffen, andes gaat t hele feest gewoon niet door ::)

Saar

Ik heb het afgezegd.. Ik heb nog eens de kooi goed bekeken...
Er hangen geen speeltjes in  :-\ Ja alleen een touwring, maar dat vind ik niet echt speelgoed. Daarnaast wil ze 7 valkjes in 1 kooi stoppen waar ik er hooguit 3 in zou doen :-X Mijn gevoel zei overduidelijk nee, daar heb ik maar naar geluisterd :)

Kimm

goed van je hoor saar ;) luister naar je gevoel en in dit geval zegt je gevoel dat het niet goed is. een goede keuze van jou!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 11 februari 2009, 11:34:36
goed van je hoor saar ;) luister naar je gevoel en in dit geval zegt je gevoel dat het niet goed is. een goede keuze van jou!

liefs kim


Ja op de een of andere manier heb ik daar een (soms te) gevoelige radar voor ::) Ik zit nu op haar antwoord te wachten. Ik zal wel een scheldpartij over mij heen krijgen ;D
Groetjes Saar :-*

Saar

Hihi ze vindt me een zeikerd ;D
Zoals ik ook al naar haar terug mailde: Sommige reacties en foto's zeggen meer dan 1000 woorden.. ;)

Kimm

hoe wist je hoe de kooi eruit zag? had ze jou een foto gestuurd?

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 11 februari 2009, 15:16:53
hoe wist je hoe de kooi eruit zag? had ze jou een foto gestuurd?


Ja, daar vraag ik namelijk altijd om :)

*Manon*

Hoi Saar,

Groot gelijk dat je je vijf valkjes niet door haar laat reserveren... goed dat je naar je gevoel luistert... is altijd het beste.
Dan maar een zeikerd, maar liever dat dan dat je er later achter komt, dat je valkjes een  :censuur leven hebben met niks te spelen in hun kooi  ;)

Liefs Manon

Saar

Citaat van: *Manon* op 11 februari 2009, 18:41:18
Hoi Saar,

Groot gelijk dat je je vijf valkjes niet door haar laat reserveren... goed dat je naar je gevoel luistert... is altijd het beste.
Dan maar een zeikerd, maar liever dat dan dat je er later achter komt, dat je valkjes een  :censuur leven hebben met niks te spelen in hun kooi  ;)

Liefs Manon



Juist :D ;)


Vanmorgen toen ik de valkjes eten ging geven zaten ze weer allemaal op me te wachten hoor ;D Sommige ietsjes geirriteerd omdat ik niet meteen naar beneden ben gekomen ::) Ja kom, binnen moeten ze ook eten en drinken hebben :P Maar sommige mutsen doen wel erg gevaarlijk hoor.. Plientje in het bijzonder... ik hoef alleen maar heey plienelien te zeggen en hup ze zit alweer op mijn schouder ::) Moet ze niet te vaak doen, anders gaat het een keer fout :-X Ze springt zo sneakie op je dat je het soms niet door hebt :o Ik kreeg wel een kusje van haar vanmorgen :D Ze deed het wel erg hard, maar dat neem ik wel voor lief ;)
Groetjes Saar :-*